Autor Tema: C.E.SABADELL - BARÇA C  (Llegit 13287 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
Re: C.E.SABADELL - BARÇA C
« Respondre #100 el: 16 de Octubre de 2006, 20:27:27 pm »
                                          FICHA TÈCNICA
CE Sabadell: Sergio Morán, Sierra, Xavi Roca, Jaume, Pagés, Nauzet, Villanova (Sergio Iglesias, 79), Juanje, Ollés (Manel, 85), Roberto Morales (Miki, 72) y Montero.

FC Barcelona C: Pau, Fali, Alfred, Josué, Folguera, Cornellà, Pedro, Heredia (De la Puente, 64), Estefan (Ramon, 85), Víctor (Pitu, 68) y Blas.

Àrbitro: Durán Peidró (Barcelona). Ha amonestado a los locales Sierra y Roberto Morales; y a los visitantes Pedro y Heredia.

Goles: 1-0 Ollés (50), 2-0 Villanova (73)
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2100
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #101 el: 16 de Octubre de 2006, 23:56:08 pm »
La verdad es que ayer me lo pasé bien viendo al Sabadell. Un juego más o menos bonito, goles y encima al Barça (C) >:D Los mejores: Nauzet y Sergio Montero, para variar. Por cierto, PARTIDAZO de Sergio Morán. Yo he dicho que no me acababa de gustar, pero hoy me he tenido que callar la boca y, encima, con mucho gusto.
Incluso con el gol, sigo creyendo que Villanova no está para titular, sinó de revulsivo :angel:.

Saludos

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #102 el: 17 de Octubre de 2006, 08:03:05 am »
per mi el millor aquest passat diumenge va ser Juanje.  :cheer

Jugava amb més llibertat i s'incorporava a l'atac amb facilitat (vegis jugada del segón gol).
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #103 el: 17 de Octubre de 2006, 11:57:15 am »
em sembla que tothom s´oblida de un home fundamental que per culpa de la seva posicio al camp no resalta i es el JAUME BERLANGA es una makina, esta posicionat en tot moment, arriba a totes les pilotes, talla tots els pases i va al tall en tot moment, em sembla que es l´home que mes partits a jugat i fa "la feina bruta" del equip per mi es el millor ANIM JAUME  algun dia et reconeixeran els teus merits  :oooooo: :oooooo: :oooooo:
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #104 el: 17 de Octubre de 2006, 13:11:49 pm »
amigo PANSO, ahora que lo dices tengo que darte la razón, hay que reconocer la labor de Jaume Berlanga, un hombre que está en todo momento en su sitio, tiene muy buena colocación y está ahí cuando la defensa está en apuros, RS., siempre lo resalta como uno de los destacados en cada jornada. saludos   :ok   :clap
                           :anims    :anims   :anims   :anims   :anims
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #105 el: 17 de Octubre de 2006, 23:08:26 pm »
Be, jo estic sentat al costat de la penya a que us referiu i no crec que actuessin malament el passat diumenge. Si que van fer alguns crits contra la prepotencia barcelonista i potser van dir 3 vegades Sevilla, pero no van ser els primers. No es que siguin dels que més animen però deu ni do, almenys sempre estan al costat del equip, no com aficionats que havien darrere d'ells i més amunt que sempre xiulen i critiquen a l'entrenador ja en pretemporada. Nefast.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #106 el: 17 de Octubre de 2006, 23:58:17 pm »

em sembla que tothom s´oblida de un home fundamental que per culpa de la seva posicio al camp no resalta i es el JAUME BERLANGA es una makina, esta posicionat en tot moment, arriba a totes les pilotes, talla tots els pases i va al tall en tot moment, em sembla que es l´home que mes partits a jugat i fa "la feina bruta" del equip per mi es el millor ANIM JAUME algun dia et reconeixeran els teus merits :oooooo: :oooooo: :oooooo:

Jo això ho dic des del primer dia, i no solsament com a futbolista.  Si hi parleu veureu que com a persona és un 100 % d´amabilitat i educació.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #107 el: 18 de Octubre de 2006, 00:03:33 am »
Be, jo estic sentat al costat de la penya a que us referiu i no crec que actuessin malament el passat diumenge. Si que van fer alguns crits contra la prepotencia barcelonista i potser van dir 3 vegades Sevilla, pero no van ser els primers. No es que siguin dels que més animen però deu ni do, almenys sempre estan al costat del equip, no com aficionats que havien darrere d'ells i més amunt que sempre xiulen i critiquen a l'entrenador ja en pretemporada. Nefast.

Jo també estic situat en la zona on s´ubica aqueta Penya.  I Déu n´hi do el que anima durant tots els partits i el suport tan incondicional que donen a l´equip temporada rera temporada.

El tema "Sevilla" és opinable, pero succeix en TOTS els camps (Barça, Real Madrid, Espanyol, etc.) i tampoc al Miniestadi ens han dit mai "bonics"....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

lopart

• Visitant
« Respondre #108 el: 18 de Octubre de 2006, 23:31:03 pm »
jajajajjajajaja  el savadelll el español y el madrid derrota del barza frente el savadell la porta se tira del pelo jajajaj y esta noche derrota de las estrellas que se han estrellado jajaja que me parto este año veo al megro blanco jajj otra vez jajajajaja visca el savadell por que no ficha el barza al sergio iglesia

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #109 el: 19 de Octubre de 2006, 10:32:13 am »
jajajajjajajaja  el savadelll el español y el madrid derrota del barza frente el savadell la porta se tira del pelo jajajaj y esta noche derrota de las estrellas que se han estrellado jajaja que me parto este año veo al megro blanco jajj otra vez jajajajaja visca el savadell por que no ficha el barza al sergio iglesia

Tio, no te enseñan a escribir en el cole?     :o
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma