Autor Tema: Massa gent registrada...  (Llegit 2489 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
  • Gènere: Masculí
Massa gent registrada...
« el: 04 de Octubre de 2006, 21:02:32 pm »
Mirant e vist k som 710 persones registrades de les kuals 150 no han postejat ni UNA SOLA VEGADA y 100 han postejat 1 sol cop... yo krek k tindriem k fer neteja de la gent k no usa el forum xq x molt k posi k som mes de 700 la veritat eske eskritors abituals serem uns 100-150 y nose... hem sembla k si de 710 persones 250 no han eskrit o nomes ho han fet un cop... krek k es podria netejar una mika... :p

Per cert sok el 31º k mes eskriu xDDDD nkara em falta molt x arribar al top ten pero es curios k sent un dels primers en registrarse hi hagin bastants nicks k tenen mes misatges k yo en nomes pocs mesus... es curios... ben curios

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: Massa gent registrada...
« Respondre #1 el: 04 de Octubre de 2006, 21:25:46 pm »
Xq borrar-los?? No molesten a ningu, dona més pes al fòrum el fet que hi hagin 710 registrats... Vaja, crec jo...

Desconnectat Khiton

• Entrenador
« Respondre #2 el: 04 de Octubre de 2006, 21:44:08 pm »
Xq borrar-los?? No molesten a ningu, dona més pes al fòrum el fet que hi hagin 710 registrats... Vaja, crec jo...

Son ficticis xq dels 700 potser 400 han skrit nomes 5 cops al forum... x tant no es un nombre real de gent al forum...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #3 el: 04 de Octubre de 2006, 21:49:43 pm »
Potser el q s'hauria de mirar son akells que no han escrit mai i que fa MOLT que no s'han conectat o no s'han connectat mai ;)

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #4 el: 04 de Octubre de 2006, 21:57:51 pm »
per cert es podria saber l'ordre de registre dels foreros???
em faria gracia veure els primers que es van registrar... :D
Jo o vaig fer per el 100 i piko kasi 200 diria, pero esque ja mabia registrat 1 cop i no em sabia el meu nik... :ejem i a l'antic foro, escrivia amb el nom de "TONI" en majuscula...m'enrecordo que hi havia un que o feia en minúscula o amb números...

QUINS TEMPS!! :snore: :laugh:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Khiton

• Entrenador
« Respondre #5 el: 04 de Octubre de 2006, 21:59:12 pm »
si si k es pot xD

Li dones a on posa el 710 de eprsones registrades i despres les veus i li clikes x data de registre i et sorten ordenades... io vax trigar 2 mesus :S ns xq

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #6 el: 04 de Octubre de 2006, 22:02:31 pm »
Més facil mirar-ho a la llista d'usuaris... q veig q hi ha a gent q no se li ha ocorregut mai mirar-la eh? ;)

Desconnectat WebTeam SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1415
  • WebTeam SBD - 1998/2014
    • Web NO oficial del C.E. Sabadell F.C.
« Respondre #7 el: 04 de Octubre de 2006, 22:09:22 pm »
Hola companys,

A veure... els numero d'usuaris ja esta filtrat pq els que es registren pero no activen el compte son borrats al cap d'un mes aproximadament. El numero total de sol.licituts fins a la data ha estat de 1063, comptant els finalment registrats i els que no.

Som dels pocs forums que borrem aquestes sol.licituts no validades pq no ens interessa la quantitat tan com la qualitat dels nostres usuaris.

Apart d'aquest primer filtre, personalment, no soc de l'opinio de borrar els usuaris que no facin servir els seus comptes ja que penso que poden tenir molts motius valids per a no fer-ho.

Gracies pel suggeriment!

:scut
Visca el CE Sabadell!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #8 el: 04 de Octubre de 2006, 22:13:30 pm »
ok gracies birri i adriancito, sino me descontat el 144, contant tots el registrats escriguin o no...ja e vist birri que vas ser dels 10 primers ;D :ok jajajaja
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #9 el: 04 de Octubre de 2006, 22:20:32 pm »
los 711 registrados en la actualidad son el reflejo de la importancia que en si tiene nuestro Club, aunque seamos 100 los adictos al forum, los demás de vez en cuando se pasan por nuestra casa para saber del día a día de  nuestro Club, por tanto aunque no escriban, aunque no se conecten, han pasado por aquí y han dejado su marca, por eso tengo ultimamente la manía del que se presenta en el forum darle la bienvenida y le digo: espero verte a menudo por aquí. Sabemos que muchos son aficionados de equipos con los que nos vamos a enfrentar y por curiosidad nos visitan pero estos vienen como visitantes, otros quieren participar y son timidos, otros estan fuera del día a día del Club y es díficil entrar en contacto cuando quieren opinar, así es el FORUM C.E.SABADELL.F.C., uno de los forum deportivos con más vida en este país.   saludos  :ok   :ok   :ok      :clap    :clap    :clap
           :anims   :anims   :anims   :anims   :anims   :anims  :anims  :anims  :anims
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia