L'altre cop no va venir ningú amb la samarreta espanyola, perquè jo hi vaig anar, i aquest cop, si diu el Cudi que tampoc n'hi havia, llavors és que no era del nostre grup. Però encara que fos del nostre grup, quin problema hi hauria?
Nosaltres convidem a les jugadores (les quals han de venir equipades amb polo i xandall del Sabadell) així com els entrenadors, però les jugadores poden venir amb amics, familiars... i si aquests venen amb la samarreta de la selecció española o la de Burkina Faso, quin problema hi ha? Què hem de fer, prohibir l'entrada??
Per exemple, recordo que al primer grup, algun dels amics de les jugadores eren del Madrid i venien amb la samarreta del Madrid... no veig cap problema, les noies anaven del Sabadell, no? Doncs ja està.
No ens emparanoiem amb samarretes, colors, i merdes... A més, considero que per portar una samarreta espanyola no vol dir que no siguis català, perquè jo mateix tinc la samarreta de la selecció espanyola i la de la catalana. Vol dir això que el dia que em poso la vermella sóc un fatxa anticatalanista i el dia que em poso la blava amb l'escut de catalunya vol dir que sóc un independentista?? No ens radicalitzem, va... I això no vol dir que sigui un cutre, ni que ho faci. Ni tampoc em fa vergona dir-ho ni fer-ho. Vaja, així ho entenc jo. Ara bé, entrariem al tema de sempre: que si nacionalismes, que si España-Catalunya etc etc...