Autor Tema: Mora si, Mora no, per l'any que ve.  (Llegit 5692 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7267
  • Gènere: Masculí
Mora si, Mora no, per l'any que ve.
« el: 28 de Maig de 2005, 17:07:52 pm »
I es que des del meu punt de vista així ha de ser. Un cop més, ens està demostrant que sap defendre molt be els punts jugats a casa i intentar puntuar fora.

El Rubí va pecar d'inexperiència en aquesta categoria, on el tema defensiu es bastant important. El Rubí va fer 15 punts en 17 partits, mentre que en Mora en porta 28 punts en 20 partits.

Proporcionalment parlant, amb la mitja que va tenir amb el Rubi acabariem la temporada amb 33 punts, es a dir, que ja faria dies que seriem a tercera. Vam perdre una barbaritat de punts a casa, 12 en tres empats i tres derrotes, obtenint nomès dues victòries. Amb aquets números no anavem enlloc.

Amb el Mora, ara tindriem proporcionalment 56 puntets, i hauriem acabat intentant assolir plaça pel play-off. Estariem pràcticament a llocs de copa i, el més important: haguès jugat en el nostre favor el guanyar aquells puntets que es guanyen per collons quan l'equip va be, que es guanyen per que creus en tu mateix. La seva força crec que ha estat, sobretot, en que nomès s'han cedit a casa tres empats i una derrota.

CONCLUSSIÓ IMPORTANT: crec que si ens mantenim -segur que si, no?- de cara l'any que ve hem de mantenir al Mora i a part de la plantilla d'enguany. S'ha demostrat que el que fallava era el mister i els seus plantejaments i que la plantilla que tenim es barata i pot funcionar. Crec que amb uns bons fitxatges per complementar pot haver-hi un bon equip.

RUBI  17 - 3 - 6 - 8 - 20 - 32 - 15 pt
MORA  20 - 7 - 7 - 6 - 22 - 17 - 28 pt

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
Re: si ens mantenim, MORA QUEDA'T !!!
« Respondre #1 el: 28 de Maig de 2005, 17:15:05 pm »
Doncs jo sincerament, no ho vull. No dubto que tingui uns molt bons numeros, i que segur que ens salvarà del descens :yes:. Però es un tema que ja he comentat, el Rubi, quan va tenir els fitxatges d'hivern va tenir uns numeros més que acceptables, amb els plantejaments semblants als de l'inici de la temporada. L'equilibri que per mi han donat en Juanlu i l'Igor Cuesta han estat clau. Però encara més Ramon, xk m'enrecordo dels fallos que tenia el Carulla (no es mal porter, però la inexperiencia i la pressió el van superar), sobretot en les sortides. A mi m'agradaria un canvi d'entrenador.

I de plantilla... Puff, depén dels objectius. Tu dius de mantenir-la, però si es van algunes de les animes (juanma, x ex.), els altres ho tindrien fomut. Si es vol aspirar a molt, jo mantindria als tres fitxatges d'hivern (importantíssim) i a 4 o 5 jugadors de l'actual plantilla segur. Després, per mi, hi hauria un par o tres més que també es podrien de quedar.

Això es una opinió, xro si es kda el Mora, doncs que ho faci el millor possible i ens faci disfrutar un altre any com el del play-off, però amb final feliç :laugh:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #2 el: 28 de Maig de 2005, 18:29:16 pm »
Jo estic d'acord amb el que diue els 2, en Mora es un dels artifecs de que tinguim la permanencia a les mans, pero la solitat que han donat els 3 fitxatxes d'hivern han estat clau. Personalment tampoc m'agrada l'estil de Mora, pero si ens mantenim (no hi dubte) sera gracies al tandem Mora-Sala.

P.D: Per mi el millor mister per el  :scut es Julià Garcia
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Connectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1234
« Respondre #3 el: 28 de Maig de 2005, 18:42:12 pm »
Creo que este dato esta mal. Si no me falla la memoria el ultimo partido del Rubi fue en la jornada 25:  OsasunaB  1-1 Sabadell. Y el sabadell ya tenia 28 puntos porque llevaba una linea ascendente muy buena. Los 15 puntos son los que conseguimos en el 2004.

Hablo de memoria:

Rubi= 28
Mora= 15
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #4 el: 28 de Maig de 2005, 18:56:50 pm »
Potser estic ekivocat però crec que al Rubi no se'l va fer fora fins unes jornades més tard que la 17, ja que se'l va fer fora quan el sabadell estava fent una molt bona remontada, guanyant a casa i empatant fora i quan se'l va fer fora sempre es va dir que akella era una decisió que s'havia près després del partit de vilajoiosa i q se li estava donant una ultima oportunitat. Després d'uns resultats bons va arribar akell tema dels "dies de vacances" a la plantilla, que no sé si va ser gairebé al febrer això. Del que estic segur es q no va ser a la jornada 17 quan sel va fer fora. Ah, i una altra dada, vam començar l'any 2005 sent el millor ekip de les primeres 5 jornades, us enrecordeu? Akí encara hi era el Rubi ;) Per lo tant, si agafem akests punts de principis d'any i li posem al Rubi, guanya el Rubi de golejada eh (encara que amb més partits)...a veure si algu pot dir amb seguretat quan van fer fora el rubi i sortirem de dubtes ;) A mi sempre em kedarà el dubte de si s'hagues seguit amb la remontada si hagués continuat el rubi ja que els resultats eren molt bons durant els seus ultims partits i anavem fent quasi quasi una mitja anglesa que ens anava de conya ;)
« Darrera modificació: 28 de Maig de 2005, 19:08:00 pm per BIRRI »

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #5 el: 28 de Maig de 2005, 19:06:32 pm »
Al Rubi se'l va fer fora després de perdre contra l'Osasuna B per 1-0  , i era la primera derrota del 2005 , portava set jornades invatut i era junt amb el Llevant B , el millor ekip d la segona volta!! No entenc akesta falta de memoria d'alguns , tp fa tant d'això!!!!! El kitanovsky sembla ke va agafar una bona ressaka d fi d'any , pk per no enterarse ki era l'entrenador als 8 primers partits de 2005 ;)

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #6 el: 28 de Maig de 2005, 19:12:08 pm »
Van cambiar de mister com be diu el Hool_Arlekinat el dia de la derrota contra l'osasuna b
« Darrera modificació: 28 de Maig de 2005, 19:15:38 pm per CudiSBD »

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #7 el: 28 de Maig de 2005, 21:29:42 pm »
tenin entrenadors com el JULIA GARCIA (ex de la grama) o el GONZALVO que ara esta al figueres (pero si es veritat la noticia del descens del figueres per falta de patrocinador martxará) jo no em quedaria amb el mora. pero parlem despres de guanyar demá al peralta. estic nerviosisimmmmm !!!!!!!! :bigcry:
força sabadell !!!!!!!!!
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #8 el: 28 de Maig de 2005, 22:04:03 pm »
Totalment d'acord amb en Pensobao, especulem dama a les 20:00h ok?

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #9 el: 28 de Maig de 2005, 23:16:18 pm »
jo no soc partidari de Mora (com ja he dit algún altre cop). De moment m'abstindré de pronunciarme al respecte sobre la seva continuitat fins les 20.00 (efectivament pansobao) tot i q si guanyem ... la celebració pot durar una estoneta més.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #10 el: 29 de Maig de 2005, 09:51:11 am »
tenin entrenadors com el JULIA GARCIA (ex de la grama) o el GONZALVO que ara esta al figueres
A mi particularment no em cauen gaire bé akests entrenadors. Demà ja diré kins em cauen bé i kins no  :laugh:

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8283
  • un camp de primera
Se n´ha sortit i això es molt....
« Respondre #11 el: 29 de Maig de 2005, 23:59:25 pm »

Es evident que ha sapigut sortir bé d´un repte complicat. Felicitats Pere ¡
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #12 el: 30 de Maig de 2005, 00:11:00 am »
Ara que s'acabat, crec que en podem parlar sense por a destabilitzar res ;)

Jo crec q el Mora s'hauria de quedar... Teniu rao els que dieu que es un paio molt especulador i que poc futbol veurem... pero tambe em vist on ens ha portat el intentar "fer futbol" en una 2a B tan complicada...

Crec que el Mora i la seva tactica, amb 2 jugadors desequilibrants i una plantilla equilibrada, ens podria portar tranquilament un altre cop als play off.
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #13 el: 30 de Maig de 2005, 18:26:34 pm »
Apuntaré una dada que de ben segur que totes i tots signariau amb els ulls clucs:

Prefereixo guanyar tots els partits 1-0 (o 0-1) i patint fins al xiulet final, que fer un gran espectacle futbolístic i perdre 4-5.

Els números son els què son i al futbol, malauradament, està tot inventat i crec, sense agradar-me aquest estil de Mora, que a la 2a. B ens convé una persona que ha mastegat tan i tan la categoria.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4308
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #14 el: 31 de Maig de 2005, 01:38:51 am »
MORA=PRÀCTIC.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #15 el: 31 de Maig de 2005, 08:15:02 am »
si us plau busquem un tecnic que a part de ser contrastat en la categoria no jugi amb equips ultra defensius nomes demano a la gent que s´enracordi del mora del ultim any i si penseu be recordeu el equip del play off amb aquells jugadors qualsevol entrenador hages jugat el play off. busquem un altre tipus de entrenador.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #16 el: 31 de Maig de 2005, 08:20:30 am »
Bé, no crec que se li hagin de treure mèrits al mora ara tp. Amb els jugadors de la primera temporada qualsevol hagués fet un gran ekip, si, però amb els de la segona no es podien fer gaire coses més. Tb podem recordar l'Elvira de la segona temporada després de fer la gran remontada durant la seva primera mitja temporada, i això que tothom deia que era molt vàlid...

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7267
« Respondre #17 el: 31 de Maig de 2005, 09:48:34 am »

Error el meu, es cert que va ser el dia de l' Osasuna B el día fatídic per a en Rubi.

25 - 6 - 10 - 9 - 27 - 36 - 28 pt.                               28/25x38 = 42,56
13 - 5 - 3 - 5 - 16 - 13 - 18 pt.                                 18/13x38 = 52,61

Vistos aquets nomeros, també segueixo veient el mateix. Es més, tenint en compte els partits que restaven per jugar i els rivals.

Connectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1234
« Respondre #18 el: 31 de Maig de 2005, 10:52:47 am »
Estoy contigo pansobao. No me gusta el Mora porque con su estrategia siempre tenemos al delantero centro sólo y sin apoyos
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1337
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #19 el: 31 de Maig de 2005, 12:56:33 pm »
 O0lo millor per al sabadell es que es fitxi a un parell de davanters golejadors o sigui tipus diego torres,molist etc.... i per suposat que es renovi al tamdem MORA-SALA i d´aquesta manera segur que tindrem moltes sorpreses la temporada vinent. O0
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!