Autor Tema: Tamic Tskhovrebova  (Llegit 8025 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Urko_4ever

• Infantil
  • Missatges: 216
Re: Tamic Tskhovrebova
« Respondre #20 el: 13 de Novembre de 2005, 20:03:11 pm »
acustuma estar on estvan el holligans !!! es molt alt am el pel llarg am rizoss!!!!!
viska el sabadell!!! aixi este k putenciar el futbol base!!!!!
A 1r O 3a SOM  el SABADELL!!!

Desconnectat Jordi Playlife

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 512
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiCasalsde
    • Jordi Casals de Rosa
« Respondre #21 el: 18 de Novembre de 2005, 13:40:10 pm »
Barça 18/11/2005 Ivan San Antonio

EL BARÇA DE LA CANTERA

Tamic, una ‘torre’ para el Barça

El club blaugrana está cerca de fichar al meta del Sabadell, que, con sólo 13 años, mide 1,88 y apunta a crack

Tamic Tskhovrebova nació en Rusia el 31 de marzo de 1992, aunque ha crecido en Sabadell, donde llegó de pequeño. Hoy, con 13 años, ya mide 1,88, juega en el Centre d’Esports y es deseado por los dos grandes del fútbol español, Barça y Real Madrid, que le quieren en sus categoría inferiores.

El joven guardameta, antes de llegar al club arlequinado, jugó en el modesto Llano. Esta temporada firmó por el Sabadell, donde, de la mano de Angel Muñoz, director deportivo, ha podido demostrar todas sus cualidades, que no han pasado desapercibidas para nadie. De hecho, el Madrid no ha perdido el tiempo y ya le invitó a pasar un día en sus instalaciones de Valdebebas. Sin embargo, el jugador ha elegido ya, porque cada jueves se entrena en los campos anexos del Mini Estadi con la camiseta del Barça.

De todas formas, el club blaugrana ha llegado a un acuerdo con el club vallesano para que Tamic no recale hasta la próxima campaña en el fútbol base culé, por lo que el guardameta acabará la temporada en el Centre d’Esports Sabadell. La razón es que tanto los directivos arlequinados como su entorno no quieren que el meta se descentre de lo que consideran, en estos momentos, lo más importante: la educación. Angel Muñoz lo tiene claro: “Es muy joven, pero, a la vez, muy maduro”. Por otro lado, Muñoz cree que “tiene unas cualidades físicas increíbles, pero aún tiene que trabajar mucho. Sólo tiene 13 años”.

Extret de www.sport.es
@rlekinats. com ---> Relacions Publiques i de l'Area Social

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #22 el: 18 de Novembre de 2005, 20:11:01 pm »
aquet nano va al meu insti i ara el veig i se qui es avans nidea, pero a mi man dit que abia fitxat per el madrid ??? :o
pero si diuen aixo es k a fitxat per el barça
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat llop

• Invitat
  • *
  • Missatges: 3
« Respondre #23 el: 22 de Desembre de 2005, 12:18:11 pm »
  :bandera
Tema TAMIC?
Be, gairebe dos coses:
El noi ve del Llano, es cert, club que percbrá drets de formació (o hauria)
Ara l´ha fitxat el Centre D´esports, aixi que es el club que s´enportará mes % en concepte de traspas, en cas de que l noi vagi a un equip gran.
Tot aixó está molt bé, pero.....
Qui va acompanyar el TAMIC a Madrid? El seu REPRESENTANT, que es alhora es seu entrenador........ conegut de tots.
AIXO, segons les normes de la RFEF es del tot prohibit. Si ets entrenador, no pots ser representant de cap jugador, encara que tinguis el titol, o no.
I es un tema que s´hauria de parar.
El Tamic, conegut de molts, es un noi que encara s´ha de fer.
Deixeu que jugui al Club mes temps, i no enganyeu a la familia del nen......

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #24 el: 04 de Gener de 2006, 23:39:15 pm »
Aiuix , perdona pero yo no soy ni pertenezco al LLano , pero te informo k el ekipo d barriada compite federado igual k el CE Sabadell ,  tiene un futbol base envidiable y te repito son federados por la federacion catalana de futbol , y no con licencias escolares .Lo se muy bien pues pertenezco al Consell Esportiu de Sabadell. :P :scut

Desconnectat G.S.M

• Invitat
  • *
  • Missatges: 5
« Respondre #25 el: 06 de Gener de 2006, 21:56:21 pm »
jo le vist juagr. ara esta aprenen, i si lapreten i lessenyen algun petit fallo que fa, pot ser una futura promesa del  :scut.

Desconnectat ericvilana92

• Infantil
  • Missatges: 126
« Respondre #26 el: 18 de de 2006, 01:16:51 am »
si la temporada k ve ja no hi sera,com vols k sigui una promesa x el sabadell ?? :Paletas:
crec que es quedara amb el barcelonaf.c.que opineu¿?

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #27 el: 18 de de 2006, 12:08:09 pm »
No Crec que tingui res a veure, ell sap de quin equip procedeix i si en un futur no molt llunyà li donen l'oportunitat de jugar en el Sabadell no crec que es negui.Heu de tenir en compte també que es un seguidor del Sabadell ;)
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5787
  • A way of life
« Respondre #28 el: 30 de de 2006, 21:03:05 pm »
Home es molt jove pero man dit, el meu vei k va a la seva clase, k s li han pujat una mica massa els fums!! No ha aprovat ninguna assignatura, ni tan sols educació física ja k diu k no fa el k diu el profe ni mou un dit ja k s podria lesionar!! Home jo crec k es una mica jove pq faci akestes coses!
P.D.: No se si serà veritat pro si ho fos t una mica de tela

Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #29 el: 04 de Juny de 2006, 00:43:40 am »
hablar con Tamic y os dirá quien le recomendó al sabadell que le fichara. . y quien fué el primero en hablar con miguel, presidente del llano para que viniera. cantera seguir asi..
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #30 el: 04 de Juny de 2006, 09:22:10 am »
hablar con Tamic y os dirá quien le recomendó al sabadell que le fichara. . y quien fué el primero en hablar con miguel, presidente del llano para que viniera. cantera seguir asi..

Pirri dilo tú q yo lo kiero saber!  :laugh:    :beer2

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
« Respondre #31 el: 08 de Juny de 2006, 18:28:55 pm »
no BIRRI , a mi no me corresponde decirlo. yo no me pongo medallitas por ahí en el futbol, me las pongo en mi trabajo que es con lo que me gano la vida. a mi el futbol solo me da preoukupaciones y alguna alegria, pero el problema es que no puedo prescindir de este deporte, solo que con el tema Tamic hay cosas que no estan muy claras. me alegromucho que esté en el sabadell y siendo egoista ojalá no marchara. Birri no me busques si ibas con esa intencion y si no ibas con esa intencion te pido perdon.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #32 el: 08 de Juny de 2006, 18:37:26 pm »
No iba con intencion no,  pero bueno no preguntaré más sobre eso. Simplemente si la gente deja ir cosas o las dice a medias pues como q los demás nos kedamos con cara de ***** si no las sabemos.  Fíjate q yo siempre pregunto cuando alguien da por hecho q los demás sabemos las cosas pq la verdad, yo, lo q es imaginación, tengo poca y prefiero no imaginarme lo q no es.  Ala, unas :beer2 pa ti pirri, no te molestes por la pregunta anterior pq no era una pregunta envenenada aunq tu respuesta me ha dao mucho q pensar eh?  :laugh:

Desconnectat Navarrog

• President
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #33 el: 08 de Juny de 2006, 22:31:02 pm »
D'aquest jove, en pensu que no el podem deixar escapar... no creieu ??? :clap
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
« Respondre #34 el: 09 de Juny de 2006, 23:59:00 pm »
BIRRI lo se, se que ibas con buena intención, no tuve un buen dia y alomejor no entendí bien tu mensaje, disculpa si algo te molestó. no es que dijera algo a medias, solo que cuando el chico se ha dado a conocer ha salido gente por ahí que igual se ha puesto una medallita, y eso no es así. pero a mi me da igual, yo deseo lo mejor para el chico, al que conozco bien, el sabe por que está en el sabadell. un saludo fuerte BIRRI !

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
¿Que fue de....?
« Respondre #35 el: 03 de Octubre de 2006, 22:10:40 pm »
Solo keria saber k fue d akel xaval k jugava d portero k pretendia el R. Madrid ,creo k era ruso o algo asi... si al final se fue del sabadell y donde ....gracias :beer2

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
Re: ¿Que fue de....?
« Respondre #36 el: 03 de Octubre de 2006, 22:12:43 pm »
Tamic, esta en la Damm

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #37 el: 03 de Octubre de 2006, 22:13:40 pm »
pues, aora que lo dices, al empezar el instituto, este xaval va al mio, y la 1a semana juraria haberlo visto por ahi i me quede pensando en si se iria o no, pero estas ultimos dias no lo e visto mas...puede que se aiga marxado ya a madrid o simplemento se a canviado de cole o algo... :ejem
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #38 el: 03 de Octubre de 2006, 22:21:18 pm »
Tamic, esta en la Damm

Perdonad mi poca memoria...entonces estuvo poco tiempo en el Barça por lo que veo no?
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15051
  • CHIARA
« Respondre #39 el: 04 de Octubre de 2006, 13:31:10 pm »
el Barça, suele mandar a jugadores de las categorías cadetes y juveniles cuando estos vienen de fuera a la Damm, este hace la labor de equipo puente y los tiene un año para su adaptación y verlos como evolucionan, luego si demuestran que tienen categoría para sus equipos de la base respectivos los suele integrar en estos, no olvidemos que la Damm es como un equipo asimilado del Barça desde hace unas temporadas. saludos
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia