Que la foto oficial ja s'ha fet és segur. Sense anar més lluny, no fa pas massa el club, respresentat pel nostre entrenador, alguns directius i jugadors van fer entrega al nostre sponsor "BD promotors", d'aquesta foto enmarcada. Suposo que fins que el club no regali com cada any pels volts de Nadal el calendari de 2007 amb aquesta foto, els socis no hi podrem accedir, però em sembla una mica trist que tenint aquest tros de web que tenim ens haguem d'esperar fins aleshores.
Manelinho i companys, agraeixo la vostra resposta, però com bé ja heu dit, la foto de la que em parleu ja la tinc. Més concretament la de "sabadelldeportiva" que dit sigui de pas, està molt ben montada i a l'escriptori de l'ordinador m´hi queda de nassos! Però crec que la foto oficial és la oficial...
La veritat és que a aquesta directiva no se li pot recriminar res de res, tot el contrari, però tenia entès que hi hauria una serie de persones que s'encarreguerien de l'apartat d'internet, i crec bàsic que l'afició pugui accedir a detalls com el de la foto o d'altres, sense haver d'esperar que et donin un calendari dintre d'un mes...
De totes maneres, res a dir de tot el demés, de moment la cosa marxa més que bé, i crec que ens espera un gran futur per endavant, n'estic segur!
VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I LA SEVA AFICIO!!!!!!