Estimat senyor Jordi Casals, aquesta es l'opinio d'un seguidor i soci del C.E. Sabadell, no la de ningu vinculat al club, i no tindre cap problema en dir el meu nom si la directiva del club dels meus amors aixi ho demanes. Pero el tema pel cual escric aquesta carta es que trobo que no te perque ofendres com diu a les seves declaracions al diari sabadell perque es diguin paraules com lladres,atracadors, caradures, etc en aquest forum, per la seva actitud en vers al preu de les entrades al seu camp de futbol(per una vanda molt respectable, pero gens compartides evidentment) i encara menys per la seva desicio d'enviar una carta al comite antiviolencia perque en algun moment algun company de forum ha dit "ya veran cuando vengan aqui".
Molt senyor meu acontinuacio li dire els MEUS i repeteixo MEUS i no pas del club al que tant estimo i que per res del mon voldria s'immpliques, ja que gracies a deu en aquest pais hi ha una cosa que es diu llibertat d'expresio:
Respecte al que voste diu que en algun moment s'ha dit en aquest forum de "ya veran cuando vengan aqui" jo em pregunto....perque s'ha d'agafar com una amenaça?
no podria ser que el company es referis simplement que esportivament al nostre camp els jugadors sortiran a morir per guanyar??no pot ser que es refereixi a que cuan rebem la seva visita l'aficio estara mes que mai amb l'equip i animara encara mes si es pot?
perque s'ha d'agafar com una amenaça "barriobajera??? Be com dic avanç en aquest pais hi ha llibertat d'expresio, pero tambe d'interpretacio i potser a voste li a interesat mes agafar-ho per aquest costat, es lliure de fer-ho, pero no vol dir que sigui la veritat, si no nomes la SEVA veritat.
I molt senyor meu el tema mes preocupant, el tema del preu de les entrades......com voste diu al diari, a principi de temporada han declarat 3 jornades economiques que curiosament coincideixen amb els tres clubs mes potents economicament i esportivament de la categoria, Reus, Girona i Sabadell(aixo disculpi pero ja dona mal que pensar), i que posiblement mes seguidors desplacin, pero Sr. Jordi Casals, una jornada economica vol dir entre d'altes coses, que tant l'aficio de l'equip contrari, com la seva aficio(socis inclosos) han de pagar a la taquilla aquell preu per poder asistir al partit i voste mateix diu que els prop de 800 aficionats que entren al seu camp son socis i que per aixo ells no pagaran.......doncs be senyor Jordi Casals, aixo es un incompliment de les normatives i una flagrant discriminacio, ja que si en una reunio oficial del seu club s'ha fet reflexar en les actes de la mateixa que serien jornades economiques aquests tres partits i ara resulta que nomes paga l'aficio contraria i no pas tothom que entri al camp, no esta complint el que vol dir les paraules jornada economica, i per aixo em reafirmo i dic que sota el MEU parer aixo es pot considerar un atracament, robatori, ser un ******** etc etc etc, i per aixo no ho considero cap insult, si no que amb els fets a la ma son motius per considerar correctes aquestes afirmacions. I que consti que tot aixo es cap a la directiva que voste presideix, mai dels mais en vers un club(com a entitat) o cap a una aficio que em mereix tots els respectes del mon.
I dit aixo si el meu club considera que li haig de demanar disculpes per aquesta carta, ho fare, per no tacar la bona imatge d'aquest club centenari, pero que sapiga que aquest es el sentiment de molts companys i companyes estic segur, i que mai,perque pensem aixo voldra dir que ens comportarem de forma violenta o incivica, simplement farem us del nostre dret a manifestarnos pacificament i no entrar al seu camp i animar desde fora al nostre C.E.Sabadell.
Revi una salutacio d'un aficionat del
i li desitjo el millor al seu club(aixo si despres del nostre partit), i lamento profundament l'actitud de la seva directiva en aquest cas.