Autor Tema: JORNADA 6: SABADELL-VILANOVA  (Llegit 5532 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: JORNADA 6: SABADELL-VILANOVA
« Respondre #20 el: 05 de Novembre de 2006, 15:11:51 pm »
Yo no e pogut asistir-hi ja que e agut d'anar amb el infantil A a Vilafranca (victoria per un contundent 0-11 amb gols de Marjory -4-, Aroa -3-, Neus, Lidia i Judith).

Explikeume ferni, resistencia,erik... etc el partit, ja que m'agradaria tenir diferents punts de vista  :(  :'(

No vull tocar allò que no sona, però... ejem ejem... 4 de marjory + 3 d'aroa Totalment d'acord amb tu, company. de neus Totalment d'acord amb tu, company. de lidia Totalment d'acord amb tu, company. de judith = 10, no 11  :-X :ejem :icon_mrgreen:

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #21 el: 05 de Novembre de 2006, 15:27:39 pm »
Yo no e pogut asistir-hi ja que e agut d'anar amb el infantil A a Vilafranca (victoria per un contundent 0-11 amb gols de Marjory -4-, Aroa -3-, Neus, Lidia i Judith).

Explikeume ferni, resistencia,erik... etc el partit, ja que m'agradaria tenir diferents punts de vista  :(  :'(

No vull tocar allò que no sona, però... ejem ejem... 4 de marjory + 3 d'aroa Totalment d'acord amb tu, company. de neus Totalment d'acord amb tu, company. de lidia Totalment d'acord amb tu, company. de judith = 10, no 11  :-X :ejem :icon_mrgreen:

Me deixat a l'Esterh  :tongue3:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #22 el: 05 de Novembre de 2006, 23:19:47 pm »
weno Cudi, jo he estat, i seré franc, l'equip es nou i es nota massa, estan una mica "pajaras" totes, pero es normal, pasen les jornades i no guanyen... :-\ crec que li falten una mica de ganes per part de totes, i una mica mes de bloc, al centre del camp per trezar jugades en atac, ja que en la 1a part 2 contades, i al "pelotazo" desde la defensa...el gol a sigut el refuix de una falta afavor nostre...jo nose com es el futbol femení en aquestes categories, pero es notava que les del vilanova, hi posaven mes ganes i no donaven una pilota per perduda, encara que també m'agradat la rabia que han tret algunes jugadores en diferents moments del partit...a seguir endavant, no serà facil ja arrivaran els resultat,per el que a dit l'adry alla, quasi totes son noves, poc a poc aviam com surten les coses...
ANIMS A TOTES, AL RAÚL, I TOTA LA DIRECTIVA DEL FEMENÍ... :anims :anims :anims :clap

PD:Algun partit més hi aniré... :cheer
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #23 el: 06 de Novembre de 2006, 13:40:14 pm »
resistencia-....muchas gracias por tu presencia y por tu apoyo..intentaremos darle la vuelta a la situación. es una pena que el trabajo desarrollado desde fuera no se prolongue al campo. pero el mister Raul y su equipo de colaboradores, ya sea cudi, genís o randel trabajan para mejorar el rendimiento del equipo. sabiamos que podiamos estar así, pero sinceramente no lo esperaba. pero son nuestras chicas, apostaron por nosotros y las vamos a apoyar a muerte, por que con compromiso con el club es total y el dia en el que alguno de nosotros veamos que alguna no lo está tenemos muy claro lo que debemos hacer.solo quiero que salgan del campo con la cabeza alta. hay dias mejores y partidos peores, ahora tenemos rubí y f.c.barcelona, dos partidos que no invitan al optimismo. pero tenemos mas a ganar que perder, sabemos con quien hemos de luchar, pero no saldremos derrotadas de antemano. algún dia cambiara la racha. anímo raul y gracias tambien a ferni..
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #24 el: 06 de Novembre de 2006, 16:54:02 pm »
Doncs res, comentar una mica la jornada... Els canvis més significatius s'han produit al liderat, que ha passat de les mans del Bar$a C a les del Castellar, després de l'ensopegada de les barcelonines a Salou, i a la zona de descens, on el Levante Las Planas ha sumat la primera victòria de l'any i ha sortit de la zona vermella de la taula, com diria Pere Valentí Mora. ELs resultats de la jornada han estat els següents:

LA ROCA 1-2 CASTELLAR
EUROPA B 4-0 IGUALADA
TORROELLA 0-1 MANRESA
CERDANYOLA 3-0 AEM
SALOU 1-1 BARCELONA C
REUS 1-2 RUBÍ
LEVANTE LAS PLANAS 5-2 GUINEUETA
SABADELL 1-4 VILANOVA (Gol d'Arantxa)

I la classificació...

Pos Equip                     J   G   E   P   F   C  DG Pts
  1 U.D. Castellar             6   6   0   0  17   5  12  18
  2 F.C. Barcelona "C"         6   5   1   0  22   2  20  16
  3 Peya Blanc Blava La Roca   6   4   0   2  18   6  12  12
  4 C.E. Europa                6   4   0   2  19  11   8  12
  5 U.D. Salou                 6   3   2   1   7   5   2  11
  6 Vilanova C.F.              6   3   1   2  13  11   2  10
  7 Escola Esp. Guineueta      6   3   1   2   7  11  -4  10
  8 Cerdanyola C.F.            5   3   0   2  12  12   0   9
  9 U.E. Rubí                  5   3   0   2   7   8  -1   9
 10 U.E. Torroella             6   2   1   3   6   7  -1   7
 11 C.E. Manresa               6   2   1   3   8  14  -6   7
 12 Reus Deportiu              6   2   0   4   7  10  -3   6
 13 Levante Las Planas C.F.    6   1   1   4  13  16  -3   4
14 S.E. AEM                   6   1   1   4   5  14  -9   4
 15 C.E. Sabadell              6   0   1   5   3  13 -10   1
 16 C.F. Igualada              6   0   0   6   0  19 -19   0

Per acabar el resum de la jornada, comentar també els resultats del futbol base:

L'infantil B de Jordi Garcés va aconseguir la primera victòria de l'any guanyant a casa i per 2-1 al FB Voltreganès.

Pel que fa a l'infantil A, les noies de Christian i Cudi són les noves líders de la classificació al desfer-se de la Fundació Esportiva At. Vilafranca per 0-11, i portar 12 punts de 12 possibles.

El Cadet B de Gerard Taulé va perdre per la mínima a Caldes (1-0), el que fa que sumi la segona derrota consecutiva, després d'un bon inici de temporada (6 punts dels primers 6)

I per últim, el Cadet A, entrenat per Genís Sans, va caure per 4-0 a la ciutat esportiva de Sant Adrià i davant l'Espanyol, i només suma 3 punts, encara que és enganyós, ja que han jugat contra els més forts (Europa, Espanyol, Barcelona...). El proper partit és contra el Vilafranca, i a partir d'aquí tenen un calendari molt més assequible on de segur que escalaran posicions a la taula.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #25 el: 06 de Novembre de 2006, 20:45:14 pm »
L'infantil B de Jordi Garcés va aconseguir la primera victòria de l'any guanyant a casa i per 2-1 al FB Voltreganès.

Per cert, espectacular partit. A pesar dels nervis dels últims minuts, gran victòria.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #26 el: 06 de Novembre de 2006, 20:59:19 pm »

Per cert, espectacular partit. A pesar dels nervis dels últims minuts, gran victòria.

Que el vas anar a veure? ***** jo em volia passar però al final no vaig poder O0
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Arlekinat5

• Visitant
« Respondre #27 el: 06 de Novembre de 2006, 22:28:34 pm »
jo vaig anar a la segona part que ningu em va veure  :(

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #28 el: 08 de Novembre de 2006, 22:10:02 pm »
Bueno .. animar a la directiva per tot el que fan!! veig que les coses an anat força bé akesta jornada... en canvi el primer equip... només un punt...
ANIMS A LA DIRECTIVA  :icon_exclaim:  :clap
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord