Autor Tema: JORNADA 6: SABADELL-VILANOVA  (Llegit 5536 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat C.E. Sabadell Fem.

• Infantil
  • Missatges: 184
    • www.cesabadellfemeni.tk
JORNADA 6: SABADELL-VILANOVA
« el: 31 de Octubre de 2006, 01:20:25 am »
Derrota de les que fan mal aquesta setmana passada, ara toca refer-se, i la primera oportunitat la tenim davant el Vilanova. Un equip que ve de guanyar 2-0 al Reus i que està a mitja taula (vuitè amb 7 punts). Les arlequinades continuen quinzenes amb només un punt.

La cita, com sempre, diumenge a les 10 del matí i al Municipal d'Olimpia
« Darrera modificació: 31 de Octubre de 2006, 15:49:53 pm per WebTeam SBD »

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
Re: JORNADA 6: SABADELL-VILANOVA
« Respondre #1 el: 02 de Novembre de 2006, 21:54:47 pm »
Vinga gent animeu-vos !!

El Sabadell femení ha d'aixecar el vol i s'ha de fer YA !! per això necessitem l'ajuda i el recolzament de tots.

Diumenge a les 10.00 al municipal d'Olimpia.

Podem contar amb Esquadra Arlekinada y Força ??

PD: Entrada gratuita !!!  :cheer
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #2 el: 02 de Novembre de 2006, 23:09:06 pm »
el domingo el vilanova va ha pagar los platos rotos, ya es hora de que empezemos a funcionar mejor, o por lo menos a sumar los tres primeros puntos, nuestras chicas necesitan apoyo y cariño, aparte de que ya tienen el nuestro que es mucho, ha veces todos los esfuerzos son insuficientes, echad una mano desde fuera que se os necesita. gracias.
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Arlekinat5

• Visitant
« Respondre #3 el: 02 de Novembre de 2006, 23:10:36 pm »
si no passa res jo anire a veure el partit  ;)

ferni20

• Visitant
« Respondre #4 el: 03 de Novembre de 2006, 16:47:42 pm »
jo casi segur q tmb em passaré per olimpia el diumenge a veure el femení ( si m'adormo potser apareixo a la segona part però compteu amb mi tmb).

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #5 el: 03 de Novembre de 2006, 23:01:57 pm »
Jo també i espero no anar sol :anims :anims
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #6 el: 04 de Novembre de 2006, 14:27:21 pm »
cara i creu a la matinal del disabte... El cadet B de'n Randel a perdut 1-0 en un partit on el gol a vingut de la forma més tonta quan millor jugava el  :scut

D'altra banda, el infantil B de Garces a guanyat el seu 1r partit de lliga 2-1 en un partit que han dominat "de cabo a rabo"

Aquesta tarda juga el cadet A contra l'espanyol i demà al matí és el torn del meu (i del baixinho) infantil A a Vilafranca i a la mateixa hora a Olimpia el 1r equip   :cheer
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #7 el: 04 de Novembre de 2006, 14:37:47 pm »
cara i creu a la matinal del disabte... El cadet B de'n Randel a perdut 1-0 en un partit on el gol a vingut de la forma més tonta quan millor jugava el  :scut

D'altra banda, el infantil B de Garces a guanyat el seu 1r partit de lliga 2-1 en un partit que han dominat "de cabo a rabo"

Aquesta tarda juga el cadet A contra l'espanyol i demà al matí és el torn del meu (i del baixinho) infantil A a Vilafranca i a la mateixa hora a Olimpia el 1r equip   :cheer

Només afegir els rivals...

El Cadet B ha perdut contra el Caldes, mentres que l'Infantil A ha guanyat al Voltreganès

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #8 el: 04 de Novembre de 2006, 15:02:58 pm »
El Cadet B ha tingut un partit molt igualat, on el domini ha estat altern i la fortuna s'ha aliat amb les locals (igual q l'arbitre).

Per més 'inri' el gol del Caldes l'ha marcat una sabadellenca :no:
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #9 el: 04 de Novembre de 2006, 21:12:15 pm »
El Cadet A també ha caigut. Ho ha fet per un contundent 4-0 a la ciutat esportiva de Sant Adrià i contra l'Espanyol. El major potencial físic i també tècnic s'ha imposat, tot i que dels 4 gols, 2 han  arribat a l'últim minut de cada part.

Així doncs, només queda el doble compromís de la matinal de demà: Sabadell-Vilanova i Vilafranca-Infantil A

ferni20

• Visitant
« Respondre #10 el: 05 de Novembre de 2006, 12:03:27 pm »
final del partit a l'Olímpia 1-4  :(. Poca cosa a dir només q a la segona part ( q és el q he vist) l'equip visitant a estat força superior a les nostres hi ha sentenciat el partit amb 2 gols molt tontos... pero weno esperem q aixequi cap el femení i comenci a guanyar partits, q pel q he vist tenen jugadores de bastant nivell.

ANIMOS!!!!!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #11 el: 05 de Novembre de 2006, 12:05:13 pm »
jo e estado en el partido, y weno, solo quiero dar desde aqui animos a todos los directivos del femenino, que los he visto muy tocados...especialm ente al "presi" animo PIRRI, poco a poco irá saliendo la cosa... :beer2
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

ferni20

• Visitant
« Respondre #12 el: 05 de Novembre de 2006, 12:07:55 pm »
jo e estado en el partido, y weno, solo quiero dar desde aqui animos a todos los directivos del femenino, que los he visto muy tocados...especialm ente al "presi" animo PIRRI, poco a poco irá saliendo la cosa... :beer2
tu eras el d la gorra d los hools? q creo q ibas con una chica y otro tio no?

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #13 el: 05 de Novembre de 2006, 12:13:22 pm »
tu eras el d la gorra d los hools? q creo q ibas con una chica y otro tio no?

exacto!!! i tu quien eras?? :surprised:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

ferni20

• Visitant
« Respondre #14 el: 05 de Novembre de 2006, 12:30:23 pm »
jajajajaja no se porque me lo he imaginado q eras tu.
Yo me puesto en medio  d la afición del Vilanova sin saber-lo jaja, digo weno ya que estoy aqui aprovecharé para provocar un poco si marcamos cosa q no hemos conseguido.
Yo estaba en la grada con un jersey gris con cremallera, hemos coincidido al irnos del campo.

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #15 el: 05 de Novembre de 2006, 12:37:04 pm »
Pues nose, no me fijado... :-\ pero bueno la proxima vez saluda! ;)
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

ferni20

• Visitant
« Respondre #16 el: 05 de Novembre de 2006, 12:41:32 pm »
Pues nose, no me fijado... :-\ pero bueno la proxima vez saluda! ;)

jeje vale, ahora mas o menos se la cara q tienes.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #17 el: 05 de Novembre de 2006, 12:49:24 pm »
Yo no e pogut asistir-hi ja que e agut d'anar amb el infantil A a Vilafranca (victoria per un contundent 0-11 amb gols de Marjory -4-, Aroa -3-, Neus, Lidia i Judith).

Explikeume ferni, resistencia,erik... etc el partit, ja que m'agradaria tenir diferents punts de vista  :(  :'(

ferni20

• Visitant
« Respondre #18 el: 05 de Novembre de 2006, 13:27:03 pm »
Yo no e pogut asistir-hi ja que e agut d'anar amb el infantil A a Vilafranca (victoria per un contundent 0-11 amb gols de Marjory -4-, Aroa -3-, Neus, Lidia i Judith).

Explikeume ferni, resistencia,erik... etc el partit, ja que m'agradaria tenir diferents punts de vista  :(  :'(

hola cudi, doncs a veure jo només he estat a la segona meitat, i weno a mitja part la cosa estava 1-2, i pel que he vist a la segona part les noies del Vilanova han sigut força superiors a les nostres, ara ve al començar la segona part nosaltres n'hem tingut una de  molt bona que ens a faltat poder rematar i que haguès sigut el 2-2, immediatament després una jugada tonta aprop del corner d la nostra porteria a comportat un xut inesperat de les del Vilanova que a entrat arrant d pal hi ha sorprés al a nostra portera.
A partir d'aquí el Vilanova s'ha crescut més, les nostres s'han anat avall i de seguit a marcat el Vilanova l1 1-4 amb un mal saque d la nostra portera q a fet q recuperés una davantera vilanovina q a xutat i ens em tragat el gol de mala manera.
Llavors el partit a sigut més igual, el vilanova a renunciat a l'atac i nosaltres em jugat força bé i em tingut  un bon xut d falta per a reduir diferencies, pero ja era massa tard..... 1-4 i com a positiu  destacar q pel q he vist tenim 4-5 jugadores amb una molt bona qualitat i que crec q arrivaran lluny en el món del futbol, ánims!

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #19 el: 05 de Novembre de 2006, 13:50:45 pm »
merci Ferni, em encaixat tants gols tontos aquest any...  :'(

m'agradaria fer un apunt i es que amb el 0-11 del infantil A que ja e comentat sumat a la derrota del ENFAF contra el espanyol (3-1) les peques del  :scut ja som liders de la categoria amb 4 victories, 0 empats i 0 derrotes amb 26 gols a favor i nomes 1 en contra