Bé, acabo d'arrivar d la Nova Creu Alta i les sensacions són les següents:
a la primera part l'equip a estat el clar dominador, hem tingut 3-4 ocasions molt bones per a aconseguir el 1-0, pero el traveser i el porter del Blanes ens ho han impedit, hem anat força directes a intentar resoldre el partit pero ens hem trobat amb un Blanes q mica en mica em anat tancant a darrere i l'hem deixat sense opcions pràcticament d'aconseguir guanyar.
La segona meitat més del mateix, em anat potser amb més decisió cap a la porteria del Blanes, em sigut l'únic equip que hi havia en el terreny de joc, em anulat totalment al equip rival i primerament amb un golàs de montero i posteriorment un altre golàs de Cànovas em resolt el partit... només a faltat la puntilla de Manel per deixar un clar 3-0 al marcador q tranquilament podria haber sigut un 5 o 6 a zero.
El partit en general a sigut molt còmode per a nosaltres, potser el q més, particularment crec q d moment el Blanes és el pitjor equip q a passat aquesta temporada per a la NCA, nosaltres sense fer un partit brillant els hem ben tancat dins a la seva àrea hi ha la segona part em marcat els gols. Bàsicament d'aquest partit el q podem treure és q s'ha aconseguit marcar gols, cosa q últimament crec q costava, em sumat 3 punts importantíssims per a seguir dins el play off, i l'equip en sí a agafat mooooooooolta més confiança per afrontar el gran duel amb el Girona a Montilivi, ara ve que tothom sàpiga q no té res a veure el Girona que trobarem dissabte amb la caricatura d'equip q em jugat avui.