Autor Tema: millor aficio del mon?  (Llegit 3470 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
millor aficio del mon?
« el: 15 de Octubre de 2006, 22:08:50 pm »
aixi es com es classifican molts aficionats del sabadell, pero jo em pregunto una cosa.¿La millor aficio del mon xiula al seu devanter cuan falla una ocasió?¿la millor aficio del mon crida en contra del entrenador a la jornada 8 i estan 4arts a la classificacio?¿la millor aficio del mon presiona al seu equip mes que no al rival amb crits insults i aplaudiments ironics?¿la millor aficio del mon no crida una sola canço d´anim para el seu equip fins que no va guanyant?¿la millor aficio del mon es dedica a insultar al contrari mes que animar al seu equip?.
senyor jo crec QUE NO SOM LA MILLOR AFICIO DEL MON!!! per que la millor aficio del mon no fa el que fem nosaltres contra el nostra propi eqip.
xiulem als nostres jugadors,xiulem en contra del entrenador, no tenim paciencia, fotem mes pressio nosaltres als nostres que no el rival, la paraula es, VERGONYA!!!! aixo he sentit jo avui cuan un ampli sector de general xiulava contra el ollés i contra el joc del equip,¿i al final que? guanyem 2-0 i a tothom se li omple la boca del equip i de lo bona que es l´aficio, siusplau mes val que ens ho fem mirar!!!!!!
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Navarrog

• President
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re: millor aficio del mon?
« Respondre #1 el: 15 de Octubre de 2006, 22:14:09 pm »
Doncs si PANSO tens rao ... Molts han xiulat a l'Ollès per aver fallat!! ( no es el meu cas xD)... Crec que la gent sa desesperat i sels hi van els nervis en veure com falla tants gols!  :anims :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #2 el: 15 de Octubre de 2006, 22:15:30 pm »
aixi es com es classifican molts aficionats del sabadell, pero jo em pregunto una cosa.¿La millor aficio del mon xiula al seu devanter cuan falla una ocasió?¿la millor aficio del mon crida en contra del entrenador a la jornada 8 i estan 4arts a la classificacio?¿la millor aficio del mon presiona al seu equip mes que no al rival amb crits insults i aplaudiments ironics?¿la millor aficio del mon no crida una sola canço d´anim para el seu equip fins que no va guanyant?¿la millor aficio del mon es dedica a insultar al contrari mes que animar al seu equip?.
senyor jo crec QUE NO SOM LA MILLOR AFICIO DEL MON!!! per que la millor aficio del mon no fa el que fem nosaltres contra el nostra propi eqip.
xiulem als nostres jugadors,xiulem en contra del entrenador, no tenim paciencia, fotem mes pressio nosaltres als nostres que no el rival, la paraula es, VERGONYA!!!! aixo he sentit jo avui cuan un ampli sector de general xiulava contra el ollés i contra el joc del equip,¿i al final que? guanyem 2-0 i a tothom se li omple la boca del equip i de lo bona que es l´aficio, siusplau mes val que ens ho fem mirar!!!!!!

Y es que cada semana es lo mismo, totalmente de acuerdo contigo!
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #3 el: 15 de Octubre de 2006, 22:17:11 pm »
Y a la salida de Iglesias se han eskuxado mas pitos k aplausos eh... y yo precisamente... era de los k pitaba  :angel: :angel: :angel:

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #4 el: 15 de Octubre de 2006, 22:18:56 pm »
adriancito no hablo del iglesias hablo de la actitud del publico hacia TODOS nuestros jugadores, les presionamos i les ponemos mas nerviosos nosotros mismos que al rival que tenemos delante, es PENOSO   >:(

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #5 el: 15 de Octubre de 2006, 22:24:04 pm »
mmm puc estar d'acord amb tu PANSO, pero al sabadell ni a qualsevol equip amb un número més o menys important d'afició, no tota l'afició va cap a la mateixa direcció, nosé si m'explico...a tots ens agradaria que tothom penses i actués com nosaltres mateixos...peró no és així cadascú fa i pensa el que pensa i vol, i en molts casos doncs es dona el cas que no només n'es un...i que consti que jo no e xiulat mai ni xiularé a un jugador que visteixi :bandera , encara que reconec que amb el sergio iglesias a vegades sem pot escapar alguna cosa...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat CESBD

• Juvenil
  • Missatges: 398
« Respondre #6 el: 15 de Octubre de 2006, 22:27:00 pm »
panso  :clap :ok :yes:
VISCA LA TERRA LLIURE!!!!!
VISCA CATALUNYA!!!!!

Desconnectat javisbdtr

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 23
  • SabadeLL Mi amiGo Ste aÑo VolverE a Star KntiGo!l!
« Respondre #7 el: 15 de Octubre de 2006, 22:36:39 pm »
tienes toda la razón panso, oy e escuxao opiniones criticas acia el ekipo en el descanso. estaba yo sentao en general tan trankilo, y un señor se a puesto a criticar a los jugadores, q si eran malo, q no podian fayar tantas ocasiones, en fin, etc.
q verguenza de gente, yo no kiero a personas como esta q vayan a animar  ami ekipo. q se keden en su casa y desde alli q agan lo q kieran.
~ A PrimeRa, a Segona o a terCera...
Som eL SaBaDeLL ~

ferni20

• Visitant
« Respondre #8 el: 15 de Octubre de 2006, 22:38:15 pm »

estic en bona part del text d'acord amb la teva opinió, estem molt lluny d ser la millor afició: no s'anima gairebé a l'equip fins q no es guanya, es xiula a l'entrenador, no tenim paciencia, fotem pressió... osigui q igual q al camp del Barça, Madrid, etc.. ara ve tampoc et pensis q per a ser la millor afició has d'aplaudir els errors garrafals dels teus jugadors, ni has de reprimir-te certs comentaris contra jugadors contraris q han comés alguna falta forta contra algun jugador teu, ni has d'estar content quan el teu equip per punts tontíssims.... tot això és molt relatiu, i tu també estàs generalitzant, tens q pensar q els q demanen el cap del míster, insulten, aplaudeixen irònicament, etc.. són una minoria d'aficionats q només van a esbravar-se hi ha treurés la rabia de tota la setmana del cos a l'estadi, i q apenes saben ni quins jugadors té el Sabadell només diuen: mira q son malos pero malos! pa ver esto me quedo en casa! si lo se no vengo! etc, etc... nosaltres no sóm ni millors ni pitjors q les altres aficions som diferents, SOM EL SABADELL i jo no diria q som la millor afició ni molt menys ara ve q la més numerosa de les aficions catalanes a  la Segona B-Tercera divisió si que ho som i amb diferència.....
quedat amb les bones coses d'aquesta afició i pensa q la setmana q ve d ben segur q unes 300 persones aniran a Girona a recolzar a un ex equip d primera q està a Tercera.

FORÇA SABADELL I XAPÓ PELS QUE ESTEU ANANT ALS DESPLAÇAMENTS!!!  :oooooo:

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #9 el: 15 de Octubre de 2006, 22:59:12 pm »
Us recordo ke stem a Tercera Divisió?? Ja se ke molts d vosaltres ni tant sols heu vist mai el Sabadell en el seu llok natural ( la 2A O 1era) , po crek ke haurieu d'entendre ke som un historic en hores BAIXISSIMES  i encara aixi stem entre les 3 millors entrades d 2b I tERCERA .ja m'agradaria veure a molestes aficions en el llok on som , a veure ke farien.... MENYS AUTOCRITIKA!!!!!!!!!!!!!!!!

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #10 el: 15 de Octubre de 2006, 23:03:59 pm »
muy bien, esk teines toda la razon.
Todo el santo partido insultado al barça, madremia...  :-\
Y no lo digo xk mi segundo ekipo sea el barça... pero esk madremia, si los k han insultaod todo el rato al barça se lo guardan para gritar sabadell, sabadell y azer wena presion con todos los aficionados ubiera estado mejor...
Osea k, MENOS ANIMAR EN CONTRA DE LOS RIVALES Y MAS AL  :scut  :****

y lo de criticar a los jugadores si esta fatal, aunk yo creo k sergio Iglesias si k s elo mereze un poco... No ha exo nada...
Se le confian las faltas hacia él kuando esta en el campo, y esk o le dan a la barrera o no llegan, xfavor esk no tiene fuerza?  :-\
Y luego pillaba el balon cais en medio de campo y se ponia a azer tonterias o a tenerla muxo en su posesión para luego en el ultimo momento pasarla mal atras, o para perderla...

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #11 el: 15 de Octubre de 2006, 23:17:23 pm »
habiam no equivoqueu las meves paraulas jo no critico al public per insultar,cridar o dir li el que sigui al contrari la meva critica es per xiular als nostres jugadors i al nostre tecnic, aixi l´unic que fem es presionar al nostre equip i el que interessa es presionar al contrari

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #12 el: 15 de Octubre de 2006, 23:35:55 pm »
Iglesias es un tema aparte. Como puede ser que se le silve antes de que salga???  :****
La gente está predispuesta a silvar a Iglesias. Seamos justos con el, por favor. Ha habido una jugada donde estaba rodeado de tres, y lógicamente la ha pasado atrás. Pues la gente: Iglesias, no empezemos como el año pasado, tira palante!! No fotem, va!! 1- Si está rodeado de tres, la pasará donde pueda!! - 2- Si el equipo gana holgadamente, es normal que no se busque desesperadamente el gol - 3- Si todo el equipo la está tocando atrás, porque solo se critica a Iglesias?  :smart: >:(
En la falta que iba a tirar, y que el arbitro mandó repetir porque el culé se adelantó, la gente gritaba: Iglesias, no toques el balón, seguro que lo fallas, bla bla bla. Alguien se quejó de Nauzet, creo que fue, que la estrelló contra la barrera????
Y lo que más gracia me hace, que cuando esta en la grada la gente chilla mucho, pero luego en la zona de tribuna va a hacerse fotos con los jugadores. Pensemos antes de criticar  :snore:

Por cierto, IDEM para Sergio Morán. Hoy nadie se queja de el, verdad?? Si se critica cuando se hace mal, se deberia halagar cuando lo hace bien, no?  ???

Desconnectat stankovic 25

• Infantil
  • Missatges: 192
« Respondre #13 el: 16 de Octubre de 2006, 00:17:06 am »
completamen dacord amb panso . alguns sol ban al camp a rajar i a posar a parir als jugadors , sinceramen per mi la gent que fa aixo no estima al sabadell . si voleu veure aficions de devo paseuvos per ingalterra . i las rajadas per al forum tampoc ban be perque desestibilitzan al jugador segur. molts entrenadors ian ala creu alta jajaja a las gradas k facil es veu l futbol desde la grada

ferni20

• Visitant
« Respondre #14 el: 16 de Octubre de 2006, 00:31:37 am »
Iglesias es un tema aparte. Como puede ser que se le silve antes de que salga???  :****
La gente está predispuesta a silvar a Iglesias. Seamos justos con el, por favor. Ha habido una jugada donde estaba rodeado de tres, y lógicamente la ha pasado atrás. Pues la gente: Iglesias, no empezemos como el año pasado, tira palante!! No fotem, va!! 1- Si está rodeado de tres, la pasará donde pueda!! - 2- Si el equipo gana holgadamente, es normal que no se busque desesperadamente el gol - 3- Si todo el equipo la está tocando atrás, porque solo se critica a Iglesias?  :smart: >:(
En la falta que iba a tirar, y que el arbitro mandó repetir porque el culé se adelantó, la gente gritaba: Iglesias, no toques el balón, seguro que lo fallas, bla bla bla. Alguien se quejó de Nauzet, creo que fue, que la estrelló contra la barrera????
Y lo que más gracia me hace, que cuando esta en la grada la gente chilla mucho, pero luego en la zona de tribuna va a hacerse fotos con los jugadores. Pensemos antes de criticar  :snore:

Por cierto, IDEM para Sergio Morán. Hoy nadie se queja de el, verdad?? Si se critica cuando se hace mal, se deberia halagar cuando lo hace bien, no?  ???

no estoy deacuerdo adry, haber por lo q se refiere a la falta si q lo has contado mas o menos bién, pero el resto no estoy deacuerdo.
Sergio Iglesias los poco mas d 10 min. q a jugado a sido un jugador poco participativo en el juego, muy pero q muy patoso y en general muy perdido en el partido.
Sus movimientos me recuerdan mucho al Sabadell del año pasado q iban todos a por el balón como una banda d ******** todos pero sin técnica alguna y sin saber q hacer con el balón en los pies... en definitiva, q veo q da mucho el cante en este equipo y q d momento repito DE MOMENTO no creo q esté al nivel del resto de jugadores.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #15 el: 16 de Octubre de 2006, 01:00:43 am »
totalment d'acord, a general just al mig del camp a dalt, hi ha un grup d'uns 6-7-8 senyors d'uns 40-50 anys que estan tot el sant partit critican tot lo que fa el centre d'esports sabadell i no es d'akesta temporada ni la passada sino desde fa mes de 15 anys,fins i tot despres del gol de Ivan Villanova he ahgut de sentir per part d'un d'akests senyors "quina m.erda d'ekip tenim" en fi per nar a fer aixo que es kedin a casa.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #16 el: 16 de Octubre de 2006, 01:24:25 am »

no estoy deacuerdo adry, haber por lo q se refiere a la falta si q lo has contado mas o menos bién, pero el resto no estoy deacuerdo.
Sergio Iglesias los poco mas d 10 min. q a jugado a sido un jugador poco participativo en el juego, muy pero q muy patoso y en general muy perdido en el partido.
Sus movimientos me recuerdan mucho al Sabadell del año pasado q iban todos a por el balón como una banda d ******** todos pero sin técnica alguna y sin saber q hacer con el balón en los pies... en definitiva, q veo q da mucho el cante en este equipo y q d momento repito DE MOMENTO no creo q esté al nivel del resto de jugadores.

Ojo, que yo no estoy diciendo que se haya salido en el partido de hoy. Simplemente que hay muchos prejuicios contra Iglesias, que se le juzga antes de que haga nada. Primero dejalo que haga, y después valóralo. Lo que no puede ser es que en el primer balón que toque esté rodeado de tres, la toque al compañero que está al lado y 15 personas se levanten pidiendo que la pase arriba. Pero si todo el equipo estaba tocándola y sin buscar excesivamente el tercero.... :snore:

Desconnectat Eneko_Sbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 631
« Respondre #17 el: 16 de Octubre de 2006, 03:22:13 am »
El futbol es futbol i per això mateix el jugador que avui és estimat demà pot ser criticat, i el jugador que es xiulat demà serà ovacionat. Passem del blanc al negre en un moment, això és el futbol i mai ho podrem canviar però hi ha gent que sempre ho veu negre i per més que canviin les coses i l'equip vagi bé o continuaran veient negre. Que dir d'aquestes persones, doncs que estic força en desacord de l'actitud d'ells, com ha dit l'Adry, qui ha destacat la bona feina d'avui d'en Sergio Moran qui? Perque fa setmanes que està siguent junt amb l'Iglesias, que aquest ja és un fixe en qüestió de crítiques, punt de mira dels més criticadors de l'afició. Ara no surten a destacar la bona feina d'aquesta persona. Avui en Sergio Moran com és habitual amb ell  quan ha arribat a la porteria quan el partit anava a començar ha aplaudit a l'afició del gol nord, sempre saluda a l'afició i a que no sabeu la resposta....doncs el silenci per resposta! Jo l'he aplaudit però em feia vergonya quasi bé aplaudir, m'he quedat sol aplaudint....M' he quedat mirant en Sergio i de veritat o la gent no s'ha donat compte o ha passat olimpicament d'ell. No m'agrada dir aquestes coses però crec que molts em donareu la raó, no penseu que TOTS aquests jugadors s'estan deixant la pell al camp? És una de les plantilles més compromesses que hem tingut aquests anys i encara tinc que escoltar gent criticant a aquest equip. Si volem el millor pel club deixem de xiular i dir bestiesses dels nostres jugadors, perque s'em cau la cara de vergonya de moltes coses que he vist i he escoltat avui!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #18 el: 16 de Octubre de 2006, 11:26:10 am »
Realmente patético... Ellos ya sabes quienes son. Yo me he encendido. Antes del min. 10 va Ollés y falla delante del portero y pitos. Que no tiene derecho a fallar?  No es mejor animarle para que a la siguiente lo meta?  O es mejor hacer como el año pasado, no parar de criticar y meter presión...  Sinceramente, creo que NINGUNO de los jugadores de este año se lo merecen. Por primera vez en mucho tiempo tienen ganas y compromiso. Y basta ya de que si falla un pase o un gol se les ponga a silbar y gritar...

Y en cuanto a lo de Sevilla-Sevilla. Patético y lamentable. Cantar el nombre del equipo que nos ganó la única final de copa de nuestra historia... LAMENTABLE. Que creeis que esto les afectaba a los chavales del Barça C? Que culpa tienen ellos?  Que estaba acaso Laporta en el palco?  Nos quejabamos de cuando los Hooligans deciamos que no animaban, que se pasaban todo el partido gritando en contra del Terrassa. Y hoy en general? Cuantos gritos de Sabadell-Sabadell se han oido?  Y ya sabemos a que sector nos referimos. Si fuera el Barça A, aún, pero que ya venga un C y lo del CanFanga, etc, ya cansa hombre.

Que nos gusta que nos lo hagan cuando nuestro filial se mueve por los campos de barrios y poblaciones limítrofes?  Pues no caigamos a la misma altura, por favor...

Ayer un 0  a parte de la afición     :ko
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #19 el: 16 de Octubre de 2006, 12:43:31 pm »

Ojo, que yo no estoy diciendo que se haya salido en el partido de hoy. Simplemente que hay muchos prejuicios contra Iglesias, que se le juzga antes de que haga nada. Primero dejalo que haga, y después valóralo. Lo que no puede ser es que en el primer balón que toque esté rodeado de tres, la toque al compañero que está al lado y 15 personas se levanten pidiendo que la pase arriba. Pero si todo el equipo estaba tocándola y sin buscar excesivamente el tercero.... :snore:

le hemos dejado1  año aciendo y mira como nos fué.... no hace falta k haga nada mas... ya ha hecho todo lo k tenia que hacer... y si sale k al menos intente cagarla lo menos posible, k a parte de ser limitado, k digo limitado... MUY LIMITADO, intenta hacer cosas k no... la jugada k a kerido regatear a 3 ke? la semana pasada en balaguer ke? kuando tiene to pa romper coje i hace lo k hace... luego vuelve a fallar... el gol del gava viene x cagada suya... la falta lateral k pika i todos stan al borde i la mete padentro i nadie va al remate ke? él no esta kuando se trabaja estrategia??? la falta k picó contra el gava k estabamos todos dentro pal remate i la tira rasa a la barrera.... y bueno ahora no me akuerdo de mas cagadas suyas este año pero son suficientes para kuantos minutos a jugado? 90??? pues kreo k ya le hemos dejado suficiente tiempo en el campo para critikarlo antes de k salga.... xq io veo k entra él en el campo y me da mas miedo k otra cosa.... entra kualkier otro i pienso bua este markara pero entra él y rezo para k no toke el balon xq se k la liará....