Autor Tema: C.E.Sabadell - Blanes  (Llegit 10161 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Fanàtic_STA

• Infantil
  • Missatges: 116
    • www.narcissala.com
Re: C.E.Sabadell - Blanes
« Respondre #80 el: 26 de Novembre de 2006, 20:42:15 pm »
El MUTIO era aquell que ha fet una cara extranya en veure'm amb la samarreta quadribarrada?  ;D ;D

Jo no sé si hi havia menys gent que en altres partits, però estic fart d'empassar-me partits de 3ª divisió de tants anys que hi vam estar, i poques vegades he vist tant de públic en aquesta categoria (excepte en un parell de partits del St Andreu i en un Europa-Sant Andreu que el camp estava ple)

Ara imagineu-vos una cosa: 3 de juny, anada de les semifinals dels play-offs d'ascens, Universidad de Las Palmas-Sant Andreu i Las Palmas B-Sabadell, estaria guapo anar tots junts cap a les Canàries eh?

Home suposo que també us "molaria" que coincidís el Univ. Las Palmas-Terrassa amb el Las Palmas B-Sabadell jeje
ENDAVANT SANT ANDREU!
www.narcissala.com

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #81 el: 26 de Novembre de 2006, 20:49:14 pm »
El MUTIO era aquell que ha fet una cara extranya en veure'm amb la samarreta quadribarrada?  ;D ;D

Correcte, era ell, i mira que és barsaloní (de Les Corts, el molt piju), és bon paio, però m'agrada picar-lo!!!!

I si, molaria que coincidissim en els viatges del play-off, encara podriem fer alguna cosa conjunta!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat JosepSBD

• Juvenil
  • Missatges: 409
  • C.E.Sabadell, F.C.
« Respondre #82 el: 26 de Novembre de 2006, 20:51:36 pm »
el girona tambe ha guanyat? en el teletexto encara no ho posa

Estic fins els collons k TV3TEXT no informin els resultats detalladament i els resultats o acaben de fica una hora més tard...avere si sabeu que ha fet el GIRONA, enhorabona per la victoria.

www.futbolme.com (Que consti que no rebo cap prima xD) :bandera

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #83 el: 26 de Novembre de 2006, 21:11:35 pm »

Jo no sé si hi havia menys gent que en altres partits, però estic fart d'empassar-me partits de 3ª divisió de tants anys que hi vam estar, i poques vegades he vist tant de públic en aquesta categoria (excepte en un parell de partits del St Andreu i en un Europa-Sant Andreu que el camp estava ple)

Ara imagineu-vos una cosa: 3 de juny, anada de les semifinals dels play-offs d'ascens, Universidad de Las Palmas-Sant Andreu i Las Palmas B-Sabadell, estaria guapo anar tots junts cap a les Canàries eh?

Home suposo que també us "molaria" que coincidís el Univ. Las Palmas-Terrassa amb el Las Palmas B-Sabadell jeje

De moment amb els canaris ens hem de conformar amb el bàsquet el Ciudad La Laguna, alguns no tothom ::)
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2098
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #84 el: 26 de Novembre de 2006, 21:21:41 pm »
La verdad es que ha sido un partido plácido, que es un notición en la Nova Creu Alta ;D, incluso le podrían haber caído un par más perfectamente, y también añadir que el Blanes no ha hecho prácticamente nada.
Pues hala, dicho queda, y ahora a por el Girona 0-1.

Saludos

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #85 el: 26 de Novembre de 2006, 22:23:38 pm »
Erets tu? jeje jo tambè t'he vist... i m'ha extranyat un amb la samarreta del St. Andreu xD! Espero veure't més per la NCA!! :ok

Bon partit del C.E.S i, bona victòria per agafar moral per al partit del Girona vs Sabadell  :anims :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #86 el: 26 de Novembre de 2006, 22:27:10 pm »

Correcte.....  :cheer

Bé, ja sabia jo que el birrero tenia amistats per Sant Andreu... però no sabia que fóssis tu.

Tot i no caurem massa bé el Sant Andreu, espero que us mantingueu sense patir.....  :tongue3: Amb l'entrenador que teniu... prou feina tindreu  :ok

Salutacions i espero que l'any vinent ens poguem veure a 2a B  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #87 el: 26 de Novembre de 2006, 23:12:11 pm »

Jo i era just darrera teu xDDDD en la celebració dels gols no em deixaven trankil amb la bandera gran :laugh: Ja podries haver presentat birrero, si esk  ;D
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #88 el: 26 de Novembre de 2006, 23:14:41 pm »

FLIPAAAA jo estava al gol nord!!! i desde alla li e dit als meus amics, mireu alla ya un amb la samarreta del sant andreu :o , no no no es la de catalunya es la del sant andreu, i ens em quedat tot locos, dient i que fa aquell home a la zona dels arlekinats.com... ???

Ara ho entenc tot, la cara no te l'he vista per la samarreta cantava per tot el camp... :beer2
espero que tagi agradat el partit... :anims
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #89 el: 26 de Novembre de 2006, 23:16:10 pm »
  El Sabadell ha fet el partit que havia de fer;  desgastar al rival a la primera part i apuntillar a la segona.  El Blanes m´ha semblat un equip en línia Barça C,  certa tècnica, marcatges no excesivament intensos i bastanta ingenuitat. Realment, si no fos pels "misils" de José Luis Garzón a les faltes, ni se´ls hagués vist en atac. El Sabadell, ben disposat sobre el camp, bones triangulacions en certs moments i una "pòlvora" de cara al gol més gran a la segona part.

Ara toca nou examen a Montilivi.  No seria un partit tant trascendental si fallessin una mica més altres equips de dalt.  Tal com està la taula clasificatòria, la referència de moment ha d´ésser el Gavà.  Prevec partits còmodes de Reus i Vilanova i en quant al Masnou-Gavà, cert aventatge visitant, però que un bon partit dels del Maresme podria contrarrestar.   I sobretot de cara al partit amb el Vilanova, convé crear una GRAN AMBIENTACIO al camp, perquè és un partit molt important.  Pensem que a més de l´importància dels punts, és l´últim abans de Nadal i pot marcar la **** de cara a la tranquilitat de l´equip i l´enfoc del mercat d´hivern.

Las Palmas B de rival al play-off?....   Si pot ésser, els filials "ni en pintura".

4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat jose_antonio_04

• Invitat
  • *
  • Missatges: 4
« Respondre #90 el: 27 de Novembre de 2006, 11:11:53 am »
¿Qué tal ha jugado Alberto Criado? ¿Qué os ha parecido? Para mi es un crack, he tenido la oportunidad de verlo jugar y jugar con él y hace auténticas maravillas.

Es un jugador de gran proyección, si le dan minutos seguro que no decepciona.

Saludos

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #91 el: 27 de Novembre de 2006, 11:15:25 am »
dons per mi ha sigut el partit que menys he patit del que portem de temporada, el que si que no m´ha agradat es que el sabadell cuan ha vist la seva gran superioritat amb las expulsions del contrari  ha deixat d´apretar i en lloc de buscar una golejada per aumentar el gol average se ha limitat a controlar el partit, un altre cosa que m´ha sobtat ha sigut els 3 cops que ha xutat el garzon de falta desde 35 metres, inclus un d´ells el nando ha sofert per parar la pilota, el meu pare (que ha vist jugar al garzon pare) va dir que el pare del garzon ja ho feia i que las xutaba encara millor que el garzon fill jejejejeje anecdota curiosa. en definitiva 3 puntets i una jornada menys pel play off
a la pregunta del company jose antonio dir que el criado a jugat molt be pero a la primera part no martxaba ni un sol cop del seu marcador, encara aixi ha pogut demostrar que es un dels millors centran la pilota desde la banda i presionat per contraris, jo li posaria un 8 com a nota global  :beer2
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #92 el: 27 de Novembre de 2006, 21:00:11 pm »
Estaba equivocado, hoy cuando voy a leer la prensa, concretamente el Sport, voy al Grupo 5º de la 3ª división y cual era mi sorpresa que el resultado final del partido  jugado en la NCA., no fue el que había oído y el que estaba reflejado en el forum de un 3-0, no el resultado fue de CE Sabadell 3 - 1 CD Blanes y yo sin enterarme.    saludos

:****    :****    :****
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #93 el: 27 de Novembre de 2006, 21:51:30 pm »

No te sorprendas demasiado, Labtec.  Según este "pedazo de diario", el año pasado en Copa Federación,  Girona-Sabadell, 3-3, el "hat-trick" fue de Iván Díaz, no de Gallo....  ¡ Solo faltaba que le quitaran esto ¡....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #94 el: 28 de Novembre de 2006, 01:18:27 am »
                                               FICHA TÉCNICA

C.E. Sabadell: Nando, Sierra, Roger (min. 81 Guarch), Jaume, Pagès, Miki (min. 73 Suárez), Iglesias, Morales, Montero, Mora y Criado (min. 63 Manel).

C.D. Blanes: Asier, Sergio, Clotet, Robert, Vergés, Toni, Gómez, Javi Garcia (min. 70 Fran), Garzón, Sarabia (min. 75 Santos) y Salvanyà (min. 57 Melero).

Resultado final:  CE Sabadell FC 3-0 CD Blanes

GOLES: 1 - 0 (min 52) Remate de Montero, tras centro de Roger.
2 - 0 (min 60) Roger anota el segundo gol en el uno contra uno ante el meta Asier.
3 - 0 (min 92) Centro de Morales y Manel de cabeza marca el último gol.

Àrbitro: Pérez Fuentes (Barcelona). Ha amonestado a los locales Miki y Sergio Iglesias; y a los visitantes Gómez y Dani Sarabia. Ha expulsado con doble tarjeta a los visitantes Sergio (min 78) y Clotet (min 62) y con roja directa al tècnico del Blanes, Xavi Lozano (min 62)

INCIDENCIAS: Unos 2.300 espectadores se dieron cita en las gradas de la Nova Creu Alta.

El CE Sabadell FC fue muy superior al CD Blanes de Xavi  Lozano al que derrotó por un contundente 3-0. Después del pinchazo en Reus, se hacía necesario la victoria en casa contra el CD Blanes y más, a la hora del partido ya se sabían los resultados que se habían producido en los restantes partidos adelantados por la mañana, por tanto solo nos valía la victoria ya que con el empate o la derrota, hubiéramos salido de los puestos de play-off, con el resultado conseguido seguimos cuartos clasificados con 28 puntos, y esperando visitar al Girona la próxima jornada en un horario poco usual, el próximo sábado día 02/12/06 a partir de las 12.30 horas del mediodia, partido que retransmitirá la TV3 por el Canal 33.   saludos

:beer2   :beer2   :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia