Va, no siguem catxondos... Si el Madrid amb Ronaldo, Van Nistelrooy i companyia perd a casa davant l'Ecija faig el camino de santiago! Les possibilitats són molt remotes, potser menys d'un 1%.
Referent a moltes coses que heu dit i que estic en contradicció... que el Madrid necessita omplir el camp per posar pressió als seus i guanyar a l'Ecija... com si no tingués pressió jugant a camp vuit... que el Barça ja tenia encarrilada l'eliminatòria i el madrid no... empatar a 1 a Ecija per mi ja és tenir-la encarrilada... més coses: que el soci del madrid necessita que guanyi o que se jo... em sembla que aquí hi ha massa sentiment culé... el soci del Madrid serà del Madrid, però no serà *****. Ja sap que en teoria el Madrid hauria de ficar-li 10 al Ecija (exagero). Per tant, no crec que necessiti imperiossament anar al Bernabeu per veure aquest partit...
I molts més comentaris que podria fer dels que dieu. Crec que parleu des d'una òptica molt propera al barcelonisme (
) i que per això dieu tot això. Que el Barça deu diners?? Doncs com es diu en castellà, apañados van com els tinguin que recuperar amb partits contra el Badalona... a més, vendre 5000 entrades a 20 o 30 euros i vendre'n 80.000 a 3 euros...
fem números??? A més que el Bar$a amb lo que vulgui ja cobreix el pressupost: merchandising...
I per últim, no ens comparem amb el MAdrid i el barça, que ja ens agradaria... Per un nen de Carabanchel, per posar un exemple, podria ésser una gran il·lusió anar al Bernabéu, pero si els seus pares no poden permetre's el luxe de pagar 120 euros (aprox. de 2 entrades) per portar al nen a un partit de lliga o champions, doncs aprofiten partits així, sigui festa o no. En canvi, si som realistes, als nens de Sabadell, mal que em pesi, tenen més il·lusió per anar al camp nou que no pas a la Nova Creu Alta