Autor Tema: Possible boicot a St. Boi?  (Llegit 24912 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
  • Gènere: Masculí
Possible boicot a St. Boi?
« Respondre #20 el: 29 de Octubre de 2006, 11:18:40 am »
Tal i com diuen el subforum "marxem", els de st boi ens faran pagar l'entrada a 15€... trobo ke akest preu es ABUSIU i ke es mereix una resposta clara de l'afició arlequinada.

Estic d'acor en NO ANAR a St. Boi, i de pas, que serveixi de "aviso a navegantes", ke sen adonin ke tb som mols, i com a mols ke som, tenim una situació més ventatjosa per pressionar als altres clubs....

Proposo no anar a cap camp on l'entrada valgui mes de 10€....

Com ho veieu?

Jo no penso anar a St. Boi!

Desconnectat jordineng

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 261
  • VISCA EL SABADELLLL smpre amb tu !!!!
Re: Possible boicot a St. Boi?
« Respondre #21 el: 29 de Octubre de 2006, 11:41:57 am »
Jo estic d'acord, no em sembla gens bé qe agem de pagar un partit de tercera com un de primera, ahir al camp abia entrades a partir de 18 per veure el barça-recre.
i em dona molta rabia ja qe no podrem animar el nostre eqip  :**** :****
Bueno aqui hem teniu pel que sigui <br />Visca el Sabadell

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #22 el: 29 de Octubre de 2006, 12:00:57 pm »
Yo tmpoc penso anar!  :**** :****

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #23 el: 29 de Octubre de 2006, 12:07:46 pm »
Aquests de la Santboiana no son tontos no. Si anem a Sant Boi probablement estaran en igualtat sino en inferioritat numerica a la grada pero faran la recaptació de l'any, pero si no i anem no faran calaix pero a la grada ens guanyaran i els nostres no tindran el suport habitual. Si cualla l'exemple dels 15 euros (2400 pessetes), tenim un problema donç encara ens queden molts camps per visitar, 13 + Sant Boi concretament, així que ja podem anar fent números del que ens pot arribar a costar la broma sino volem deixar sol al nostre equip o si no trobem una solució alternativa. Jo ara mateix estaría per el boicot per fer entendre a qui correspongui que qui vulgui abusar de la capacitat de convocatoria del Sabadell no n'obtindrá res i que la recompensa nomes sera per als qui adoptin una actitud mes raonable pero caldrá esperar aconteixements per veure quina repercussió pot tenir tot aixó d'aquí a final de temporada. Aixó si, jo de la directiva i de cara al partit de la segona volta amb aquesta gent ja començaría a rumiar una formula perque qui vulgui venir de Sant Boi a veure el partit tingui que portar les butxaques ben plenes encara que nomes en vinguin 10.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #24 el: 29 de Octubre de 2006, 12:14:20 pm »
Jo estaria d'acord en anar-hi, i quedan-se tots a fora el camp animant al  :scut , que encara els podria fer mes rabia veure centenars de arlekinats allà, animant al sabadell sense pagar, i nosé com serà l'estadi pero possiblement i poguem veure alguna coseta, per algún racó, amb això donariem una lliço als demés equips que vulguin fer calaix a costa nostre... :****
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #25 el: 29 de Octubre de 2006, 12:23:43 pm »
Doncs si... a palamos es veia :clap
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat KrMaN

• Infantil
  • Missatges: 194
SABADELL- SANTBOIA
« Respondre #26 el: 29 de Octubre de 2006, 12:26:29 pm »
Doncs aixo d'anar al camp i quedar-se fora animant em sembla una molt bona idea, aixo si, que algu confirmi si alla arriva radio sabadell....jejeje Mutiu que dius??? :tongue3:. Si no esta clar que jo paso d'anar, crec que la directiva del santobia s'equivoca de totes totes, aixi que per la meva part boicot i que es fotin.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
SABADELL- SANTBOIA
« Respondre #27 el: 29 de Octubre de 2006, 12:28:18 pm »
K kede claro k por mi parte no ha sido meterme con la gente del santboia, ni muxo menos, kizas en la manera k lo he expresado parece k asi sea, pero k va, ellos (la aficion) no tienen ninguna culpa k hayan paletos en la directiva, k de paletos poco pk no veas como se kieren sacar la takilla de la temporada xDDDD vaya tela!
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
SABADELL- SANTBOIA
« Respondre #28 el: 29 de Octubre de 2006, 12:28:41 pm »
por una vez y que no sirva de precedente VIVA TV3 EL CANAL 33 y que den el partido el sabado a las 12 del mediodia je je je BUSTOS EXANOS UNA MANO PORFA.
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
SABADELL- SANTBOIA
« Respondre #29 el: 29 de Octubre de 2006, 12:32:47 pm »
por una vez y que no sirva de precedente VIVA TV3 EL CANAL 33 y que den el partido el sabado a las 12 del mediodia je je je BUSTOS EXANOS UNA MANO PORFA.

Una mano te va a echar al cuello como vea ese avatar k llevas jajajajaja  :beer2
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #30 el: 29 de Octubre de 2006, 12:33:17 pm »
Jo estaria d'acord en anar-hi, i quedan-se tots a fora el camp animant al  :scut , que encara els podria fer mes rabia veure centenars de arlekinats allà, animant al sabadell sense pagar, i nosé com serà l'estadi pero possiblement i poguem veure alguna coseta, per algún racó, amb això donariem una lliço als demés equips que vulguin fer calaix a costa nostre... :****

Molt bona idea, no podem deixar que sen intentin aprofitar de nosaltres simplement per ser la gran afició que som, com del sant boi hi haurà poca afició potser es pensen que poden fer bon calaix amb nosaltres, s'ha de posar remei per que altres equips ni ho arribin a intentar fer. ;)

Visca el C.E.SABADELL F.C. :scut :bandera:beer2 a tots els Arlequinats
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #31 el: 29 de Octubre de 2006, 12:38:17 pm »
A veure si algu ha vist el camp del santboia i ens pot dir si es veu algo o no desde fora.

Per cert, kuan vingui akesta directiva al nostre camp algo els tenim k cantar  :****

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #32 el: 29 de Octubre de 2006, 12:42:05 pm »
AVER SI OS GUSTA:

LOS DE SANTBOIA NO NOS VAN A ATRACAR, LOS DE SANTBOIA NO NOS VAN A ATRACAR LELELELLE LELELELELL LELELE NO NOS VAN A ATRACAR! ES CUTRE PERO ES LO UNICO Q SE MA PASAO X LA CABEZA xD ;)

Visca el C.E.SABADELL F.C. :scut :bandera:beer2 a tots els Arlequinats

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
SABADELL- SANTBOIA
« Respondre #33 el: 29 de Octubre de 2006, 13:19:39 pm »
Doncs aixo d'anar al camp i quedar-se fora animant em sembla una molt bona idea, aixo si, que algu confirmi si alla arriva radio sabadell....jejeje Mutiu que dius??? :tongue3:. Si no esta clar que jo paso d'anar, crec que la directiva del santobia s'equivoca de totes totes, aixi que per la meva part boicot i que es fotin.

Jo tambe trobo molt be lo de anar tots a fora del camp, el que no se si per Radio Sant Boi fan el partit?????

Desconnectat didak13

• Infantil
  • Missatges: 254
SABADELL- SANTBOIA
« Respondre #34 el: 29 de Octubre de 2006, 13:23:23 pm »
Una kosa esta klara ke si des daia no seskolta el partit jo no i aniria directamen...
Esperu ke duran akesta setmana els directius del santboia reflexionin i ke baxin una mika els preus sino pobre dells ke vingin a la NCA  :****  :****

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #35 el: 29 de Octubre de 2006, 13:26:36 pm »
AVER SI OS GUSTA:

LOS DE SANTBOIA NO NOS VAN A ATRACAR, LOS DE SANTBOIA NO NOS VAN A ATRACAR LELELELLE LELELELELL LELELE NO NOS VAN A ATRACAR! ES CUTRE PERO ES LO UNICO Q SE MA PASAO X LA CABEZA xD ;)

Visca el C.E.SABADELL F.C. :scut :bandera I :beer2 a tots els Arlequinats

Tots a fora "EN EL CAMPO DE SANT BOI NO NOS ROBARAN, EN EL CAMPO DE SANT BOI NO NOS ROBARAN LARALALALA NO NOS ROBARAN"

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #36 el: 29 de Octubre de 2006, 13:35:41 pm »
Tmbé esta be, suposo q durant la setmana aniran apareixen mes cantics. tinc un altre: ESTOS SANBOYANOS, RICAXONES NO SE HARAN! ESTOS SAMBOYANOS, RICAXONES NO SARAN LALALALA LALALALA LA LA LA! RICAXONES NO SE ARAN!

Visca el C.E.SABADELL F.C. :scut :bandera:beer2 a tots els Arlequinats!
« Darrera modificació: 29 de Octubre de 2006, 13:45:16 pm per INIESTA »

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
SABADELL- SANTBOIA
« Respondre #37 el: 29 de Octubre de 2006, 13:51:06 pm »
Jo opto també per anar tots a FORA DEL CAMP i des d'allà que es senti a l'afició arlequinada.

Podriem montar un desplaçament curiòs! Potser sortiriem a la tele i tot. A més els últims 15 minuts obren portes, allà. 0-1 al minut 91 i tot els que haurem anat allà, celebrant-ho!!!!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
SABADELL- SANTBOIA
« Respondre #38 el: 29 de Octubre de 2006, 13:55:57 pm »
jojooj no ho havia pensat 0-0 i al 94 GOOOOOOOL aixo si k deu fotre.. i molt!!!  ;D
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #39 el: 29 de Octubre de 2006, 15:33:16 pm »
Hi hauriem d'anar, i quedar-nos a fora el camp.. que vegin que l'afició del Sabadell hi anem igualment, pero que no som tontos i no ens deixem ROBAR! Seria també una cosa "innovadora", com la famosa marxa arlequinada  :ejem

I aviam si guanyem 1-5... ja que els hi agraden tant aquests numerets junts als de st.boi  ;D ;D
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!