Autor Tema: Proposta d'invitació i homenatge  (Llegit 1167 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
Proposta d'invitació i homenatge
« el: 04 de Octubre de 2006, 19:11:34 pm »
Seguint aquesta, per mi, molt encertada política de convidar a l'estadi cada partit de lliga a un club, escola o col.lectiu determinat de Sabadell o rodalies, crec que seria de total justícia i inclús indispensable que el Centre d'Esports Sabadell com a club,  i la Nova Creu Alta li rendissin un merescudíssim homenatge als "Saballuts", em refereixo és clar, a la colla castellera de Sabadell. Crec que el digníssim i meriotri paper aquests van tenir en el darrer concurs d'aixecada de castells a Tarragona, els fa dignes de quelcom semblant. Em sembla també una manera més de fer ciutat, i de seguir apropant el Sabadell a Sabadell. No sé que us semblaria, però crec que seria una bona iniciativa per part del club que es podria portar a terme en el proper partit  de lliga davant del Barça C.

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
Re: Proposta d'invitació i homenatge
« Respondre #1 el: 04 de Octubre de 2006, 19:30:28 pm »
estaria bé que facin un castell i tot. I que es quedesin a animar tots que son molta colla.
Abans de el estiu els vaig escriuree un correu a veure si podien venir a fer castells i crear ambient pq vingues més gent als ultims partits pero tenien actuacions cada diumenge encara que els agradaria i tenien ganes de recolzar al equip de la ciutat. No se com ho tindran ara. A veure si la directiva els hi fa un homenanatge pq van fer una bona actuacio

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #2 el: 04 de Octubre de 2006, 19:35:19 pm »
Estaria bien hacer un castell en la media parte y que el angeneta alzara la bandera del c. e. Sabadell.
Saludos.  :anims

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #3 el: 04 de Octubre de 2006, 19:53:31 pm »
 lo del enxaneta seria genial. Si no poden vindre a veure si algun dia despleguen la bandera a la plaça sant roc. Seria bona idea que per la festa major o similar algu els hi portes alguna i segur que tothom aplaudiria a rabiar

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #4 el: 04 de Octubre de 2006, 20:20:14 pm »
Trobo k es una gran proposta akesta!! :clap Han fet un gran paper i es d merit akest reconexement! :ok
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat didak13

• Infantil
  • Missatges: 254
« Respondre #5 el: 04 de Octubre de 2006, 20:23:20 pm »
Molt bona la proposta Vicenç  :clap  :clap

La veritat ke em va sorpendre la bona actuacio dels castellers de Sabadell al concurs de Tarragona (el Mundial de Castells) si no rekordo malament van keda 13ns de 20 diria. van deskarrega tota la gama de 7 ke van tira a la plaça : el 5 de 7, la torre de 7 i el mes sorprenent el 3 de 7 aixekat per sota

De veritat ke su mereixerien veni a la NOva Creu Alta  :anims  :anims

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #6 el: 04 de Octubre de 2006, 21:04:18 pm »
Aplaudeixo i recolço tambe la proposta del company Vicenç  :ok  :clap

Jo tambe vaig veure la classificacio final del "mundial" de Castells i tambe em va sorprendre, agradablement, es clar.

Tambe em va agradar molt no veure a la "pandilla" del barri de muntanya i per aixo pregunto... que potser no es van poder classificar per a la gran final de tarragona? es que desconeixo si hi ha "fase previa" abans de la final

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat didak13

• Infantil
  • Missatges: 254
« Respondre #7 el: 04 de Octubre de 2006, 21:21:40 pm »
Ke jo sapiga no ia kap fase pevia sino ke i van les penyes ke es suposa ke poden fe 1 bon paper i i van voluntariament no obligades...

I ara ke u dius a mi tambe me va sorpendre no veure els minyons deskonek el motiu, pero en deuen teni 1 de bo perke sino no u entenk nurmalmen eis son dels bons

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #8 el: 05 de Octubre de 2006, 01:59:58 am »
els de terrassa no van mai pq no estan d´acord. Crec que és pq no entenen els castells com una competició i no els agrada anar sinó serien clars favorits a guanyar , la veritat.
I els de sabadell, molt bé 13 de 18. Jo pensava que estava bé sinó feien ultims. van fer un bon paper

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #9 el: 07 de Octubre de 2006, 00:58:16 am »
No m'agrada gens dir això, però els del barri de la muntanya són una de les millors colles castelleres del país, només per sota de la de Vilafranca. El que passa es que es diuen "Els minyons", no els castellers de terrassa (són els que van de liles  :ejem :icon_mrgreen: )
Pel que dieu de la fase prèvia, si que hi ha. Durant l'any es fa una classificació pels mèrits que es facin (cada castell té una puntuació...) i els 15 millors, crec, van a la diada aquesta... Els ceballuts van acabar 12ns i per això van poder anar. I els minyons van acabar segons...
Ara bé, de la diada castellera aquesta de tarragona no en sé res. Sé la classificació final, però de la diada no m'he mirat res.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #10 el: 07 de Octubre de 2006, 09:43:08 am »
que la colla del barri del cementiri es mes bona ja ho sabem per que porten molts anys fen de colla pero el que ens importa es la nostra colla i el homenatge seria una molt bona cosa feta per la junta del sabadell aixi recolzariem als "nostres" castellers :clap :clap :clap
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/