Autor Tema: FOTO OFICIAL PLANTILLA  (Llegit 768 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
FOTO OFICIAL PLANTILLA
« el: 16 de Novembre de 2006, 19:34:21 pm »
M'agradaria proposar la idea de que algú que pogués accedir a la foto oficial de la plantilla d'aquest any la pengés a l'apartat "Downloads" o allà on es pogués. La veritat és que l'escritori del meu ordinador l'està esperant en candeletes... Tinc entès que el dissabte previ al partit contra el Prat a casa, la plantilla es va fer la foto oficial. No tinc cap dubte de que la inmensa majoria la voldríem veure penjada en aquesta web en lloc de la de la plantilla 2005-06...

Moltès gràcies!!!

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
Re: FOTO OFICIAL PLANTILLA
« Respondre #1 el: 16 de Novembre de 2006, 20:36:31 pm »
Amic Vicenç, de ben segur que ja ho hauràs vist, però et passo un enllaç on podràs veure una foto a la web oficial del club, per tant és d'entendre que és, de moment, la foto més oficial (valgui la redundunsia :tongue3:) que hi pot haver.

http://www.cesabadell.org/partits0607/plantilla0607.htm
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #2 el: 16 de Novembre de 2006, 21:54:33 pm »
Y no només la de la primera plantilla... aprofitant la presentació del futbol base del cap de setmana anterior... es podrien penjar també la de tots els equips a la web... inclosos els del femení, evidentment...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #3 el: 16 de Novembre de 2006, 22:07:08 pm »
La foto que anda por la Web del CE Sabadell FC, temporada 06-07, hasta el momento se trata de la fotografía del día de la presentación, no la oficial de cada temporada, ignoro si esta ya la han sacado pero no la he visto ni se si está en alguna sección de la Web, en caso negativo que todavía no la han sacado creo que ya va siendo hora de que la tengamos cada socio y seguidor, si también se puede colocar las del fútbol femenino y base muchísimo mejor. saludos

:anims   :anims   :anims   :anims   :anims   :anims
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #4 el: 16 de Novembre de 2006, 22:37:04 pm »
home, la veritat és que molt oficial no és, perquè la vaig fer jo  :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Això si, les fotos oficials del femení si que estan  :icon_mrgreen: www.cesabadellfemen i.tk, secció FOTOS, i a l'opció PRESENTACIÓ DEL FUTBOL BASE ;)

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #5 el: 18 de Novembre de 2006, 12:01:47 pm »
Que la foto oficial ja s'ha fet és segur. Sense anar més lluny, no fa pas massa el club, respresentat pel nostre entrenador, alguns directius i jugadors van fer entrega al nostre sponsor "BD promotors", d'aquesta foto enmarcada. Suposo que fins que el club no regali com cada any pels volts de Nadal el calendari de 2007 amb aquesta foto, els socis no hi podrem accedir, però em sembla una mica trist que tenint aquest tros de web que tenim ens haguem d'esperar fins aleshores.
Manelinho i companys, agraeixo la vostra resposta, però com bé ja heu dit, la foto de la que em parleu ja la tinc. Més concretament la de "sabadelldeportiva" que dit sigui de pas, està molt ben montada i a l'escriptori de l'ordinador m´hi queda de nassos! Però crec que la foto oficial és la oficial...
La veritat és que a aquesta directiva no se li pot recriminar res de res, tot el contrari, però tenia entès que hi hauria una serie de persones que s'encarreguerien de l'apartat d'internet, i crec bàsic que l'afició pugui accedir a detalls com el de la foto o d'altres, sense haver d'esperar que et donin un calendari dintre d'un mes...
De totes maneres, res a dir de tot el demés, de moment la cosa marxa més que bé, i crec que ens espera un gran futur per endavant, n'estic segur!

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I LA SEVA AFICIO!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #6 el: 18 de Novembre de 2006, 16:34:11 pm »
Jo pel que tinc entes, si s'hagues enviat aquesta foto als responsables de la web ja estaria penjada... i si no esta penjada, diria que deu ser pq des del club encara no els hi han enviat

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005