Com sabeu tots, jo no soc massa asiduo en aquest subforum... pero miran la web de RS e vist aquesta notícia:
"Tamic Tskhovrebova és la gran promesa del futbol base del Centre d'Esports Sabadell . El porter arlequinat acabarà la temporada jugant amb l'infantil, tot i que la temporada que ve militarà a les files d'un gran del futbol espanyol. Reial Madrid, Barça i Espanyol volen ha aquest jove de 13 anys i d'origen rus. Format als equips del Llano de Can Puiggener i fitxat aquesta temporada pel planter arlequinat, Tamic ha viatjat avui cap a Madrid on escolta les intencions del club blanc. La oferta dels madridistes és allotjament, estudis pagats i treball per a la seva mare mentre que el Barça esta al corrent de tot i segueix els passos d'aquets porter d'1 metre i 88 centímetres d'alçada. Tamic ha viatjat acompanyat de Lauren San José, membre del futbol base del Sabadell. De tota manera, Isaac Fernández, coordinador del planter arlequinat ha mostrat la seva alegria per la progressió del jove porter, però ha avançat que no serà fàcil acceptar la seva marxa. Per Fernández, el més que possible adéu de Tamic és una gran notícia i alegria per tots els amants del futbol base. Isaac Fernández també ha volgut destacar el treball que s'està desenvolupant en tots els equips de les categories inferiors, i ara el repte es consolidar el projecte i expandir-lo a la resta d'entitats de la ciutat."
M'ha cridat molt l'atenció aquesta notícia, que un porter tan jove i jugant al
el vulguin Barça, Madrid, Espanyol... Que en penseu d'ell? que en podeu dir? Jo personalment l'he vist molts cops, pero fent de recull-pilotes a la NCA