Bé, que dir del partit d'avui? doncs en general estic força content:
Em jugat contra un equip q m'ha agradat moltíssim a la primera part, q no s'ha tancat i q tan en defensa com en atac era todos a una.. partit de 10 pel Prat la veritat, i nosaltres doncs dir q em començat una mica "espessos" i perdudets al camp pero q mica en mica em anat sapiguent llegir aquest partit i possar-lo de cara nostra; impressionant Montero que a marcat 2 golets, més q impressionant l'actuació del nostre porter (teoricament suplent) Nando q cada dia m'agrada més, quin porter!!!! m'està donant molta confiança aquest jugador, avui ens a ben salvat de l'empat al final en un contra un amb el 5 del Prat i en vàries accions del partit a sapigut guanyar-se a l'afició, també destacar en general l'entrega d'aquest equip q amb el 2-1 i sense Montero quedant 23 minuts em sapigut "matar" el partit sense renunciar a l'atac, i fràncament tmb ens em sapigut defensar força bé a la segona part, al primer temps em sigut inocentets al darrere, pero en general bé.
Coses més a dir doncs que avui la NCA feia realment goig, és increible com està d'ilusionada aquesta afició a la q guanyem un parell d partits jeje, podem tenir una segona volta impressionant en aquest sentit, cada cop serem més, avui debiem ser tranquilament uns 4000 q és moltíssim per a ser Tercera divisió, també destacar com a positiu ( i millor q o digui perquè veieu q sóc just) q els pocs minuts q a jugat Sergio Iglesias m'ha agradat força: a donat 2-3 pases molt bons a la davantera, a sacat un corner genial i a lluitat força en el centre del camp, bona nota avui per a ell en un partit q era força complicat d jugar i weno com a negatiu tornar a dir q igual q dimecres Manel no està gens fi....... a jugat molt poquet pero lo poquet q a jugat doncs no ho ha fet massa bé... no se q deu passar-li però el vec molt despistadillo i poc atent a les jugades nose.. en fi
BONA NOTA PER A L'EQUIP Q A ACONSEGUIT UNA VICTORIA MES Q TREBALLADA I JA SOM SEGONS!!! EMPATATS AMB EL VILANOVA!!!