Autor Tema: PEL MURCIANO  (Llegit 1092 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
PEL MURCIANO
« el: 31 de Octubre de 2006, 01:02:44 am »
Murcianito, quina setmana d'agost vas estar a Madrid??? Ho dic pq jo vaig passar 1 semaneta de vacances allà al mateix mes, i tenia l'hotel 2 carrers darrere d'on et vas fer la foto que hi ha al Pel Món. I per suposat, anava cada dia amb una samarreta arlequinada  :icon_mrgreen:

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
Re: PEL MURCIANO
« Respondre #1 el: 31 de Octubre de 2006, 11:34:00 am »
Eii Adry, pues estuve... creo que el 17 de agosto (si mal no recuerdo). Aproveché, ya que se me "jodieron" a ultima hora las vacaciones en alicante y murcia (algunos ya sabeis porque), para "enchufarme" a las de mi hermano y compañia que estaban en Cuenca y fuimos un par de dias a Madrid. Uno a la Warner Park, y una tarde de visita obligada a la capi, como se ve en la foto. Igual coincidimos y todo. Madrid arlekinada   :bandera  . Saludos....

Por cierto, las campanadas de la puerta del sol    :ko   . Vaya un bluff, tanto rato esperando a que sonasen y luego na de na. Suenan mejor en la tele   :laugh:
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #2 el: 31 de Octubre de 2006, 11:43:36 am »
Por cierto, no tiene nada que ver, pero ya que te digo esto... QUIEN SE CASABA EL DOMINGO?   :laugh:  Lo digo por lo SUPEREMPERIFOLLAOS que os vi a algunos. Esto tambien va por cuatro que yo me se ...    :ejem   . Pues eso, que nivelazo.  :-*  Tan solo un entrenador de cadete, se salvó de la "PASARELA ARMANI DEL FEMENINO"    :tongue3:       :ok
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #3 el: 01 de Novembre de 2006, 00:46:28 am »
Jajajaa!  :tongue3: Curiosamente, yo estuve por Madrid del 16 al 23 de Agosto, asi que coincidimos por ...
La verdad es que a la novia no la vi, pero a que ibamos guapos??  :laugh: :laugh: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: