Autor Tema: Sr. President del CE Sabadell  (Llegit 3478 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Mariet

• Invitat
  • *
  • Missatges: 3
Sr. President del CE Sabadell
« el: 21 de Setembre de 2006, 20:42:45 pm »
 A l'atenció del president del CE Sabadell.

Sr. President com a mare d’un nen que juguen al CE Sabadell i després d’haver parlat amb algunes mares més, vull dir-li el  següent:

1.Estem cansades que cada any es comenci de zero al futbol base del CE Sabadell, únicament per la prepotència i l’afany de notorietat d’algunes persones que anteposen als interessos dels nens i de l’entitat als seus interessos personals. Carregant-se projectes que com el que es va dur a terme  la temporada passada tenia una enorme coherència i estava gestionat per persones suficientment qualificades i desinteressadament dedicades (afortunadament persones que no venien del món del futbol).
2.La feina feta la temporada anterior estem disposades a exigir-la en el mateix nivell de qualitat per aquest any, ja que totes sabem que el finançament del 90% d’aquest projecte va a càrrec de les nostre butxaques.
3. En aquests moments estem al corrent d’algunes barrabassades comeses per la nova junta directiva i serem prudents si des del seu càrrec s’intervé amb diligència i coherència, per la dignitat de l’entitat i per la seva pròpia pau social.
4.Considerem que algunes de les persones assignades per portar la gestió del futbol base no són ni bones persones, ni dignes de ser-hi en aquesta entitat.
5.Les persones que tenen la responsabilitat de dirigir el futbol base no poden, menysprear, ni ofendre a persones que tant dignament han representat el futbol base a la nostra CIUTAT, sota l’anonimat d’un nick (ONIO I FUTBOL SON LA MATEIXA PERSONA: SALVADOR GAMELL). No crec que sigui necessària fer un exercici d’anàlisi del discurs per arribar a aquesta senzilla conclusió. Des d’aquí li demanem que una part del temps que dedica a escriure missatges al fòrum, ho dediqui a millorar la seva ortografia catalana i castellana, no havia vist mai un text que fes tant mal als ulls (dessitjo, dimisions, permisivitat, coneixament, tambè, dessignar, nomès, económics, tambè, n’es, deficitàri.......aq uestes són  algunes perles.....en castellà hi ha d’altres.)
6.Els senyors que actualment hi són al capdavant de la junta directiva del futbol base són responsables executius d’aquesta secció des del mes de juny, temps suficient per desfer tot el que s’havia fet i planificar de nou la temporada 2006-07, si consideràvem que no s’havia fet bé. A més, comptant amb el traspàs fet per la junta anterior  i tenint en consideració que continuïtat les 3 persones claus que porten el futbol base, segons diu els Gamell en la carta feta amagat en el nick de FUTBOL, són Laureano, Manolo Fernández y Carlos Arguello.
7.La quota de l’any 2005 va ser de 30 €, esperem que qualsevol variació sigui discutida i consensuada amb els que hem de pagar abans de prendre qualsevol decisió.
8.Trobem indigne i miserable posar pel mig a nens per assolir les fites miserables d’una persona amb poc escrúpols. Esperem que aquesta persona que ha fet referència a favoritismes, que parli, primer amb els entrenadors que ha tingut aquest nen, després amb els pares del seu equip i desprès que agafi la maleta i surti per on va venir. No és una persona grata en la nostra modesta però entranyable entitat.   
9.Fins ara senyor president les crítiques han estat contra una persona miserable de la seva junta, no deixi que l’esquitxin les formes deshonestes d’algunes persones indignes, les ires són incontrolables i multidireccionals.
10.No hem volgut posar els textos d’ONIO i FUTBOL per no cansar a la gent del fòrum, però si les llegiu o si cal disseccionar-les, encantada.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: Sr. President del CE Sabadell
« Respondre #1 el: 21 de Setembre de 2006, 21:05:17 pm »
No sé de que van tots els problemes del futbol base. Segurament tinguis raó en tot el que dius, però jo no m'hi posaré ni a favor ni en contre, perque desconec absolutament el tema.
Només voldria dir una cosa. Si vostè diu qui és que utilitza els nicks onio i futbol, que és un directiu del Sabadell, vostè perquè s'amaga darrera d'un nick  :icon_question:
Si som tan valents, pot dir qui és i discutir les coses, que segurament amb tota la raó del món diu, però a la cara.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Mariet

• Invitat
  • *
« Respondre #2 el: 21 de Setembre de 2006, 22:34:23 pm »
Entenc el teu suggeriment, però quan hi ha persones que fan mal i posen en qüestió a menors  per defensar les seves absurdes teories. L’anonimat és simplement una mesura de protecció, no per a la meva persona, però sí per la de un altre nen com l’al•ludit  en l’escrit anterior per part del membre de la junta.
Entengui també que no  és lo mateix ser aficionat i entrar en un fòrum a opinar, que ser directiu i fer acusacions greus sota el nick.

Arlekinat5

• Visitant
« Respondre #3 el: 21 de Setembre de 2006, 22:49:18 pm »
No sé de que van tots els problemes del futbol base. Segurament tinguis raó en tot el que dius, però jo no m'hi posaré ni a favor ni en contre, perque desconec absolutament el tema.
Només voldria dir una cosa. Si vostè diu qui és que utilitza els nicks onio i futbol, que és un directiu del Sabadell, vostè perquè s'amaga darrera d'un nick  :icon_question:
Si som tan valents, pot dir qui és i discutir les coses, que segurament amb tota la raó del món diu, però a la cara.
Com dius MUTIO Les coses de cara a cara no sota un nick, la segona opcio que podries fer amiga mariet es anar sempre a un altre lloc per exemple el Mercantil. :beer2

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #4 el: 21 de Setembre de 2006, 23:02:22 pm »
El primer apunt que m'agradaria posar al text exposat aqui a dalt es el seguent. Primer, no crec que en un forum s'hagi de criticar la forma d'escriure ni si fa faltes o no. Primer, jo soc el primer en fer moltes faltes, pel simple fet de la comoditat de no voler escriure els accents, ja que sense ells es facil entendre el contingut en un missatge que per mi, no es oficial ni tan important com per seguir totes les normes linguistiques. Despres, tambe s'ha de valorar que no tothom te o ha tingut la sort de disfrutar d'una educacio suficient com per escriure sense faltes d'ortrografia, i sota el meu punt de vista es un atac a una persona que per qualsevol rao pot ser que no hagi pogut estudiar tant com ell hagues volgut. Sobre el tema de nicks i acusacions sobre aquesta persona que no se qui es, jo crec que no es el lloc ni les formes de fer-ho, tot i que es nomes la meva opinio i es pot fer sense problema. Aixo si, has destapat un nom d'una persona, i jo crec que hauries d'estar molt segura del que has fet, perque es una acusacio bastant greu...
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat onion

• Aleví
  • Missatges: 44
« Respondre #5 el: 22 de Setembre de 2006, 00:02:40 am »
Sra Mariet,
No soc el Sr S Gamell ni cap Directiu del FBase, però el conec.
De la seva carta al President, es fàcil extreure que Vd està molt proprera als Srs Directius que han dimitit, directius que segons  Vd van fer una feina coherent. Ningù s'ha carregat cap projecte, perque projecte no en tenien cap. No digui disbarats. Feina coherent es un deficit de 2 milions de ptes ?,  bona feina es la planificació que van deixar ? : equips sense entrenadors, mala planifiació de plantilles, inscripcions erronies d'equips a la federació ?. Persones qualificades ? : com mesura Vd el grau de qualificació ?. Pesrones desintesades ? : als 4 dies de ser directius ja ostentaven tarjetes de presentació amb els flamants càrrecs que s'havien autoproclamat : president del futbol base, director esportiu del futbol base ....., diumenges a la llotja.......
Sra mariet, m'agradaria saber com mesura vd el nivell de qualitat de l'anterior "projecte". Podria enumerar algunes de les barrabassades de l'actual junta ? Podria dir-nos que s'ha desfet de la planificació dels anteriors directius ? : RES, PER QUE RES S'HAVIA PLANIFICAT.
el CE Sabadell es una SAD i El Futbol base pertany a la SAD.  No pretengui Vd tambè que una "associació de pares controli l' economia i les directrius esportives".

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #6 el: 22 de Setembre de 2006, 09:15:47 am »
a mi em sembla que aqui passa el que ha passat sempre el sabadell esta dividit per familias de poder y grups que el volen tenir i TOTS utilitcen el foro per fotre m er da a sobre dels altres (per mi una accio deplorable i baixa)¿si teniu tans problemes entre vosaltres per que no parleu de cara a cara?si uns creuen que les accions dels altres no son correctes ¿per que no buscan consensuar las coses entre tots?.
si volen jo els hi puc respondre,PODER!!!! aixo es el que voleu tots, el poder d´estar a la direccio del futbol base del sabadell, per que aixo obre moltes portes i omple moltes butxaques, sou tots uns ruins i uns lla dres i us importa una m er da els nens i el futbol base, cada any que perdeu barallant-vos es un any que el futbol base s´enfonsa, us tindria que caure la cara de vergonya a tots!!!!!!!

ara us queixeu de las meves faltes d´ortografia(per que sembla que aixo es lo mes important) en lloc de mirar per l´entitat  :**** :**** :****
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat 2287

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 10
« Respondre #7 el: 22 de Setembre de 2006, 09:36:56 am »
Senzillament soc un pare que té el seu fill al futbol base del C.E.Sabadell.
No vull entrar en cap guerra ni m'interessen airejar els drapets bruts de cadascú.
Només dir que conec la directiva dimisionaria i sé que tot el que van fer fou en benefici de la canalla del futbol base, mantenint aquest apartat del primer equip.
2.- Quan se li tornara a un membre d'aquesta antigua directiva els diners que hi va posar "per la cara"?
Vostè n'ha posat dels seus a fons perdut??

En fi no em vull fer mala sang.
Llegint el text de l'Onion veig realment el que hi ha, en un text que destil·la odi, i unes ganes boiges de poder i diners.
Controlar el club, manegar els seus diners.
Li he d'agraïr el to de la seva carta. Amb ell ja ha quedat prou retratat i em dona una clara visió del que tenim al carrec del futbol base, i dels seus interessos i des seus desinteressos.

Ah,. és curiós i infantil anomenar tarjetes de presentació. quant aquestes no han influït en el esdevenir del futbol base.
Aquest detall en el seu text denota unes ganes clares de notorietat.

En fi, m'entristeix que estiguem pagant el primer equip amb unes quotes inflades, i un futbol base desatès.

No diguin més fal·làcies i si tant bons son facin alguna cosa més que recaptar diners.
Podrien començar a posar-ne de la seva butxaca com ja es va fer, però es clar vostès hi son per treure'n i no per posar-ne.
Que il·lús que soc!

No sé si en Panso coneix les persones (que no els carrecs) dimisionari. N'estic segur que nó perquè usar les paraules com ruïns i lladres.

I que consti que no pertanyo a cap grup per cap poder.
Només vull que el meu fill pugui jugar al Sabadell amb  uns entrenadors competents i amb il·lusió.
Però em trobo que per començar no tenim res (uns diuen que és culpa dels altres i viceversa) però la veritat és que el club no ens ofereix res i a canvi ens vol xuclar econòmicament fent-nos donar les dades bancaries abans de tractar el tema econòmic en una reunió.
Si el primer equip no te diners que els busqui a altres llocs i si no que faci com el Mercantil que al ésser només futbol base no hi ha aquestes derrames a canvi de ser (hores d'ara) un dels clubs que menys es tenen en compte a la ciutat quan un nen vol entrar al sempre "podrit" món del futbol.

Un com l'Omar em va dir que en el futbol s'havia de ser més fill de p... que el teu company, si no aquest et foterà el lloc.

Finalment, dir que aquestes cartes porten com a títol al President del Sabadell. Ja va sent hora que en contesti alguna.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #8 el: 22 de Setembre de 2006, 12:34:39 pm »
el que teniu que fer tots plegats es treballar per l´entitat igual que ho fan els del femení, ells son molt menys que vosaltres i els hi falta temps per fer funcionar la secció, es deixan la pell per les noies i pel club. avans nomes tenian 2 equips i ara han aconseguit ser 5 equips, vergonya em faria a mi si veies aquestes coses i las comparés amb el futbol base  :ko

us tindria que caure la cara de vergonya a tots plegats :****
despres se us ompla la boca dien que sou els mes arlequinats del mon  >:(
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #9 el: 22 de Setembre de 2006, 12:42:57 pm »
el que teniu que fer tots plegats es treballar per l´entitat igual que ho fan els del femení, ells son molt menys que vosaltres i els hi falta temps per fer funcionar la secció, es deixan la pell per les noies i pel club. avans nomes tenian 2 equips i ara han aconseguit ser 5 equips, vergonya em faria a mi si veies aquestes coses i las comparés amb el futbol base  :ko

us tindria que caure la cara de vergonya a tots plegats :****
despres se us ompla la boca dien que sou els mes arlequinats del mon  >:(

i amb molt menys recursos
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #10 el: 22 de Setembre de 2006, 13:35:58 pm »
Sense voler entrar en polèmiques, crec que aquest fòrum és d'opinió, no per tirar-se els plats pel cap, que hi ha una gran diferencia.

El més lògic, raonable i sencill, seria que us reuníssiu les parts afectades (mares i pares amb directiva) i en parlessiu, com a persones adultes que sou, per aconseguir el bo i millor per l'entitat i les persones que en formen part i no treure els draps bruts per aquí. TINGUI QUI TINGUI RAÓ. Torno a dir que en això no hi entro, però demanar explicacions públiques del que fa o deixa de fer internament el club, em sembla fora de lloc.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #11 el: 22 de Setembre de 2006, 14:02:42 pm »
Sense voler entrar en polèmiques, crec que aquest fòrum és d'opinió, no per tirar-se els plats pel cap, que hi ha una gran diferencia.

El més lògic, raonable i sencill, seria que us reuníssiu les parts afectades (mares i pares amb directiva) i en parlessiu, com a persones adultes que sou, per aconseguir el bo i millor per l'entitat i les persones que en formen part i no treure els draps bruts per aquí. TINGUI QUI TINGUI RAÓ. Torno a dir que en això no hi entro, però demanar explicacions públiques del que fa o deixa de fer internament el club, em sembla fora de lloc.

Totalment d'acord Manel semblan mes criatures els pares i directius que no pas els jugadors

Desconnectat joelj

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 10
« Respondre #12 el: 04 de Octubre de 2006, 17:28:41 pm »
Ojala las cosas se pudieran decir delante de todos y sin el anonimato de los nicks. Para ello, lo mejor es convocar una asamblea general lo antes posible.

Desconnectat Mariet

• Invitat
  • *
« Respondre #13 el: 09 de Octubre de 2006, 23:27:14 pm »
Lamentablement continua la davallada i la desorganització en el Futbol Base, cada vegades són més les mares que veuen amb incredibilitat la manca de sensibilitat i de capacitat organitzativa dels dirigents d'aquesta entitat.
No hi ha comunicació entre pares, entrenadors i directiva.
Molta gent està agafant l'opció de marxar del club després d'haver estat molts anys en el Sabadell.
Hem tornat a l'opció d'altres anys en que els entrenadors eren pares de jugadors.
Fins quan haurem de suportar aquesta situació?