Soc soci del FC Santboià i membre del grup Red Psikiàtrik. Em permeto ingressar al vostre fòrum per aclarir algunes qüestions ara que les coses sembla que ja no es veuen tan en calent per la vostra part.
Estem d´acord en que 15E és un preu elevat per a la categoria en la que estem. Però cada club decideix lo que fa a casa seva. Aquest any ens han pujat un 10% el carnet de soci als santboians, ens cobren en mínim 2 jornades econòmiques l´any...però això funciona així. Els únics que tindriem dret a queixar-nos som la gent de Sant Boi (jo no em queixaré mai de la vida de les decisions que prengui la junta del Sabadell). Quan un es desplaça fora ja sap lo que hi ha. Cada club té els seus numeros i tant vosaltres com nosaltres som aficionats, no directius. Aixo es un fet molt normal al futbol-negoci que hi ha muntat avui en dia. No val lo mateix un
Barça-Recreativo que un Barça-València, pero posar un exemple.
Ho dic per que s´han fet descalificatius i insults en alguns missatges (paletos, gentuza, 4 gats, bojos), segurament en calent. També és veritat que molts de vosaltres heu demanat disculpes si l´aficio s´havia sentit ofesa i heu recalcat que la critica era exclusivament pel tema econòmic.
Torno a expressar lo mateix que vaig escriure a Futbolcatalunya. Tothom que vingui serà ben rebut, sempre que tracti al Santboià amb el respecte que es mereix.
Us ho dic per que també he llegit que si encerrona, que si mal ambient entre aficions... tot al contrari. Personalment m´agradaria veure un bon grup de gent supporter animant, que hi hagues colorit i bon ambient. A qui li agradi el "mundillo" de les grades, estarà amb mi en el fet de que sempre motiva tenir un altre grup al davant.
Ara bé, la famosa muntanya (que heu batejat com el turonet) no és res més que el Parc de la Muntanyeta (un parc municipal a l´estil de lo q pot ser el parc Catalunya a Sabadell, salvant les distàncies). El club no té capacitat de decidir sobre el parc, així que no crec q tingueu problemes per estar allà, a no ser que vinguin els de l´equipo A
a tocar els collons, que això passa a tot arreu. L´estadi es troba a l´extrem d´aquest parc i des de la muntanya es veu poc més de mig camp ja que el tapen arbres i desde lluny.
Per la gent que havia preguntat pel tema transport, us recomano q us oblideu d tren (l´estació esta lluny). En cotxe estareu en 25-30 mintus només.
Dit això, desitjar que diumenge es vegi un bon espectacle al camp i si pot ser també a les grades.