Autor Tema: NO SOM TANT SUPERIORS!  (Llegit 2466 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kuskus

• Aleví
  • Missatges: 57
NO SOM TANT SUPERIORS!
« el: 23 de Octubre de 2006, 19:36:57 pm »
Veig que l'afició del nostre Sabadell estan molt contenta i motivada. Jo també però pensant fredament veig que encara ens falta per dir que pujarem de categoria. Tinc la sensació que Vilanova, Reus i Girona són superiors. Sobretot dic això perquè el record que tenim de l'última temporada a tercera és d'un equipas que podia amb tot i golejava gairebé cada partit.
Veig grup i equips com els murcians o alacantins que tenen molts calers i ens poden guanyar tranquil·lament, sempre parlant de números. Tandebó m'equivoqui pero tinc por a quedar-nos a les portes.
hauriem de tocar de peus a terra i fitxar un porter, 1 mig i un davanter si pot ser que vingui de Segona B
 :ejem :ejem :ejem :ejem

Connectat MILITU

• President
  • Missatges: 5779
Re: NO SOM TANT SUPERIORS!
« Respondre #1 el: 23 de Octubre de 2006, 20:12:39 pm »
Axo  que dius no te ni cap ni peus company

de rivals, que sens pugin equiparar en els 9 partits que hem disputat, tan sols hem trobat el gavà, i no se com jugen reus i vilanova, pro de ben segur que no son per a tant

i aixo de que els valencians y murcians ens poden guanyar... que vols que et digui, jo crec que cualsevol equip pot guanyar a cualsevol, i que la teorica superioritat economica no te perque veures reflexada sobre el camp

sincerament jo crec que no ens tenen que fer pas por els equips murcians i valencians, ja que en aixo de que son superiors, jo ho veig mes com a un mite que como a una realitat...

Desconnectat jordineng

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 261
  • Gènere: Masculí
  • VISCA EL SABADELLLL smpre amb tu !!!!
« Respondre #2 el: 23 de Octubre de 2006, 20:26:14 pm »
No em de envellar a cap eqip i crec qe estem fent una molt
bona temporada fins ara, em jugat be i al nostre camp segim invatuts ara cal pensar en la lliga i quan vingin els play offs ya i pensarem en els valencians i els murcians qe tampoc crec qe sigin tant superiors
Bueno aqui hem teniu pel que sigui <br />Visca el Sabadell

ferni20

• Visitant
« Respondre #3 el: 23 de Octubre de 2006, 20:58:38 pm »
Veig que l'afició del nostre Sabadell estan molt contenta i motivada. Jo també però pensant fredament veig que encara ens falta per dir que pujarem de categoria. Tinc la sensació que Vilanova, Reus i Girona són superiors. Sobretot dic això perquè el record que tenim de l'última temporada a tercera és d'un equipas que podia amb tot i golejava gairebé cada partit.
Veig grup i equips com els murcians o alacantins que tenen molts calers i ens poden guanyar tranquil·lament, sempre parlant de números. Tandebó m'equivoqui pero tinc por a quedar-nos a les portes.
hauriem de tocar de peus a terra i fitxar un porter, 1 mig i un davanter si pot ser que vingui de Segona B
 :ejem :ejem :ejem :ejem

a veure a veure, jo no m'esperava trobar-me amb equips en aquesta categoria q considero superiors als d la part baixa d Segona B ( Gavà i Vilanova) q d moment els he vist jugar a la NCA, és una cosa q no comptava i que és cert q sta passant.
Ara ve, d'aquí a dir q sóm inferiors a ells crec q ens passem, jo crec q simplement són equips q ens dificultaran i molt el quedar entre els 4 primers ara jo crec q tenim una puntilla d millor equip q els altres ( que el Girona i el Reus no  ho se perque no els he vist jugar) pero que els altres 2 sí.
Hem de ser concients q no podem perdre el rastre a ells ni molt menys baixar en tota la temporada de la 5ª posició, osigui q ens toca sumar els mateixos o més punts q ells jornada rere jornada i així anar seguint sense q s'escapi ningú, dsp és veritat q podria ser mooolt provable q ens deixessin a les portes de l'ascens en la fase d promoció pero weno no hi hem d pensar en això d moment, només esperar estar entre els 4 primers i dsp omplir d gom a gom la NCA i anar als desplaçaments a per l'ascens.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #4 el: 24 de Octubre de 2006, 00:18:46 am »

Valencians ?, Murcians ?, i perquè no, alicantins o extremenys.... ?.    No recordes que aquest any els equips d´els 17 grups entren al mateix "bombo" ?.

Jo veig a Sabadell, Reus, Girona i Gavà superiors i a Vilanova lleugerament inferior (i no oblidem que té 2 punts més, obtinguts als despatxos).
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #5 el: 24 de Octubre de 2006, 15:30:13 pm »
Estoy de acuerdo que no somos tan superiores al resto de equipos que forman el Grupo V de la 3ª división, hoy si miramos la clasificación, tabla donde se registran todos los datos cosechados hasta el momento estos me dan la razón. En lo único que superamos a los demás son en HISTORIA, AFICION, e INSTALACION es decir la NCA., los números de lo conseguido hasta el momento se pueden superar y mejorar claro está, pero los equipos cuando saltan al terreno de juego son once contra once y nuestros jugadores son los que tienen que desmostar que ellos son superiores a los demás y de momento no lo son. En referencia a otros grupos no me interesan ahora ya que nuestra meta primordial es clasificarnos para los play-off y luego en el sorteo nos puede tocar cualquier equipo de la categoría de toda España. saludos
                          :anims   :scut   :anims   :bandera   :anims   :scut   :anims
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

ferni20

• Visitant
« Respondre #6 el: 24 de Octubre de 2006, 19:13:16 pm »

Valencians ?, Murcians ?, i perquè no, alicantins o extremenys.... ?.    No recordes que aquest any els equips d´els 17 grups entren al mateix "bombo" ?.

Jo veig a Sabadell, Reus, Girona i Gavà superiors i a Vilanova lleugerament inferior (i no oblidem que té 2 punts més, obtinguts als despatxos).

lleugerament inferior? q vols q et digui, no n'estic gens d'acord amb tu.
Considero q el Vilanova és millor equip q el Gavà, o va demostrar a la Copa Federació, amb 2 jugadors menys o 3 ara no o recordo bé ens va fer anar de vòlid a la NCA, i això q era Copa Federació!! suposo q en lliga ens o posaria més difícil i tot, a més no crec jo q el Gavà ens marqués 5 gols a casa en Copa Federació i weno en lliga encara menys, personalment crec q el Vilanova és millor equip q el Gavà de ben segur i potser millor q el Reus tmb, pero encara no els he vist jugar la veritat i no ho puc afirmar del tot.

Desconnectat CESBD

• Juvenil
  • Missatges: 398
« Respondre #7 el: 24 de Octubre de 2006, 19:37:22 pm »
kuskus  :anims es patira molt als playoff ja hu veureu
VISCA LA TERRA LLIURE!!!!!
VISCA CATALUNYA!!!!!

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
« Respondre #8 el: 24 de Octubre de 2006, 20:35:05 pm »
Doncs si, es patirà molt al play-off, crec que quedarem entre els 4 primers, però el play-off serà molt complicat.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #9 el: 24 de Octubre de 2006, 22:01:45 pm »
Home, doncs estic amb tú! aki la gent deia  k si0-4 k si 0-5 k si 5-1  avera... aqui la gent creu que pujarem facil o què?? Jo crec que al Playy-off anem segurs quedant 2ns de grup. Després al playy off es un altre cosa... esclar... Pero em de ser conscients que el GRUP 5é es un dels més forts de TERCERA  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2101
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #10 el: 25 de Octubre de 2006, 00:10:34 am »
Pues yo qué queréis que os diga... no creo que seamos superiores a estos equipos que están en la cabeza, pero creo que le podemos ganar y, además, estoy convencido de que vamos a quedar entre los 4 primeros, apostando por el liderato o por el subliderato :ejem, pues para eso y se hizo el equipo. Quitando estos equipos, por lo que he visto y he escuchado creo que sí somos superiores. Pero bueno, lo importante es quedar entre los 4 primeros y ascender :anims

Saludos

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #11 el: 26 de Octubre de 2006, 11:40:00 am »
No hauríem de caure en la comparació d'aquell mític equip dels Garzón, Manel, Piti, Pedro, Jordi i companyia.
Us recordo que a mitja temporada ningú hagués pensat que aquell equip faria el que va fer en la segona volta. Estavem a mitja taula i simplement 'anavem fent' després, en la segona volta només vam perdre un partit... i quan ja erem campions.

Ara mateix estem entre els quatre primers classificats i aquí hem de mirar de quedar-nos, sobretot-sobretot, per ser-hi a la jornada 38.

Per altra banda, vull apuntar que possiblement aquests partits de copa que estem jugant ens aniran be per familialitzar-nos amb aquest tipus de competició.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

lopart

• Visitant
« Respondre #12 el: 30 de Octubre de 2006, 23:48:05 pm »
pienso que teneis razon pero es pronto para decir si podennos pinxar y pinxaremos algun partido pero si que yo los veo superiore es decir tenenos grandes jugadores que lucharan hasta el final arriba la espezanza y que salganos del pozo pronto

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #13 el: 31 de Octubre de 2006, 08:24:41 am »
Jo el que crec es que Sabadell, Reus i Girona estan per sobre de la mitja. Despres vindria Gava, Mataro i Vilanova per lluitar per l´altre plaça que quedarà per fer play off.

Pero esta per sobre de la mitja no treu que aixin partits que es guanyin per la minima o es perdin.

I evidentment que en el play off es patirà ( i molt), pero tambe patiran els equips rivals, i a mes quan vinguin a jugar a la NCA. Ja se sap, però, que en una eliminatoria on et surti un partit a fora dolent i que pots perdre per 2-0 et pot tirar per terra tota una temporada. Pero amics foreros, aixo es emoció. Hi han altres esports que sempre saps qui guanyara (basket, waterpolo...), en canvi en futbol no pasa.

Si es pot perdre amb el Balaguer, tambe es pot perdre contra els murcians, valencians, extremenys... pero CUIDADO, tambe es pot guanyar.

En definitiva, disfruteu de la lliga, on es poden corretgi el errors, que el play off sera " no apto para cardiacos". Esperem que surti be. :ok
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat IVO sbd

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 274
« Respondre #14 el: 31 de Octubre de 2006, 19:00:53 pm »
Em sembla que amb l'experiencia de l'any pasat no fa falta que que diguis el que tothom ja sap, pero be es cert que nos som tant superiors, la tercera es aixi, solament cal mirar l'ultim partit con el Prat ens ho ha fet pasar molt malament.
Avui per curiositat he volgut mirar els resultats dels altres grups de 3ª, i menys en el valencia, on el Vilareal B solament ha cedit un empat, els altres grups mes o menys estan bastan igualats i no despunta cap equip, el problema que vec es que en el nostre grup hi han 5 o 6 equips que poden pujar a 2ªB perfectament en els altres grups solament vec 2 o 3 equips capaços de pujar a 2ªB i la veritat son equips que aki estarien a la zona mitja per regla general, aixi que amb humiltat toca fer les coses i sumar de 3 en 3.

salu2

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #15 el: 31 de Octubre de 2006, 20:04:43 pm »

Jo només demanaria una cosa de cara al "play-off".  Eludir els filials.   Villarreal B (especialment), Mallorca B i Zaragoza B, si pot ésser "ni en pintura".
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Gerard_reusenc

• Infantil
  • Missatges: 263
    • 100x100 Reus
« Respondre #16 el: 01 de Novembre de 2006, 22:27:43 pm »
El Reus donara una sorpresa com continui d'aquesta manera i no dic com a "positiu" ni com a "negatiu", pero només dic que sera una clasificacio molt apretada on els 7primers equips de la clasificacio actual obten per anar als play-offs.

Ja queda menys pel partit CF Reus - CE Sabadell on guanyara el Reus ja veureu colegues.
Ens veiem.
CF REUS DEPORTIU

SOM UN CLUB DE 2ªB!

lopart

• Visitant
« Respondre #17 el: 01 de Novembre de 2006, 22:54:03 pm »
si que estas seguro de eso pues me parecce que te digo el resultado 1 gol de montero 2 gol de sierra y 0 patatero para el reus este año subimos sin pasar por la promocion se lo merecen son unos campeones  :cheer :cheer :cheer

Desconnectat Gerard_reusenc

• Infantil
  • Missatges: 263
    • 100x100 Reus
« Respondre #18 el: 01 de Novembre de 2006, 23:06:48 pm »
si que estas seguro de eso pues me parecce que te digo el resultado 1 gol de montero 2 gol de sierra y 0 patatero para el reus este año subimos sin pasar por la promocion se lo merecen son unos campeones  :cheer :cheer :cheer
Lo tengo claro pork juega en el Municipal de Reus..
2setmanes si n mekivoko
CF REUS DEPORTIU

SOM UN CLUB DE 2ªB!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #19 el: 02 de Novembre de 2006, 15:39:30 pm »
Lo tengo claro pork juega en el Municipal de Reus..
2setmanes si n mekivoko

Yo de ti no lo tendria tan seguro e, luego puede ser k kedes fatal si gana el sabadell  ;)
Veo mas bien un empate  :ejem
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!