Enquesta

En cas de pujar, s'hauria de renovar a...

Tot el bloc i 2 o 3 reforços
21 (40.4%)
La base i fitxatges nous (50%-50%)
26 (50%)
Nomes 2 o 3 i la resta nous
5 (9.6%)

Total de vots: 48

Autor Tema: En cas de pujar, s'hauria de renovar a...  (Llegit 2073 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
En cas de pujar, s'hauria de renovar a...
« el: 12 de Novembre de 2006, 20:22:11 pm »
Avui s'ha vist un bon partit: jugadors força compenetrats entre ells, amb moltes ganes d'agradar i sense donar cap pilota per perdua... Lo logic, en cas d'ascens, seria premiar-los amb la continuitat a 2a B... o potser no? S'hauria de fitxar de nou pq tot i les ganes que hi posen, no donarien garanties a 2a B? Sense entrar a discutir noms, quina de les 3 opcions us fa mes piticlin?

Que opineu?

:beer2

Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

ferni20

• Visitant
Re: En cas de pujar, s'hauria de renovar a...
« Respondre #1 el: 12 de Novembre de 2006, 21:04:35 pm »
bufffffffffffffffff ff, pregunta important q m'he fet avui, si realment amb aquesta plantilla podríem ser competitius o no a la Segona B.
A veure és molt d'hora per a valorar-ho potser ara diria una cosa  hi ha final d temporada una altre.
Penso q tenim una plantilla molt competitiva, completa, lluitadora i en determinats moments amb molta qualitat tan individual com col·lectiva; ara ve realment podríem  seguir amb aquest equip a Segona B? jo crec q dependria molt de les aspiracions que tinguèssim; m'explico, amb aquest equip i portant 2-3 reforços penso q podríem tenir un equip d mitja taula d la Segona B, no crec pas q patíssim per a mantenir-nos però tmp crec q podríem estar entre els 8 primers.
Això depén d com acabi aquesta temporada, i segons el q volguem en cas d pujar, ja dic en cas d pujar q encara ens queda molta feina.
Si pujèssim s'hauria d valorar si es vol fer un equip per a retornar a Segona A o ve un equip per a quedar-se fix sense problemes a Segona B.
Llavors penso q si volem un equip per a tornar aviat a Segona A doncs hauríem d portar més d 5-6 reforços ( és a dir renovar gairebé al 50% la plantilla), quedar-nos amb els 9-10 jugadors més interessants, portar 3-4 del juvenil i completar la plantilla amb bons reforços ara ve si pel contrari volem simplement conservar la categoria fora bo mantenir-la gairebé al complet i portar només 2-3 reforços, ja veurem, ara mateix penso q no tenim cap jugadors d'aquells q dius..... osti aquest ja cal q marxi a final d temporada, tots estan donant el 100% i tots ens estan donant bones sensacions, així q la competència és absoluta i com a clar exemple vease la porteria.

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2496
« Respondre #2 el: 12 de Novembre de 2006, 22:47:08 pm »
Yo mantendria el bloque y reforfaria con 4 ó 5 jugadores
la meva sang és arlequinada

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #3 el: 12 de Novembre de 2006, 22:51:56 pm »
Ho sento Power, però no et contestaré.

Encara hem de recorrer molt per acabar la lliga. Acabar entre els quatre primers serà poc complicat, veient el devenir de la Tercera (i fa molts anys que 'mamo' futbol de Tercera), encara que sempre pot passar algun imponderable. Però el play-off, amic, ja és un altre cantar. Depén de la sort que tinguis en el sorteig, primer i l'altre gran factor... com t'enviin a un camp-cutxitril, amb un àrbitre comprat, no puges ni guanyant aquí 5-0.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #4 el: 13 de Novembre de 2006, 20:53:35 pm »
Yo tampoco contestaré. Lo haré en el mes de junio, justo después de llegar de la Plaça Sant Roc... ;)
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #5 el: 14 de Novembre de 2006, 10:30:23 am »
Ho sento Power, però no et contestaré...

Yo tampoco contestaré...

Home, ja se que la temporada s'acaba al juny... pero la pregunta la faig ara, per tantejar el que en penseu en aquests moments.

Al juny ja en farem un altre d'enquesta, no patiu ;)

:beer2

PD.: Jo tambe he votat per mantenir el bloc i reforçar-lo amb fitxatxes puntuals
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #6 el: 14 de Novembre de 2006, 19:53:47 pm »
Bá, si és així... Jo mantindria tot el bloc i buscaria 2 o 3 reforços. L'Oriola, Barbastre, Osca , Recreación, Logroñés i algun més no tenen més nivell que els punters del nostre grup.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

ferni20

• Visitant
« Respondre #7 el: 21 de Novembre de 2006, 12:16:02 pm »
tornant a remoure aquest tema i dsp d veure el partit contra l'Europa i contra el Reus ara mateix em vec en cor d dir q amb l'equip q tenim ara mateix, patiríem força per a mantenir-nos en una Segona B, ens em d desenganyar, un Reus o un Gavà és un equip q en cas d jugar a Segona B no estarien més amunt de la 12ª posició i si el nostre equip no és capaç d guanyar a 2 equips d la part mitjana-baixa d Segona B vol dir q plantilla per a mantenir-nos amb tranquilitat ara mateix no tindriem.
Continua siguent molt d'hora per això per a fer aquestes valoracions, queda molta temporada, l'equip a d millorar molt hi ha d'agafar molta més confiança, i la veritat jo en el balanç general d la temporada estic molt content, perq vec un equip molt pero molt entregat i anant a per totes; però està clar q els jugadors són d'una qualitat força limitada, i això t'ho demostra el fet d q Sergio Iglesias ara mateix sigui el jugador que estigui destacant més en els últims partits.
Sincerament crec q el millor per a l'equip tan si pugem tan sinó, tan si volen aspirar a estar més amunt o més avall, el q hauréim és d mantenir els 11-12 jugadors més claus,i  q hagin donat més rendiment a l'equip d'aquesta temporada i llavors entre 4-5 fitxatxes + incorporacions del filial ( filial amb molta qualitat com ja he dit en un altre post) acabar d formar l'equip per a la próxima temporada.
Pero weno continuo dient q és moooooooooooooooooo lt d'hora.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #8 el: 21 de Novembre de 2006, 19:28:52 pm »
Pues mi opinión es que hay que dar tiempo al tiempo, todavía quedan siete meses de competición y no se puede estar haciendo ningún tipo de planificación para la temporada que viene, cuando  llegue la hora el tema se volverá a recuperar, ahora no es lógico decir esto o aquello concerniente a los posibles jugadores que podrían llegar a partir de julio 07. saludos

:anims     :anims     :anims     :anims
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8174
  • un camp de primera
« Respondre #9 el: 21 de Novembre de 2006, 23:14:35 pm »

La major part del bloc i 4-5 reforços.

En qualsevol, veig 4 jugadors que s´haurien de renovar sí o sí, que son Sergio Montero, Jaume Berlanga, Oscar Sierra i Nauzet, i no oblidem que algunes apostes de futur com Criado, Villanova, Roberto Morales, etc. no poden quedar estroncades.

Sergio Iglesias, si volés continuar, seria un jugador molt i interessant i Manel degut al que representa ha de poder jugar fins que ell vulgui (errades com la de Manolo García, Sala o Tanco no es poden cometre).  Els demés, tampoc em sobra ningú. Tots fan la seva aportació.

I no oblidem tampoc que jugadors com Cañadas o Gorka Pintado els tindriem pràcticament en mà a Segona B.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

ferni20

• Visitant
« Respondre #10 el: 22 de Novembre de 2006, 14:12:57 pm »
si ens mullen en tema jugadors també m'hi possaré jo.
De moment pel que he vist crec q no podem deixar escapar en cas d pujar a :

Nando
Oscar Sierra
Jaume Berlanga
Nauzet
Villanova
Toni Mora
Sergio Montero
 i també podem afegir al Manel pel q representa i perq mica en mica s'ha de convertir en la mascota d'aquest equip.

He estat apunt dposar a Sergio Morán en aquesta llista perq pels partits q a jugat a mi m'ha agradat molt tmb, el q ara Nando li a tret la titularitat i està fent grans partits i potser per això molts ens n'hem oblidat.

ah i MOYA ENTRENADOR !!!!!!!!!!!!!!!!!!! això està clar.

joseph

• Visitant
« Respondre #11 el: 05 de Desembre de 2006, 20:12:38 pm »
Com que dos i dos no son quatre al mon del futbol, i com pot ser que desgraciadament no es puji, mireu el Girona l'any pasat, el equip tindria que ser la gran majoría doncs el bloc format, sería imprescindible per que els jugadors sabríen el sistema de joc, en cas de repetir en Moya, i reforçar amb jugadors de calitat contrastade, per fer un equip solid.

Desconnectat alex21

• Aleví
  • Missatges: 36
« Respondre #12 el: 08 de Desembre de 2006, 19:31:40 pm »
Jo crec que s'hauria de intentar de mantenir l'onze inicial  k tenim ara i reforça les zones mes fluixes de l'equip amb dos o tres fitxatges....
I QUE TORNI CAÑADAS :oooooo: CAÑADAS!!!
SOM-HI SABADELL :scut

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
« Respondre #13 el: 10 de Desembre de 2006, 15:15:12 pm »
yo renobaria,sierra,iglesias,mora,montero,vilanova,roca,nauzet,nandoypoca cosa mas :ok ,y ficharia denuevo,a super cañadas,diego torres,urco,jordi tarres y juanma cruz :scut,soy kikillo