Portem 2 mesos d competició gairebé, i la veritat és q veient tal com està l'equip ara mateix crec q ens estem equivocant ( jo tb m'incloc) els q de tan en tan estem tirant m**** sobre aquest equip i "desconfiant" del nostre tècnic o projecte a la q perdem algun punt, o alguna cosa no surt com esperàvem tots.
Si mirem les coses fredament crec q més del q està donant tan equip, com cos tècnic com directiva és impossible donar-ho!!!! ara mateix sóm 3ª a la lliga i jugaríem fase de promoció a Segona B, tenim 18 punts de 27 possibles, i si aquest diumenge guanyem dels 30 possibles en tindrem 21 ( seguint així a final d temporada tindríem 78 punts q serien suficients per a jugar una fase de promoció d'ascens), també ara mateix estem a la fase nacional de la copa federació ( cosa q jo no esperava) dsp de passar dues eliminatòries tan o més difícils q una fase d'ascens a segona B, contra un Vilanova q és d lo millor del nostre grup i un espanyol b q seria un equip mitjanet-baix de la Segona B ( i em d tenir en compte q en les 2 rondes em jugat amb suplents).
Apart d'això tenim moooooooltes més coses positives q anys enrrere no passaven:
- en 5 partits a fora n'em guanyat 2 i en total em sumat 8 punts de 15 possibles
- l'equip en qüestió de 3 dies a aconseguit guanyar 2 partits seguits a fora entre copa federació i lliga, cosa q a passat aquesta setmana passada.
- l'equip ara mateix porta en lliga 2 partits i mig sense rebre cap gol.
- sóm un dels equips més golejadors de tota la categoria.
- tenim 2 porters de molt bon nivell i q crec q molts clubs d Tercera els agradaria tenir.
- tenim un míster i president amb les idees super clares i q s'els veu 100% convençuts de que tot anirà bé i apart d'això donen molta confiança a l'afició.
- tenim uns jugadors q es deixen la pell al terreny d joc els 90 minuts i q es maten per a donar una bona imatge i per a q surtin els resultats.
- s'està començant a treure alguns bons jugadors del juvenil i en general s'està recuperant el futbol base.
- també s'està començant a "ressucitar" l'esperit del femení.
- en general s'està recuperant la ilusió del futbol a la ciutat de Sabadell i s'està duent a terme un projecte q a llarg termini ens pot arrivar a fer veure grans coses a la NCA.
força sabadell!!!!!!!!!!!!! a seguir així q ara tenim un calendari molt pero q molt xungo, ja en parlarem la setmana q ve.