doncs això segurament ia savieu que per la part que toca a l'esport l'ajuntament a fet un increment presupostari en aquest apartat...segons la web de radiosabadell...
L'Ajuntament incrementa el pressupost esportiu per l'any que ve i aposta per les grans instal·lacions
Sergi Garcés / El Departament d'Esports de l'Ajuntament de Sabadell ha presentat avui els pressupostos previstos per l'any que ve. Unes xifres que arriben als 12 milions d'eurus i suposen un increment del 3,11% respecte l'últim exercici. De la mateixa manera, un pressupost que representa el 6,03% dels números generals del govern municipal pel 2007. Dintre d'aquest repartiment, la major part anirà destinada a tres grans instal·lacions com són els futurs pavellons de la zona sud i nord, i la famosa pista coberta d'atletisme de Catalunya, prevista per l'estiu del 2009. Josep Ayuso, regidor d'Esports de l'Ajuntament ha recordat que es tracte de "tres grans projectes que capitalitzen el model de gestió", però que, de tota manera, no faran passar per alt "la resta d'activitats, projectes i instal·lacions que hi han a la ciutat" i que poden haver en "un futur immediat". Ayuso també ha insistit que l'Ajuntament de Sabadell sempre ha mantingut una política molt dirigida a la pràctica esportiva de la ciutadania i que, com "el model funciona" no hi ha perquè variar la direcció.
Eixugar el deute històric
De la mateixa manera, també ha aprofitat el regidor per fer un balanç del que han estat els darrers set anys de gestió política en matèria esportiva. Un línia de treball i funcionament basada principalment en eixugar el deute històric que Sabadell tenia respecte les instal·lacions esportives, algunes "en un preocupant estat de deixadesa" ha indicat Ayuso. I ha reconegut que ens aquests darrers set anys "s'ha fet una aposta ben ferma". Tot i això, el representant de l'àrea esportiva ha dit que també ha arribat el moment de "donar un pas endavant". Un pas que passa per reforçar el que "ja existeix i ampliar l'oferta esportiva de la ciutat". Capítol important en aquest deute se l'han endut els camps de futbol de gespa artificial. El regidor ha assenyalat que Sabadell va "endarrerida respecte altres poblacions", però que hi ha sobre la taula solucions per anivellar aquest apartat.
Fundació fonamental
Per últim, el responsable de l'Àrea d'Esports de l'ajuntament sabadellenc ha volgut aprofitar per destacar la funció que té la Fundació Privada de l'Esport Sabadellenc i els patrons que hi formen part dintre del bon funcionament de l'esport municipal. Una idea la de la Fundació sorgida al 2001 i que en aquest temps ha vist com des de l'Ajuntament també s'ha ampliat l'aportació econòmica. Aquest any, a més, s'ha batut un rècord. El govern local ha aportat un ajut especial de 200.000 eurus a la Fundació, la qual cosa ha suposat arribar als 230.000 eurus globals.
Pero no només això, em sembla que ia sabia comentat per el foro els problemes amb la plaça "alcalde marcet", que portaven mes de 4 anys els veins, sinó m'equivoco perque l'ajuntament l'arreglara doncs fara uns mes que van comenzar les obres...i no cal ser constructor per veure, que si tot va com va acavaran abans de les pròximes eleccions municipals...i com això un munt de coses més que es van incrementant...
Però jo no oblido...estem a 3a...i en part té culpa l'ajuntament actual, i si anem suman coses...jo possiblament seran les primeres eleccions que pugui votar...i el sr.bustos no comptarà amb el meu vot...