Jo animo a tothom a NO entrar al camp, sigui anant i quedant-se fora, o ignorar-los i seguint el partit des de casa. Pero que no se'ns emportin els diners!!
Acabo de llegir l'entrevista al president del santboia al DS, i la impressió que em dóna es que, amb tots els respectes, és una persona amb les idees molt tancades.. "el que ells diuen és veritat i no els hi portis la contraria".. Hagues sigut de savis, acceptar una reducció en el preu de les entrades per la venta anticipada com han fet tots els equips.. pero ells, no no i no. O 15 o res... Sabent la massa social que mou el nostre club, haurien d'haver tingut una altra actitud. Aixo diu molt poc de la directiva.
El que trobo TOTALMENT FORA DE LLOC es que es queixi del forum.. primera, tothom sap que en un forum hi pot escriure tothom, socis, no-socis, aficionats i fins hi tot gent que no és del Sabadell. La directiva no té cap mena de responsabilitat sobre el que es diu al forum, i si hiha insults o coses fora de lloc, ja hi ha qui s'encarrega de eliminar els missatges. I segon, si la gent creu (opinions personals, i no a nivell institucional) que fer pagar 15 euros es una actitud de "lladres", es ben lliure de pensar-ho (de fet, jo ho penso!), i no trobo que sigui motiu de censura.
Jo, si a un camp de tercera em fan pagar 15 euros sense haver tingut la oportunitat d'adquirir les entrades anticipades a un preu més baix, em sento estafat.
Sincerament, espero que la "jornada econòmica" els hi surti ben malament, i que, tot i que amb la visita del Sabadell haguesin pogut recaudar MOLTS DINERS (si haguesin posat preus normals com a tots els camps, molta més gent hi haguessim anat i pagat), que sigui una de les jorandes que fagin MENYS DINERS!
I, x cert, si tanta simpatia té al Sabadell el presi del santboia (com diu al DS), ja hagues pogut fer una miquetaaaaaaaaaaaaa a d'esforç a quedar més bé, i donar-nos una bona imatge del club que presideix, perque despres d'això, a mi no em queda gaire bona imatge del Santboià (tot i que soc conscient que és per culpa de la directiva, i que jugadors i afició no hi tenen res a veure)
A guanyar!!!!!!!!!!!
VISCA EL SABADELL!!