Autor Tema: Sabadell - Vilanova  (Llegit 12099 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
Re: Sabadell - Vilanova
« Respondre #100 el: 28 de Setembre de 2006, 18:26:33 pm »
                                            FICHA TÈCNICA
CE Sabadell: Nando, Guarch (Valls, 73), Roger, Ramon, Jaume, Miki, Villanova, Sergio Iglesias, Manel, Montero (Toni Mora, 53) y Criado (Brullet, 73)

CF Vilanova: Mario, Caballero, Vallduxera, Aleix, Boira, Edgar, Ibrahim (Santi Triguero, 46), David Ávila, Palanca (Piñol, 60), Cani y German (Nefta, 46)

Àrbitro: Montero Esteban (Terrassa). Ha amonestado a los locales Roger, Ramon Suárez, Jaume, Sergio Iglesias y a Miki en dos ocasiones (69); y a los visitantes Vallduxera, Edgar, al tècnico Santi Palanca y a Aleix (38) y David Ávila (39) en dos ocasiones.

Goles: 0-1 Ibrahim (20), 1-1 Ramon Suárez (p) (31), 2-1 Sergio Iglesias (p) (36), 3-1 Roger (56), 3-2 Santi Triguero (p) (65), 3-3 Santi Triguero (69), 4-3 Toni Mora (85), 5-3 Toni Mora (86)

Con la eliminatoria empatada a 8, el CE Sabadell tras la tanda de penaltys se clasifica por 4-2, a nuestro equipo no le hizo falta el quinto lanzamiento. saludos
          :anims    :anims    :anims    :anims    :anims    :anims    :anims
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat CESBD

• Juvenil
  • Missatges: 398
  • Gènere: Masculí
« Respondre #101 el: 28 de Setembre de 2006, 20:03:40 pm »
Emos ganado pero no estoy satisfecho, con dos menos y nos igualan dos goles, tenemos una defensa muy floja pero ke muy floja...

estic amb tu no hi ha una bona defensa  :disappointed: :-\ :(
VISCA LA TERRA LLIURE!!!!!
VISCA CATALUNYA!!!!!

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #102 el: 28 de Setembre de 2006, 20:59:42 pm »
Home, per una part estic content però per altre no. Com ja vaig dir crec que la Copa Fed. Es una perdua de temps. Bé per la victoria pero... el partit del Gavà es molt més important que el del Espanyol B a la Copa Fed. ;)  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #103 el: 28 de Setembre de 2006, 21:34:01 pm »
I MUTIO, no posis a Canal Blau com a radio de aficionats. Ho dic perque qui el radia es un noi molt fanatic del Vilanova, i no ho acostuma a fer malament, pero se´l te que entendre. A la segona part m´ha dit que el anava a radiar des de el camp perque tenia por de no sortir viu.

Hola Xavier,

Bé, només tinc com a referència la locució dels 2 partits de Copa Federació, i de veritat que m'ha semblat una retransmissió MOLT POC humil per part del noi que retransemt el partit..... comentaris com "els hem passat la ma per la cara i a la Nova Creu Alta" estan 3 a 3 em semblen absolutament desafortunats perque després t'has de menjar les paraules.
Si és cer que a Radio Sabadell, el fanatisme, que el trobo ansolutament normal, es nota una mica, però ni molt menys comparable amb Canal Blau.
També m'ha semblat una radio de 2 o 3 amics que es junten per radiar un partit. Vaja, en general m'ha semblat una narració esperpèntica i lamentable. I és una opinió personal. Respecto que creguis que no és així i segurament tinguis raó quan dius que ho fan bé. Ja et dic, jo només tinc aquests 2 partits com a referència.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #104 el: 28 de Setembre de 2006, 22:14:03 pm »
Hola Mutio

Diguem que fa una radio un estil peculiar. De totes maneres, potser perque m´he acostumat i perque el conec, a mi m´agrada, perque com es un xic fanatic doncs li posa aquella emoció.

Jo abans escoltava Radio Sabadell i el locutor em semblava bastant imparcial, i havia un que es pasava tota la estona dient xistes (molt dolents), semblava un senyor gran, encara hi es? no se si sabreu qui es. El locutor penso que encara es el mateix.

La sort per tu MUTIO es que el de Canal Blau ja no el escoltaras perque a la lliga suposo que en tot cas posaras Radio Sabadell, jejejeje.

Ah, i havia part de la gent que deia que "nos fueramos pal pueblo", sort que no estava la meva dona, ja et vaig comentar que ella diu: sabadell es ciutat i vilanova un poble, jejeje

I be, el partit va ser força emocionant, que es del que es tractava. Ara a guanyar al Espanyol.
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #105 el: 04 de Octubre de 2006, 20:41:25 pm »
hoy juega el Sabadell contra el español b no?

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #106 el: 04 de Octubre de 2006, 20:50:40 pm »
Hoy tengo entendido que no, la eliminatoria se juega a final de este mismo mes de octubre. saludos
                   :anims   :anims   :anims
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

ferni20

• Visitant
« Respondre #107 el: 04 de Octubre de 2006, 20:51:24 pm »
se juega la ida el 18 en st adrià y la vuelta el 25 en la nova creu alta por lo que tengo entendido...

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #108 el: 04 de Octubre de 2006, 21:04:33 pm »
Hoy tengo entendido que no, la eliminatoria se juega a final de este mismo mes de octubre. saludos
                   :anims   :anims   :anims

gracias labtec :beer2

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #109 el: 04 de Octubre de 2006, 21:50:04 pm »
per cert xavier els pots dir si tens ocasio de parlar amb ells, que el nostre club es diu centre d'esports sabadell i no club esportiu sabadell,que cada cop que escoltaba aixo no saps la mala llet que hem donaba

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #110 el: 05 de Octubre de 2006, 07:57:46 am »
per cert xavier els pots dir si tens ocasio de parlar amb ells, que el nostre club es diu centre d'esports sabadell i no club esportiu sabadell,que cada cop que escoltaba aixo no saps la mala llet que hem donaba

Hola Dagar:

Ja ho saben. El altre dia retransmitin el partit contra el Europa (i el Vilanova) com que es diu C Esportiu Europa ja va comentar que es feia un lio entre Centre Esports Sabadell i Esportiu Europa. Va demanar disculpes, pero el que pasa es que despres amb la locucio i com que no està acostumat a dir aquests noms doncs li surt el primer nom que se li ve al cap. No li tingueu en compte perque no ho fa de mala fe.

I jo havia entrat per asabentarme del resultat de la Copa Federación i veig que el partit d´anada es juga el 18 de octubre. Millor, perque despres dels 2 empats una derrota una mica abultada al camp del Espanyol podria portar una mica de nervis a un sector de la aficio.

Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.