Autor Tema: tandem dot-genis!!  (Llegit 3930 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Connectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
  • Gènere: Masculí
Re: tandem dot-genis!!
« Respondre #20 el: 13 de Juny de 2005, 14:54:27 pm »
Estoy bastante de acuerdo contigo adry, pero creo Ivan y Xavi estan capacitados para ser líderes en el equipo.
Yo no estoy dentro del vestuario y no se la capacidad de lider de cada uno, pero Genís, sobre el campo, no veo que transmita confianza y animos a sus compañeros. Dot si anima e Ivan pero Genís no.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #21 el: 13 de Juny de 2005, 15:03:54 pm »
DOT NO
GENIS SI

friend

• Visitant
« Respondre #22 el: 13 de Juny de 2005, 15:08:17 pm »
segons avui les paraules de genis a radio sabadell sembla q el futur de genis garcia esta bastant lluny del ce sabadell, spero q es pugui arreglar d'alguna forma i acabi aki la seva carrera futbolistica. jo crec q es totalment valid per uns 15 o 20 partits per temporada. ;)

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #23 el: 13 de Juny de 2005, 18:36:14 pm »
Un cop més, l'Adry ho ha clavat :D :yes:, renovació als 2 SÍ, jugar junts SINO QUEDA MÉS REMEI...
Amic friend, quan van renova Genis la temporada passada ell ja va dir que quan el  :scut ja no el vulgues renovar, ell penjaria les botes... per tant segur segur que es retira aqui, ara, quan? ja no ho se O0
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #24 el: 13 de Juny de 2005, 22:51:16 pm »
-Genis SI... renovacio inmediata, any a any i sempre q ell vulgui (*)
-Dot NO... q torni amb els veins

(*) En Genis es mereix aquesta renovacio fins q ell tingui ganes. Pel que representa i ha representat i l'estima que te als colors. No parlo de que sigui titular pero la seva experiencia, en partits d 1 a 0 i per sortir a defensar el resultat la darrera mitja horeta potser molt valid. I pels mal pensats que puguin pensar q es retirar als 45 per xupar del bote, dir-lis q en genis es prou persona com per saber quan ha de dir prou... o no ho penseu aixi?
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
« Respondre #25 el: 14 de Juny de 2005, 09:19:02 am »

Al Genís sí que el renovava i amb els ulls tancats. És un jugador que sent els colors  :bandera com pocs i només per recompensar els esforços que ha fet jugant lesionat i mostrant un pundonor com pocs, es mereix renovar. Dels partits que he pogut veure aquesta temporada, ha estat dels millors.

Al Dot no el renovaria. Desde que ha tornat del poble del costat, no m'ha convençut amb el seu joc. Aquest any era dels que més bronca donava al camp als companys i ell era dels que més fallava. És la meva opinió i pel que he sentit a general més d'uun pensa com jo sobre el Dot.
La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!