Autor Tema: vergonyos  (Llegit 3181 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

ferni20

• Visitant
Re: vergonyos
« Respondre #40 el: 05 de Novembre de 2006, 23:57:40 pm »
I tant que han fet jornada econòmica avui els del Santboià!!!!!!!!
pel cap baix erem un centenar els que hem anat al camp sense entrar, però si els preus haguessin estat raonables aquesta xifra facilment s'haguès triplicat, el fet de no voler entrar ha comportat que molts es quedessin a casa i sentir-lo per RS. Doncs això Sr. Casals unes tres-centes persones a 10 €urets i els altres €urets que haguessim deixat al Bar consumint beguda i potingues com ara pipes haurien portat a caixa del club uns 4.000€
I tant que han fet jornada econòmica avui els del Santboià!!!!!!!!

Si, totalment d'acord. Està clar que veient com aniria el panorama, avui molta gent habitual s'ha quedat a casa.
I no havia pensat tambè en les pèrdues que han tingut al bar segur.

mutio desenganyat, aquesta gent han fet això per a q no vingués ningú del Sabadell al camp, han pensat q era més important aconseguir els 3 punts q fer calaix i q per aconseguir els 3 punts era indispensable q no hi hagués majoria d'afició arlekinada, no és normal el comportament q han tingut en respecte al tema entrades, jo o vec així ara ve s'han quedat sense 3 punts i sense fer calaix jeje....

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #41 el: 06 de Novembre de 2006, 19:43:24 pm »
Hombre... si nosotros estabamos contentos por ganar la final autonomica de la copa federación solo por el hecho de ganar 3000 euros... Que es mas o menos lo mismo que SEGURO hubieran recaudado ellos... Pues no se entiende, la verdad.

Por cierto, tocando el tema de los supuestos incidentes del final del partido, decir que no hubo nada PORQUE SOMOS PACIFICOS Y NO QUISIMOS. Cuando estabamos todos esperando a los jugadores y cantando, se acercaron dos "monos" de los supuestos ultras del Santboia a gritar "HdP, HdP". Pasó desapercibido para la mayoría, pero yo que estaba mas retirado, cerca de la policia, le dije a uno de ellos que no iba a encontrar merder si era lo que buscaba y que mejor se fuera, lo que hizo que se pusiera furioso, me amenazara y me dijera que me esperaba al otro lado de la calle, cosa que al final, por suerte (para el   :tongue3: ) no hizo.

Por cierto tambien, un  :ok para la policía. Nos han dejado ver toda la segunda parte desde el alto de las vallas, solo al final nos han echado para cumplir un poco, y no han estado demasiado bordes...
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #42 el: 06 de Novembre de 2006, 20:59:11 pm »
Hombre... si nosotros estabamos contentos por ganar la final autonomica de la copa federación solo por el hecho de ganar 3000 euros... Que es mas o menos lo mismo que SEGURO hubieran recaudado ellos... Pues no se entiende, la verdad.

Por cierto, tocando el tema de los supuestos incidentes del final del partido, decir que no hubo nada PORQUE SOMOS PACIFICOS Y NO QUISIMOS. Cuando estabamos todos esperando a los jugadores y cantando, se acercaron dos "monos" de los supuestos ultras del Santboia a gritar "HdP, HdP". Pasó desapercibido para la mayoría, pero yo que estaba mas retirado, cerca de la policia, le dije a uno de ellos que no iba a encontrar merder si era lo que buscaba y que mejor se fuera, lo que hizo que se pusiera furioso, me amenazara y me dijera que me esperaba al otro lado de la calle, cosa que al final, por suerte (para el   :tongue3: ) no hizo.

Por cierto tambien, un  :ok para la policía. Nos han dejado ver toda la segunda parte desde el alto de las vallas, solo al final nos han echado para cumplir un poco, y no han estado demasiado bordes...

Ah, que mari.ikita  :yes:  :yes:

Por eso me dijjiste que me acompañabas a mi coche......  :police: y yo sin saber que nos esperaban tus amigos de Sant Boi  :laugh: k kabron  :cheer  :tongue3:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #43 el: 06 de Novembre de 2006, 23:16:11 pm »
estaba buscan cobertura jajajajajaja  :laugh:
aixi mentre et donavan a tu ell podia correr  :ejem
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

lopart

• Visitant
« Respondre #44 el: 06 de Novembre de 2006, 23:37:31 pm »
si amigos es cierto la coca la lleve yo y como vi que havia tamto policia pasando frio les invite a comer coca de sabadell para que vieran lo violentos que eramos mosotros y si le dije a la poli qque el violento b**********o e******o y p*******e estava sentado en un palco con el **** cogido a la silla por que donde se havia visto los chalecos antivalas puestos p******o ni en el campo del barza jajajajaj :cheer :cheer :cheer eso si gracias a todos los que estubistes halli y a los que no gracias por apollarmos cada uno en donde estuviese
« Darrera modificació: 06 de Novembre de 2006, 23:40:53 pm per X-Men Aigua »