La veritat és que no és gens fàcil, i no m'agrada massa cap de les opcions "reals".
Bé, després del DESGAVELL i el DESASTRE del tripartit anterior, reeditar-lo, només hem semblaria una "riota" i una "chapuza" cap als ciutadants de Catalunya.
No oblidem que el poble català -per molt que digui el Saura o el Carod o qui sigui- NOOO vota el tripartit. Cadascú escolleix la força política que més li agrada o que més li convé. Per tan és FALÇ que la gent voti tripartit. La gent que ha votat al PSC, el vota perque és PSOE o bé perque creu en Zapatero. NO vota perque hi hagi el Montilla o perque cregui en les promeses electorals......... m'agradria saber qui es llegeix els "pampfletos" on es diu tot el que faran.....
A més, si tenim un president de la generalitat NO català, ja podem plegar.
ERC la va cagant, però tot i així, seria la meva segona opció de vot. I el vot als verds, em sembla el més estúpid que hi ha. Un partit que deambula i sense fer soroll s'ha acabat salvant del desastre del tripartit.
I de CIU, els que jo voto, ni molt menys ho fan tot bé, diria que son els menys dolents.
Dels altres 2..... val més no comentar.
Igualment penso que tornarà a fer-se el tripartit, malhauradament.