Autor Tema: Carta al Sr. president del F.C Santboia  (Llegit 938 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat KrMaN

• Infantil
  • Missatges: 194
  • Gènere: Masculí
Carta al Sr. president del F.C Santboia
« el: 04 de Novembre de 2006, 12:00:37 pm »
Estimat senyor Jordi Casals, aquesta es l'opinio d'un seguidor i soci del C.E. Sabadell, no la de ningu vinculat al club, i no tindre cap problema en dir el meu nom si la directiva del club dels meus amors aixi ho demanes. Pero el tema pel cual escric aquesta carta es que trobo que no te perque ofendres com diu a les seves declaracions al diari sabadell perque es diguin paraules com lladres,atracadors, caradures, etc en aquest forum, per la seva actitud en vers al preu de les entrades al seu camp de futbol(per una vanda molt respectable, pero gens compartides evidentment) i encara menys per la seva desicio d'enviar una carta al comite antiviolencia perque en algun moment algun company de forum ha dit "ya veran cuando vengan aqui".
Molt senyor meu acontinuacio li dire els MEUS i repeteixo MEUS i no pas del club al que tant estimo i que per res del mon voldria s'immpliques, ja que gracies a deu en aquest pais hi ha una cosa que es diu llibertat d'expresio:
Respecte al que voste diu que en algun moment s'ha dit en aquest forum de "ya veran cuando vengan aqui" jo em pregunto....perque s'ha d'agafar com una amenaça???? no podria ser que el company es referis simplement que esportivament al nostre camp els jugadors sortiran a morir per guanyar??no pot ser que es refereixi a que cuan rebem la seva visita l'aficio estara mes que mai amb l'equip i animara encara mes si es pot???? perque s'ha d'agafar com una amenaça "barriobajera??? Be com dic avanç en aquest pais hi ha llibertat d'expresio, pero tambe d'interpretacio i potser a voste li a interesat mes agafar-ho per aquest costat, es lliure de fer-ho, pero no vol dir que sigui la veritat, si no nomes la SEVA veritat.
I molt senyor meu el tema mes preocupant, el tema del preu de les entrades......com voste diu al diari, a principi de temporada han declarat 3 jornades economiques que curiosament coincideixen amb els tres clubs mes potents economicament i esportivament de la categoria, Reus, Girona i Sabadell(aixo disculpi pero ja dona mal que pensar), i que posiblement mes seguidors desplacin, pero Sr. Jordi Casals, una jornada economica vol dir entre d'altes coses, que tant l'aficio de l'equip contrari, com la seva aficio(socis inclosos) han de pagar a la taquilla aquell preu per poder asistir al partit i voste mateix diu que els prop de 800 aficionats que entren al seu camp son socis i que per aixo ells no pagaran.......doncs be senyor Jordi Casals, aixo es un incompliment de les normatives i una flagrant discriminacio, ja que si en una reunio oficial del seu club s'ha fet reflexar en les actes de la mateixa que serien jornades economiques aquests tres partits i ara resulta que nomes paga l'aficio contraria i no pas tothom que entri al camp, no esta complint el que vol dir les paraules jornada economica, i per aixo em reafirmo i dic que sota el MEU parer aixo es pot considerar un atracament, robatori, ser un ******** etc etc etc, i per aixo no ho considero cap insult, si no que amb els fets a la ma son motius per considerar correctes aquestes afirmacions. I que consti que tot aixo es cap a la directiva que voste presideix, mai dels mais en vers un club(com a entitat) o cap a una aficio que em mereix tots els respectes del mon.
I dit aixo si el meu club considera que li haig de demanar disculpes per aquesta carta, ho fare, per no tacar la bona imatge d'aquest club centenari, pero que sapiga que aquest es el sentiment de molts companys i companyes estic segur, i que mai,perque pensem aixo voldra dir que ens comportarem de forma violenta o incivica, simplement farem us del nostre dret a manifestarnos pacificament i no entrar al seu camp i animar desde fora al nostre C.E.Sabadell.
Revi una salutacio d'un aficionat del  :scut i li desitjo el millor al seu club(aixo si despres del nostre partit), i lamento profundament l'actitud de la seva directiva en aquest cas.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: Carta al Sr. president del F.C Santboia
« Respondre #1 el: 04 de Novembre de 2006, 15:14:32 pm »
acabo de mirar la entrevista que li fan a aquest personatge que es el president del sant boi i trec varias conclusions:
- aquest senyor ni coneix ni sap res de l´aficio del sabadell i l´unica imatge mental que s´ha fet es la de un grup de hooligans agresius, per que sino es inexplicable el que diu.
-si un club fa jornada economica no es sols per l´afició contraria!!! jajajaja es per riure o plorar ¿com es possible que a una jornada economica els socis del propi club no pagin mes?aqui es veu clarament que aixo sels a anat de les mans.
- aquest senyor es creu que com el genis el va trucar per demanar descomptes i ells no han accedit dons tot aixo del boicot el mou el propi sabadell(aixo es el que jo extrec de las paraules d´ell).
- com es posible que aquest senyor digui que desde el foro se li ha amençat i per culpa d´aquesta amenaça a enviat una carta a la federacio catalana per que la remetin al comite antiviolencia? aquest tiu ha fumat alguna cosa!!!!la seva excusa es"una amenaça es una provocació de violencia" MARE DE DEU"Sr. jordi Casals DRONJA EJ MALA..Per cert l´amenaça es"POBRE DE ELLOS CUANDO VENGAN A NUESTRO CAMPO" pero si aixo ho em sentit l´aficio del sabadell cada partit als foros contraris de TOTS els equips de segonaB!!!!!!!!i a ningu s´ens a ocorregut enviar cap carta a cap federacio ni a antiviolencia!!!!!
-i per acabar li diré al Sr. jordi casals que l´ultima resposta seva te un nom"demagogia" ¿despres de tot el que voste ens esta fent encara vol que estem a primera divisio en lloc del nastic?i per que no vol a dos equips catalans a primera? o a tres? o a mes? aquest senyor no sap el que vol, bueno si.... vol que paguem 15€ per entrada.
PD: crec que no he faltat en cap moment a ningu ni he insultat amb paraules com:"ATRACADORES,GENTUZA,l******s...."(paraules textuals que s´utilitcen a l´entrevista)aixo si, al meu cap rondan paraules encara pitjor Sr. jordi casals.
« Darrera modificació: 04 de Novembre de 2006, 15:19:41 pm per PANSO »
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

ferni20

• Visitant
« Respondre #2 el: 04 de Novembre de 2006, 15:36:59 pm »
acabo de mirar la entrevista que li fan a aquest personatge que es el president del sant boi i trec varias conclusions:
- aquest senyor ni coneix ni sap res de l´aficio del sabadell i l´unica imatge mental que s´ha fet es la de un grup de hooligans agresius, per que sino es inexplicable el que diu.
-si un club fa jornada economica no es sols per l´afició contraria!!! jajajaja es per riure o plorar ¿com es possible que a una jornada economica els socis del propi club no pagin mes?aqui es veu clarament que aixo sels a anat de les mans.
- aquest senyor es creu que com el genis el va trucar per demanar descomptes i ells no han accedit dons tot aixo del boicot el mou el propi sabadell(aixo es el que jo extrec de las paraules d´ell).
- com es posible que aquest senyor digui que desde el foro se li ha amençat i per culpa d´aquesta amenaça a enviat una carta a la federacio catalana per que la remetin al comite antiviolencia? aquest tiu ha fumat alguna cosa!!!!la seva excusa es"una amenaça es una provocació de violencia" MARE DE DEU"Sr. jordi Casals DRONJA EJ MALA..Per cert l´amenaça es"POBRE DE ELLOS CUANDO VENGAN A NUESTRO CAMPO" pero si aixo ho em sentit l´aficio del sabadell cada partit als foros contraris de TOTS els equips de segonaB!!!!!!!!i a ningu s´ens a ocorregut enviar cap carta a cap federacio ni a antiviolencia!!!!!
-i per acabar li diré al Sr. jordi casals que l´ultima resposta seva te un nom"demagogia" ¿despres de tot el que voste ens esta fent encara vol que estem a primera divisio en lloc del nastic?i per que no vol a dos equips catalans a primera? o a tres? o a mes? aquest senyor no sap el que vol, bueno si.... vol que paguem 15€ per entrada.
PD: crec que no he faltat en cap moment a ningu ni he insultat amb paraules com:"ATRACADORES,GENTUZA,l******s...."(paraules textuals que s´utilitcen a l´entrevista)aixo si, al meu cap rondan paraules encara pitjor Sr. jordi casals.

tot això diu aquest home? jajajajaja mare meva, el q s'ha de veure a la Tercera Divisió... q se l'ha amenaçat i han enviat una carta al comité antiviolencia? crec q tot això no ho fa més q per a escalfar el partit de demà i q l'afició del Sabadell quedi malament en aquest desplaçament ( cosa q dsp d llegir el q estic llegint espero q no o facin i  q el comportament sigui exemplar), mare meva.. vaya manera de  provocar q té la gent en raó dsp ens trobem amb jugadors com el 3 del Prat fincant-se amb el públic amb presidents així és normal q els jugadors surtin tan " calents al camp".. en fi, està clar q aquí tothom vol opinar del nostre CE Sabadell i tothom vol fer veure q coneix a l'equip i la seva afició ara ve crec q això és culpa del mateix diari Sabadell de fer una entrevista a aquest home en el dia d'avui, crec q ens interessaria més una entrevista amb un recullpilotes de la NCA o els q pinten les línies del camp q amb un senyor q continuo dient q:  M'ES COMPLETAMENT IGUAL EL Q PENSI DEL BOICOT DE L'AFICIO DEL SABADELL, NOSALTRES TRIAREM SI ENTREM O NO, I NINGÚ ENS HA D'OBLIGAR A QUE ENS ROBIN.... SI SI ENS ROBIN A UN CAMP DE TERCERA DIVISIO COM EL DEL ST BOI.  en fi primer amb el preu de les entrades i ara amb aquestes opinions crec q el Santboià vol escalfar i donar un morbo en aquest partit q no crec q tindria q tenir.  :****

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #3 el: 04 de Novembre de 2006, 16:01:51 pm »
Sembla que amb l'internet anem cap enradere. Lo que abans es deia al carrer amb els amics ara es diu a un foro, ho llegeix tothom i semblem agressius. Pero es que comentaris aixi hi ha un munt al carrer cada partit, i no passa RES!
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

lopart

• Visitant
« Respondre #4 el: 04 de Novembre de 2006, 16:42:50 pm »
al señor presidente del santboia solo le diria que se a equibocado muchisimo con los aficcionados de sabadell estamos en un pais libre y democratico tenenos todo el derecho del mundo a estar cabreado usted puede pensar lo que quiera pero los primeros ofendidos fuinos nosotros los aficionados del sabadell y a contimuacion muestros jugadores que gracias a ustedes tendran que sentir el calor de sus seguidores desde la calle nosotrros somos una aficion de 1º a la cual usted a ofendido con sus declaraciones en mingun caso se amenazado  pero es mormal que con su posicion de egoista  y faltarmos en la prensa nos haiga cabreado pero acuerdese que somos gente civilizada no se si entiende eso o para usted es muy dificil de entender no barrio bajeros coomo usted nos ha llamado un  saludo y deseo de todo corazon que le metamos a su equipo 4 goles para que usted se sienta orgulloso del fracaso

ferni20

• Visitant
« Respondre #5 el: 04 de Novembre de 2006, 18:40:53 pm »
es veu  q a l'Sport del dia d'avui possa q el partit a estat declarat d'alt risc degut als comentaris d'aquesta última setmana del nostre forum........... tot això gràcies a aquesta carta q deu haber enviat el presi del Santboià    :ko :ko sense comentaris......... .

Arlekinat5

• Visitant
« Respondre #6 el: 04 de Novembre de 2006, 21:57:04 pm »
Senyors del sport no som perillosos ni res d'aixo lo que volem expressar que valgui 15 euros una entrada es un atrac i lo que volem dir que aqui diem opinions i ens quedarem fora per protestar i que no passi mai mes.

Desconnectat IVO sbd

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 274
« Respondre #7 el: 05 de Novembre de 2006, 03:06:20 am »
es veu  q a l'Sport del dia d'avui possa q el partit a estat declarat d'alt risc degut als comentaris d'aquesta última setmana del nostre forum........... tot això gràcies a aquesta carta q deu haber enviat el presi del Santboià    :ko :ko sense comentaris......... .

No si demà, quan anem allà estarem envoltats de policies, com si fossim uns delincuents, sense haber fet res, cosa curiosa no?
Si comencem així em temo que no sera el primer cop k passí tot això, jo vull dir, ja per si les mosques, que un es inocent mentres no es demostri el contrari. Es que sembla que s'han tornat boixos, potser es per l'entorn tan peculiar que hi ha a St. Boi. qui sap...

Desconnectat sebastia

• Infantil
  • Missatges: 162
« Respondre #8 el: 05 de Novembre de 2006, 03:55:39 am »
Sobretot ni l'hi donguem la rao a aquest "senyor", i comportem-nos amb esportivitat sense fer cas a possibles provocacions,animem a l'equip desde el carrer tot el que poguem i no ens fiquem amb ningu encara que ens provoquin.Donem ejemple de com es  una de les millors aficions d'un club de futbol,tenim una bona oportunitat,ja que tothom estara pendent de nosaltres.

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #9 el: 05 de Novembre de 2006, 07:12:41 am »
Bé doncs ara que tothom ens mira, possem-nos wapos i saludem a camara  :cheer  :cheer

PD: Q tremoli la web del St.Andreu ... q les nostres visites puaran com l'escuma
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

ferni20

• Visitant
« Respondre #10 el: 05 de Novembre de 2006, 12:25:57 pm »
avui he comprat el diari sabadell d'ahir i m'he llegit amb tranquilitat la entrevista del sr president del Santboià.
A veure ell deixa clar q els 15 euros són per a tothom ara amb tota la picardia de que els 800 socis del Santboià i seran segur al no pagar clar, osigui q això crec q em dona una mica la raó en q per mi q possa aquests preus amb la mala llet d q no vinguin aficionats del Sabadell al camp o si en venen q siguin pocs.
També deixa clar q això q la entrada infantil costa 10 euros és MENTIDA!! no se d'on ho hem tret per aqui.... jo això si q ho veia totalment desproporcionat, segons ell els menors d 12 anys mai han pagat ni pagaran en aquell camp mentre sigui president.
Ara ve el q trobo força lamentable és que estigui escalfant el partit d'aquesta manera aquest senyor dient q d'es d'aquest forum se 'ls amenaça i que han enviat a la Federació un informe avisant de les AMENACES I PROVOCACIONS rebudes per la nostra afició a través d'aquí... o trobo patètic la veritat si el mateix entrevistador li diu que si encara no a  passat res!!! com és q fa això... i segons el q sembla o fa per a prevenir d'incidents aquesta tarda  :o .......... en fi crec q no va amb massa bona idea aquest senyor i que el q pretén és escalfar l'ambient per a que aquesta tarda la nostra afició no es comporti bé a St Boi i d'aquesta manera s'ens deixi en evidència..

ja s'ho farà, començo a tenir ganes que acabi tota aquesta història hi ha vere si d veritat tornem d St Boi amb 3 punts, sense haber-lis regalat ni un euro i amb la imatge d la nostr afició ben neta..

PD- ja us ven asseguro q aquest senyor s'encarregarà de que aquesta tarda els aficionats del Sabadell no puguin anar ni a pixar sense vigilància...

Desconnectat CESBD

• Juvenil
  • Missatges: 398
« Respondre #11 el: 05 de Novembre de 2006, 20:54:04 pm »
se li ha anat el cap al presi aket kin personatge :laugh:
VISCA LA TERRA LLIURE!!!!!
VISCA CATALUNYA!!!!!

lopart

• Visitant
« Respondre #12 el: 05 de Novembre de 2006, 22:44:11 pm »
sr. presidente . habra visto la classe de gente que somos que envidia le tiene que dar y por dentro se debe estar tirando de los pelos que b***o a si do en calificarmos de barrio bajeros le hemos dado una leccion sr presidente  por que seguro que a estas horas estara pensando que b***o soy por cierto tiene usted un turunet de p******a madre :cheer :cheer :cheer
« Darrera modificació: 05 de Novembre de 2006, 22:47:16 pm per X-Men Aigua »