Benvolgut company de fòrum RP_St.boi,
amb tot el respecte que us mereixeu els afeccionats del Santboià i la població de Sant Boi del Llobregat en general.
Espero que entenguis que la nostra protesta és simplement per uns creus que creiem abusius per la categoria en la qual ens trobem (la quarta categoria estatal, com molt be sabem totes i tot) i no només pel fet de que no estem parlant d'un Barcelona-València ni tant sols d'un Barcelona-Recreativo, estem parlant que al cap de dues setmanes tenim un desplaçament a Reus... què em de pagar allà 20 Euros, 30
La cosa és que no volem que se'ns prengui el pèl ni es pensin totes les directives que 'com que aquests del Sabadell van a tot arreu, pagaran el que sigui'. Tampoc és això, nosaltres, com molt possiblement tu mateix -espero que em disculpis la franquesa per parlar-te de tu-, treballem durant tota la setmana per guanyar uns diners que no estem disposats a gastar a qualsevol preu (valgui la redundància) per veure el nostre equip.
Per altra banda, en el fòrum que abans s'ha indicat, crec que s'han tret paraules i frases de context i en tot cas si hi ha hagut alguna queixa ha estat sempre cap a la directiva que ha posat aquests preus, MAI DELS MAIS per a una afecció que per sort o per desgràcia no coneixem i per tant no podem valorar. I si així ha estat entès, jo mateix us demano disculpes per part de l'afecció del Sabadell, que per més que diguin que anem de prepotents (suposo que no es confont amb orgull, que d'això sí que en tenim i molt), no crec que això s'hagi pogut demostrar.