Autor Tema: TERRASSA - LLEIDA  (Llegit 1176 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • Gènere: Masculí
  • @mikelsbd
TERRASSA - LLEIDA
« el: 08 de Octubre de 2006, 15:55:59 pm »
Avui, que he dinat a l'Eix Macià, he vist aparcat l'autocar de la U.E. LLeida. Suposo que estaven dinant a l'Hotel Verdi.

Doncs bé, quan he sortit de dinar, he trobat l'autocar que ja marxava cap a Terrassa, evidentment amb els jugadors a dins, i gairebé he parat l'autocar per donar ànims als lleidatans i demanar-lis la victòria.

Han rigut molt i suposo que van decidir dinar a Sabadell per aixó mateix, per recaptar ànims pel partit i sabien que des de Sabadell se'ls recolzaria a tope  :Paletas:  :cheer  :beer2

Forero Més Catxondo

ferni20

• Visitant
Re: TERRASSA - LLEIDA
« Respondre #1 el: 08 de Octubre de 2006, 16:10:05 pm »
jo ara m'els miraré una estoneta, a vere si guanya el LLEIDA i els baixa una mica més els fumets aquests veins..... q l'any q ve vull veure derbi!!!!

ferni20

• Visitant
« Respondre #2 el: 08 de Octubre de 2006, 16:29:46 pm »
bona entrada a l'Olímpic eh  :laugh: quina afició!!!! jajaja que és a porta tancada el partit?  ::)

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #3 el: 08 de Octubre de 2006, 16:45:25 pm »
jajaja yabes k penoso, y eso k el terrasa esta primero... si llega a estar en descenso...  :-\
En el minuto 15 van 0-0...

VAMOS LLEIDA!  :beer2

ferni20

• Visitant
« Respondre #4 el: 08 de Octubre de 2006, 18:33:25 pm »
final del partit 1-1 a l'Olímpic, a empatat el lleida al min 92 de penal claríssim.  ;D , han expulsat a 2 jugadors del Terrassa  :-X :-X, aquest resultat els allunya una miqueta de les places de play off.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #5 el: 08 de Octubre de 2006, 19:35:16 pm »
 :laugh: Que sa fotin, he vist el final... I m'alegra aquest final.... L'aficio on es??? N' hi ha?? Si casi que hi ha més del Lleida...  :ko  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #6 el: 08 de Octubre de 2006, 22:41:32 pm »
jo també he vist l'autocar quan e baixat amb una amic cap al mc-donalds per dinar que despres pujavem a la NCA per agafar els autokars, avia un home dins de l'autokar i tambe els e donat anims pk guanyesin als egarencs... >:D
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona