Autor Tema: Que doni la cara l'agresor  (Llegit 2762 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Algorta

• Aleví
  • Missatges: 41
Que doni la cara l'agresor
« el: 11 de Octubre de 2006, 18:44:33 pm »
Hem sembla molt bé tot el què s'ha dit fins ara dels incidents que van passar a manresa el cap de setmana, les disculpes del club al moment, i les declaracions del cap de premsa del Manresa. Però ja és hora de que l'agressor doni la cara i demani perdò d'una vegada. A la vida tots ens podem equivocar però rectificar és de savis...jo era a Manresa i el vaig poder veure clarament, però crec que ha de ser ell qui faci el gest de demanar disculpes públicament pel mal que ha pogut fer al club. Estem parlant d'una disculpa, de res més!

ferni20

• Visitant
Re: Que doni la cara l'agresor
« Respondre #1 el: 11 de Octubre de 2006, 19:40:26 pm »
i qui sap si potser ja les ha demanat directament anant a la Nova Creu Alta? això no ho podrem sapiguer mai nosaltres.... no possem més llenya al foc q ja n'hi possen **** els de la premsa... si voleu q el club no tingui cap sanció més val q primerament nosaltres ens n'oblidem dels fets i deixem de parlar-ne.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
  • Gènere: Masculí
« Respondre #2 el: 11 de Octubre de 2006, 19:50:38 pm »
Si segons diuen va ser un nen no crec que surti eh...

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #3 el: 11 de Octubre de 2006, 20:38:20 pm »
Sap el que estas dient Furia_sbd, *****************? perdona si hagues sigut una altre persona aquest "*****************" ens podia haver denunciat, quina poca falta de respecte que tens
« Darrera modificació: 11 de Octubre de 2006, 21:40:32 pm per WebTeam SBD »
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Erik_Sbd

• President
« Respondre #4 el: 11 de Octubre de 2006, 20:42:29 pm »
Per cert se qui ets :ejem
HONOR AL SABADELL

Desconnectat jordineng

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 261
  • VISCA EL SABADELLLL smpre amb tu !!!!
« Respondre #5 el: 11 de Octubre de 2006, 20:45:29 pm »
jo se ki va ser xro no hu pensu dir xk anava amb mi i es el meu amic

LLAUNA BEN TIRADA!!!

BALAGUER 0 - 2 SABADELL
Gol de montero i criado

visca el sabadell
Hem sembla molt fort el que stas dient veig molt bé qe defensis al teu amic però el qe va fer va ser molt greu.
I veig de mala educació dir això despres de les declaracions q l'empleat de manresa va dir al nostre forum,una mica de seny siusplau
« Darrera modificació: 11 de Octubre de 2006, 21:41:05 pm per WebTeam SBD »
Bueno aqui hem teniu pel que sigui <br />Visca el Sabadell

Desconnectat Erik_Sbd

• President
« Respondre #6 el: 11 de Octubre de 2006, 20:47:41 pm »
digali al teu amic o si no li dire jo, que vigili...perque això en un nen es molt fort
HONOR AL SABADELL

ferni20

• Visitant
« Respondre #7 el: 11 de Octubre de 2006, 20:49:59 pm »
jo se ki va ser xro no hu pensu dir xk anava amb mi i es el meu amic

LLAUNA BEN TIRADA!!!

BALAGUER 0 - 2 SABADELL
Gol de montero i criado

visca el sabadell

furia si tan amic ets del crio q va tirar la llauna li pots dir  que:

a) que no per a fer aquest acte bandàlic és més del Sabadell q els q no van fer res.
b) que el mínim q podria fer, ja q és tan valent de fer això seria encara q sigui en anonimat donar la cara i demanar disculpes al CE Manresa encara q sigui via mail.
c) que si no es sap comportar a un camp de futbol més val q no trepitji més la Nova Creu Alta ni molt menys vagi a cap desplaçament.
d) q sapiga que per culpa d'això l'afició del CE Sabadell ja no serà benvinguda en cap estadi aquesta temporada i q aquest fet a deixat en segon terme el més important q és el colorido q van donar els 600 espectadors sabadellencs al Nou Congost.
e) i per últim i més important q per culpa d'això la nostra directiva a hagut d donar la cara i disculpar-se en nom d l'afició i q s'ens podria caure el pel amb algun tipus de sanció econòmica o tancament del nostre estadi, q no penseu q som el Barça ni el Madrid, a nosaltres si ens han d sancionar no s'ho pensaran dues vegades....

no se com o veus però crec q seria important q abans d fer certes coses es pensés amb això......
« Darrera modificació: 11 de Octubre de 2006, 21:41:58 pm per WebTeam SBD »

Desconnectat ericvilana92

• Infantil
  • Missatges: 126
« Respondre #8 el: 11 de Octubre de 2006, 20:54:15 pm »
hauries de tenir mes respecte de cara els demers..tan fa sies empleat,com basurero,com si es el teu pare,tant fa, i com diuen..sembla molt fort ke diguis aixo...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #9 el: 11 de Octubre de 2006, 20:55:32 pm »
Furia no li fas cap favor al teu amic dient akestes coses. Lo millor q podries haver fet era disculpar-te en nom seu en comptes d'empitjorar les coses. Kedeu-vos a casa el proper partit que a gent com vosaltres no la volem al camp. El dia q us toki rebre a vosaltres a veure com reaccioneu i si dieu q la llauna està ben tirada. Si jo fos el delegat del manresa us hagués denunciat ja en comptes d'intentar treure-li importancia a l'assumpte, teniu sort de q segurament no us passarà res.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #10 el: 11 de Octubre de 2006, 20:57:12 pm »
Caram noi, em sembla que no saps el que as dit, no ens embrutis més noi!
sisplau webteam borra aquest missatge totalment desproporcionat... :ko
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat CESBD

• Juvenil
  • Missatges: 398
« Respondre #11 el: 11 de Octubre de 2006, 20:59:23 pm »
patetic el teu komentari furia_sbd i patetica l´accio del teu amiguet k va takar l´actuacio dels 400 seguidors k  s´estimen al seu club sense fer animalades d´aket tipus :****
VISCA LA TERRA LLIURE!!!!!
VISCA CATALUNYA!!!!!

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
« Respondre #12 el: 11 de Octubre de 2006, 21:04:41 pm »
espero kels moderadors actuin am contundencia i EXPULSIN a aquest "personatge" del forum.

Desconnectat Erik_Sbd

• President
« Respondre #13 el: 11 de Octubre de 2006, 21:15:01 pm »
Mira jo sincerament em faig creus que ho hagi fet un nen i asobre un nen tan petit, ja que se qui es, sincerament jo no donaré noms, però espero que el nen en qüestió caigui pel seu propi pes i entengui el que ha fet i entengui que és un esport i que per finalitzar entengui que per aquestes coses poden haver greus problemes pel sabadell i per la nostra afició.
HONOR AL SABADELL

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #14 el: 11 de Octubre de 2006, 21:29:44 pm »
Madremia lo k hay k ver... Me pareze perfecto k no kieras decir el nombre de tu amigo, yo tampoco lo aria... Pero haber como se te ocurre decir k estubo bien echo??  :-\ :-\ Y esk menosmal k no le dio al arbi k sino esperate lo k ubiera pasado...  :-X
Y esk ademas el empleado ese ********** k tu dices fue de los k mejor a ablado de nuestro ekipo y k no nos a denunciado, y k sigue ablando muy bien de nuestro club y de nuestra aficion (weno menos tu amigo, y nose si incluirte en ese grupo)  :****
« Darrera modificació: 11 de Octubre de 2006, 21:43:53 pm per WebTeam SBD »

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #15 el: 11 de Octubre de 2006, 22:07:22 pm »
con GENTUZA asi no tenemos mas que hablar nos criticaran y tendremos que callarnos por mucho que digamos que a sido un crio  y decirle al chaval este que la tiro que para eso se quede en su casa por favor y asi ara el bien por el sabadell y al forero furia al cual espero que se expulse por parte del x-men decirle que gracias por todo
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #16 el: 11 de Octubre de 2006, 22:36:03 pm »
Us esteu passant una mika , jo no se en kin món viviu po en el futbol passen coses aixi cada dia , i no epr això deixa d ser bona akella aficiò. El nen es va ekivocar i la va ***** sobretot pk era totalment fora d llok llençar una llauna en akell moment , po ja sta coi!!!
L'Aficiò del Liverpool es considerada una d les millors del món x tothom , i crek ke no fa falta ke recordi lo d Heysel , i kom entendreu , entre heysel i una llauna llençada , em venen ganes d riure del soroll ke s'esta fent i sobretot dient a arlekinats ke desapareguin només per akest fet!! I si voleu us dik exemples d totes les aficions d'Espanya , ke totes han comés actes continuament molt més forts ke els ke s'han fet mai a Sabadell!
I sense anar més lluny , a Manresa mateix , ara potser no hi va ningu al futbol , po anys enrere , al vell camp del Pujolet , els arbitres no sortien massa ben parats ke diguem....

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #17 el: 11 de Octubre de 2006, 22:42:10 pm »
No ens fixem en les altres aficions, fixem-nos en la nostra. Hem de condemnar tot acte bandàlic. No podem permetre que tornin a passar akestes coses i si hem de parlar d'akest tema durant 2 setmanes parlem-ne, però que serveixi pq no torni a passar algo semblant. M'importa un pepino el que facin els demés, el que no vull és que nosaltres tinguem una mala imatge per culpa de 1, 2 o 3 covards que només saben reaccionar amb violència davant akells esdeveniments que no son del seu gust.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #18 el: 11 de Octubre de 2006, 22:58:35 pm »
Furia, te has lucido  :disappointed:

:**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :****

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #19 el: 11 de Octubre de 2006, 23:01:33 pm »
Kuan parlem d reputacions i donar bona imatge al món , ens sta important el k pensin els demes d nosaltres , i jo només e posat exemples d'aficions molt ben considerades per tothom malgrat actes ke hagin pogut cometre