Yo no e pogut asistir-hi ja que e agut d'anar amb el infantil A a Vilafranca (victoria per un contundent 0-11 amb gols de Marjory -4-, Aroa -3-, Neus, Lidia i Judith).
Explikeume ferni, resistencia,erik... etc el partit, ja que m'agradaria tenir diferents punts de vista
hola cudi, doncs a veure jo només he estat a la segona meitat, i weno a mitja part la cosa estava 1-2, i pel que he vist a la segona part les noies del Vilanova han sigut força superiors a les nostres, ara ve al començar la segona part nosaltres n'hem tingut una de molt bona que ens a faltat poder rematar i que haguès sigut el 2-2, immediatament després una jugada tonta aprop del corner d la nostra porteria a comportat un xut inesperat de les del Vilanova que a entrat arrant d pal hi ha sorprés al a nostra portera.
A partir d'aquí el Vilanova s'ha crescut més, les nostres s'han anat avall i de seguit a marcat el Vilanova l1 1-4 amb un mal saque d la nostra portera q a fet q recuperés una davantera vilanovina q a xutat i ens em tragat el gol de mala manera.
Llavors el partit a sigut més igual, el vilanova a renunciat a l'atac i nosaltres em jugat força bé i em tingut un bon xut d falta per a reduir diferencies, pero ja era massa tard..... 1-4 i com a positiu destacar q pel q he vist tenim 4-5 jugadores amb una molt bona qualitat i que crec q arrivaran lluny en el món del futbol, ánims!