Autor Tema: Eleccions al Parlament 2006  (Llegit 7974 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Fum, fum, fum

• Visitant
Re: Eleccions al Parlament 2006
« Respondre #20 el: 01 de Novembre de 2006, 21:13:51 pm »
Ara mateix, CiU mantendria els seus escons, el PSC en perdria 1, ERC en perd 4, el PP en perd 1, ICV en guanya 3 i C's en té 3.

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #21 el: 01 de Novembre de 2006, 21:36:38 pm »
ESCRUTAT EL 79,71% (4.155.764 vots)

Participació del 55,89% (2.322.734 vots)

47 escons  :  704.463 vots (30,87%)  :  CiU
38 escons  :  646.523 vots (28,33%)  :  PSC
21 escons  :  320.368 vots (14,04%)  :  ERC
14 escons  :  246.614 vots (10,81%)  :  PP
12 escons  :  222.296 vots (09,74%)  :  ICV
03 escons  :  070.070 vots (03,07%)  :  C's

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #22 el: 01 de Novembre de 2006, 21:42:48 pm »
ESCRUTAT EL 86,13% (4.489.569 vots)

Participació del 56,15% (2.520.687 vots)

47 escons  :  770.920 vots (31,13%)  :  CiU
38 escons  :  693.426 vots (28,00%)  :  PSC
21 escons  :  348.085 vots (14,06%)  :  ERC
14 escons  :  268.122 vots (10,83%)  :  PP
12 escons  :  241.750 vots (09,76%)  :  ICV
03 escons  :  076.621 vots (03,09%)  :  C's

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #23 el: 01 de Novembre de 2006, 21:56:31 pm »
ESCRUTAT EL 93,83% (4.890.896 vots)

Participació del 56,55% (2.765.843 vots)

48 escons  :  859.901 vots (31,61%)  :  CiU
37 escons  :  746.440 vots (27,44%)  :  PSC
21 escons  :  385.023 vots (14,15%)  :  ERC
14 escons  :  293.595 vots (10,79%)  :  PP
12 escons  :  263.706 vots (09,69%)  :  ICV
03 escons  :  084.112 vots (03,09%)  :  C's

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #24 el: 01 de Novembre de 2006, 22:31:48 pm »
Per cert, acabo de veure l'Albert Rivera fent el parlament del partit dels Ciutadans.......... i és pitjor del que em pensava. Diria que el PP no els arribarà ni a la sola de la sabata.
Pel que he vist és una basura però amb grans majúscules -opinió meva clar-.
A més ha sigut un partit que li han donat més "bombo i platillo" del que mereixia, ja que podriem dir que és un partit nou..... es veu que tota la màfia que hi ha dins aquest partit ha influit i molt per sortir a portades de diaris o a les notícies.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #25 el: 01 de Novembre de 2006, 22:37:22 pm »
No em faria cap gracia que els Ciutadans aquests tinguin parlamentari/s

:ko

Veure'm que pasa que aixo encara pot donar moltes sorpreses...

:beer2

Cap partit es mereix tindre parlamentari, tots son uns lladres, si mes no, una oportunitat a ciutadans es podria donar...

perque tinguis una idea el PP al costat de ciutadans es un partit d'ultra esquerra.....imagin a la ideologia d'aquest partit

tambe dir que de cap manera vull al marioneta del montilla vaja nomes pensar sense voler ofendre a ningu en un president de la generalitat de catalunya andalus ja em fa tremolar

i per acabar com votant d'esquerra republicana espero el pacte CiU-ERC gobern nacionalista i mas president

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #26 el: 01 de Novembre de 2006, 22:42:45 pm »
No em faria cap gracia que els Ciutadans aquests tinguin parlamentari/s

:ko

Veure'm que pasa que aixo encara pot donar moltes sorpreses...

:beer2

Cap partit es mereix tindre parlamentari, tots son uns lladres, si mes no, una oportunitat a ciutadans es podria donar...

perque tinguis una idea el PP al costat de ciutadans es un partit d'ultra esquerra.....imagin a la ideologia d'aquest partit

tambe dir que de cap manera vull al marioneta del montilla vaja nomes pensar sense voler ofendre a ningu en un president de la generalitat de catalunya andalus ja em fa tremolar

i per acabar com votant d'esquerra republicana espero el pacte CiU-ERC gobern nacionalista i mas president

Jo tambe prefereixo un pacte CIU-ERC amb el mas de president, encara k ho veig dificil...
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #27 el: 01 de Novembre de 2006, 22:57:24 pm »
***** ciutadans ... és el q més rabia em fa de les eleccions ... com pot entrar al parlament de Catalunya gent aixi ... com poden sortir fent un discurs com han fet ... com ... mare meva  :veryangry:  :veryangry:
« Darrera modificació: 01 de Novembre de 2006, 23:17:50 pm per WebTeam SBD »
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #28 el: 01 de Novembre de 2006, 23:43:33 pm »
***** ciutadans ... és el q més rabia em fa de les eleccions ... com pot entrar al parlament de Catalunya gent aixi ... com poden sortir fent un discurs com han fet ... com ... mare meva  :veryangry:  :veryangry:

Doncs molt fàcil... pel senyoritus de Barcelona que els han votat... 89.000 vots han tret... dels quals 80.000 a la provincia de Barcelona... que és on es guanyen els escons... a Girona i a Lleida no representen ni l'1% dels vots.

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #29 el: 02 de Novembre de 2006, 00:07:36 am »

es increible.. jo tambe he sentit aquet tiu i és vomitiu!! kin fatxaaa! per deu!!  :**** :****

Vull pensar que molta de la gent que els ha votat ho ha fet per ignorancia i desconeixement...   :Hecho_polvo:
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #30 el: 02 de Novembre de 2006, 00:24:02 am »
LLegada esta hora la suerte está echada, espero que no se les corte la digestión a muchos por lo que tedrán que digerir, pasar y aguantar, recuerden que el que no ha ejercido el derecho al voto por propia voluntad, no tiene el derecho a protestar ni criticar, el voto es libre y si no te gusta lo que hay quizás con un voto trás otro hace un escaño y este pudiera cambiar el panorama político catalan.
Ahora entre los elegidos viene el momento de las compra-ventas, espero que acierten y que los ciudadanos de Catalunya sean los menos perjudicados. saludos

:beer2   :beer2   :beer2   :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
« Respondre #31 el: 02 de Novembre de 2006, 00:42:02 am »

es increible.. jo tambe he sentit aquet tiu i és vomitiu!! kin fatxaaa! per deu!!  :**** :****

Vull pensar que molta de la gent que els ha votat ho ha fet per ignorancia i desconeixement...   :Hecho_polvo:

La dreta espanyola ens a fotut un gol per l'escuadra.... espero ke la gran campanya de marketing i el bombo de mitjans de comunicació afins (fa dos dies "el mundo" va ferli una amplisima entrevista) que ha aconseguit ke entresin al parlament no es surtin am la seva. Espero ke akest partit ortopedic, prefabricat, populista i demagog desapareixi igual com a vingut.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #32 el: 02 de Novembre de 2006, 08:23:38 am »
coclussions:
TOTS HAN GUANYAT!!!!
com sempre que hihan eleccions tots els partits guanyan encara que la veritat diu que uns perden escons i altres guanyan escons, pero ells cuan surten a fer el discurset tots diuen el mateix!!!EM GUANYAT!!! vaja que la politica es una m****  :**** :****
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #33 el: 02 de Novembre de 2006, 15:45:43 pm »
coclussions:
TOTS HAN GUANYAT!!!!
com sempre que hihan eleccions tots els partits guanyan encara que la veritat diu que uns perden escons i altres guanyan escons, pero ells cuan surten a fer el discurset tots diuen el mateix!!!EM GUANYAT!!! vaja que la politica es una m****  :**** :****

I tot segueix igual, ara a pagar tots els gastos k porten unes eleccions, pagar i pagar... Esta clar k cada cop la gent passa mes de la politica i k tot es m**** i m****.
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #34 el: 02 de Novembre de 2006, 17:53:30 pm »
coclussions:
TOTS HAN GUANYAT!!!!

Si, exacte..... em fa gràcia que fins i tot el PSOE..... perdó el PSC digui que també ha guanyat i el seu únic discurs és criticar convergència per tapar la seva mediocritat i el papallona del Montilla.

De fet TOTS han perdut. Amb l'abstenció que hi ha hagut només el partit dels ciutadans i els verds han guanyat vots respecte les últimes eleccions.
Però hi ha una cosa clar, i és que dels partits grans, NOMÉS CIU ha pujat, i de LLARG ha guanyat les eleccions. Es voti a qui es voti això està clar.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #35 el: 02 de Novembre de 2006, 23:53:28 pm »
Avui escoltava la radio i deien que el PSC no vol TRIPARTIT.

L'any vinent hi han generals i el ZP ja ha sortit força escaldat amb el tema Carod i Catalunya. Per tant, per netejar-se la cara de cara a la resta d'Espanya li ha passat nota al Montilla que no es repeteixi el tripartit.

En Zapatero es porta molt bé amb el Mas, això vol dir que una sociovergència no seria tant descabellada. Mas president i Montilla conseller en cap.

L'altre opció seria un Convergència-ERC. És a dir, un govern nacionalista català. En Carod ha dit benclar que son la tercera força i que el primer amb qui vol parlar és amb el Mas.

El problema el te IC-Verd, en Saura ho te molt dificil per tornar a formar part d'un govern, l'única opció per ell és tripartit i ja n'hi ha dos parts que no el volen.

La qüestió és deixar als del PP de banda un cop més i no fotre cas als C's, son un partit que intentaran pikar als partits catalanistes per possar a la gent més en contra i aprofitar-se d'això. No se si és veritat, però diuen que la seva campanya a estat subvencionada per la Fundació FAES ... tela mariner. Deixem que es desinflin igual que han arribat. No entrar en el seu joc.

Això ho dic ara, primers sondejos i declaracions de politics ... penseu que potser demà llegiu això i ja han canviat tots d'opinió.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #36 el: 03 de Novembre de 2006, 21:23:55 pm »
tot indica a que la cosa vagi com tu dius pero pensa que tenen 1 mes per parlar i pasarse "cosetes" entre ells per aixi poder gobernar  :ejem  ja veurem com acaba tot
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #37 el: 06 de Novembre de 2006, 13:34:56 pm »
ABEMUS TRIPARTITUM !!!

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
« Respondre #38 el: 06 de Novembre de 2006, 13:47:13 pm »
ABEMUS TRIPARTITUM !!!

crec ke ells prefereixen ke els diguin govern d'entesa.... xD xD

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #39 el: 06 de Novembre de 2006, 20:20:20 pm »
ABEMUS TRIPARTITUM !!!
crec ke ells prefereixen ke els diguin govern d'entesa.... xD xD

D'entesa?  :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: A veure el que duren amb la presidència de Montilla i la vice-presidència d'en Carod-Rovira!!!!

Si no fos que és el govern del meu país, n'hi hauria per seure-hi a menjar pipes.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...