Vull reobrir aquest post per explicar-vos 'l'última': resulta que aquest passat pont del pilar aquí el que escriu va tenir la oportunitat de fer allò que els catalans en diem una
escapadeta a Londres... evidentment amb la meva dona, eee
.
Deixant apart que la ciutat em va encantar, encara que tot és caríssim, resulta que em vaig poder posar en contacte amb en Manu Almunia (gràcies a un amic radiofònic
), ja que donava la casualitat que l'Arsenal jugava a l'Emirates Stadium, el seu nou estadi, davant el Watford, però per la web de l'Arsenal deia que estaven totes les entrades exhaurides. Doncs be, em vaig prendre la llibertat de demanar-li un parell d'entrades al nostre ex-porter i resulta que, no tantsols em va respondre que miraria de trovar-me-les, sinó que ho va fer i em va trucar expressament per explicar-me fil per randa on havia d'anar perquè me les donéssin. Més que un detall.
Malauradament en persona no vam poder coincidir, ja que nosaltres anavem de turisme i amb el temps més que just per a tot el que volíem fer i ell tenia visita de parents que també van aprofitar el pont per anar-lo a veure.
En fi, que apart d'un gran jugador, és una gran persona.