Autor Tema: Reus - C. E. Sabadell  (Llegit 8387 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
  • Gènere: Masculí
Re: Reus - C. E. Sabadell
« Respondre #100 el: 19 de Novembre de 2006, 23:17:03 pm »
Clarament l'arbitre havia donat llei de l'avantatge, no podem seguir una jugada i després pretendre que els altres tirin la pilota a fora, i encara menys q per impotència intentar parar un jugador de l'altre ekip d'akesta manera. Ara bé, justa o injusta per la falta que ha fet? Doncs no ho sé, però si un jugador fa una entrada pel darrera oblidant-se de la pilota doncs es normal q li passi això, i encara més si l'arbitre veu que hi havia intencionalitat en l'entrada que ha fet... jo crec que ha estat justa però sobretot innecessari fer una falta així.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #101 el: 19 de Novembre de 2006, 23:21:53 pm »
si justa ha estat, però et tornaré o lo de avans en que no ens a mesurat als dos equips per igual, quan les 3 primeres faltes que em fet en el partit han estat tres targetes grogues...em diràs que nosaltres em fet més faltes que ells...i encara així nosaltres tenim més targetes... :Hecho_polvo:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #102 el: 19 de Novembre de 2006, 23:40:07 pm »
   Un apunt;  l´expulsió de Juanje ve precedida d´una falta no pitada a favor nostre, perquè l´árbitre decideix aplicar la llei de l´aventatge. En aquesta decissió ens ha perjudicat.
Et faig un apunt sobre el teu apunt: teniem el jugador al terra, no hem tirat la pilota a fora i hem intentat seguir la jugada i després el reus com es logic no ha tirat la pilota fora tampoc i el juanje ha anat a caçar el jugador del reus per parar el joc. En altres jugades et diria q si que ens ha perjudicat pq no se'ns han pitat moltes faltes, però en akest cas ens hauriem d'estirar de les orelles a nosaltres mateixos pq ens ho hem buscat.

Crec que l'emprenyament bé quan se li fa la falta, es concedeix la llei de l'avantatge, perdem la pilota i en comptes de pitar la falta i la conseqüent groga, deixa seguir l'àrbitre i al Juanje se li'n va la olla...

Per resumir el partit, diré només una frase, deixant de banda actuacions arbitrals: no es pot pretendre guanyar un partit xutant el primer cop amb "perill" al minut 94

I per acabar, de nou  :oooooo: Iglesias. La setmana passada en tasques ofensives, i aquesta ha demostrat que defensivament també juga molt bé. De vegades semblava ell el central en comtpes dels defenses... Un altre partidàs del de Cadis, i ja van dos seguits...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #103 el: 20 de Novembre de 2006, 00:03:01 am »
si justa ha estat, però et tornaré o lo de avans en que no ens a mesurat als dos equips per igual, quan les 3 primeres faltes que em fet en el partit han estat tres targetes grogues...em diràs que nosaltres em fet més faltes que ells...i encara així nosaltres tenim més targetes... :Hecho_polvo:
Doncs ja està, no mesclem pomes amb patates pq no tenen res a veure l'una amb l'altra. Jo ja he dit que de l'arbitre ens podem keixar tot el q vulguem pq era dolent, però akesta jugada ha estat culpa nostra. I adry, hem perdut la pilota, si, però després de que ens haguessin donat la llei de l'avantatge i nosaltres haguem intentat jugar-la. 1er: els arbitres només deixen seguir el joc si realment no ens perjudica l'acció i 2n: entre que l'arbitre ens deixa seguir l'acció i que perdem la pilota passa un bon grapat de segons i ja no es pot pitar la falta anterior.

El que no pot ser es que ens posem a jugar millor amb 10 que amb 11... no creieu? Potser l'expulsió ha estat un plus de motivació per als jugadors. (bé, i dic millor pq no s'ha notat gaire tp que erem un de menys)  ;)

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #104 el: 20 de Novembre de 2006, 00:28:34 am »
doncs jo estic content...
content perque si jugant de **** pena com avui, hem perdut nomes per un 1-0 en el camp mes dificil al que hi anirem, que pasara cuan jugem de collons?¿?

penseu que algun partit hem de perdr home... encara ens queden 4 o 5 partits per perdre

estarem al play off segur, confio en el meu equip

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #105 el: 20 de Novembre de 2006, 07:48:51 am »
un detalL: primer xut a porta al minut 94
VISCA EL SABADELL

Desconnectat xemon

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 22
« Respondre #106 el: 20 de Novembre de 2006, 11:20:48 am »
Vull felicitar a la aficiò del Sabadell que va vindré ahir a Reus, vau donar un exemple de estar amb l'equip, sou uns crack's  :clap

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #107 el: 20 de Novembre de 2006, 12:59:46 pm »
                                FICHA TÉCNICA

C.F. Reus D.: Pociello, Carrasco, Peque, Iraola, Joan Oriol, Yangüela, Márquez (min. 76 Durán), Álvaro, Víctor Curto (min. 84 Ramos), Óscar y Castillejo (min. 67 Edu Oriol).

C.E. Sabadell FC.: Nando, Sierra, Roca (min. 60 Roger), Jaume (min. 87 Criado), Pagès, Iglesias, Nauzet, Morales, Manel, Mora y Montero (min. 60 Juanje).

GOL: 1 - 0 (min.28') Gol de Víctor Curto, libre de marca dentro del área.

Resultado final:  C.F. Reus D. 1 - 0 C.E.Sabadell FC.

Àrbitro: De la Torre Acedo (Granollers). Ha amonestado a los locales Pociello, Marc Carrasco, Joan Oriol, Peque, Iraola, Yangüela y Óscar García; por los visitantes Xavi Roca, Nauzet, Morales, Toni Mora, Ramón Suárez (en el banquillo). Ha expulsado con roja directa a Juanje (min.76)

Asistencia arlekinada: Unos 350 seguidores apoyando al CES., en el Camp Nou de Reus.

El CES., apenas creó ocasiones de gol durante los 90 minutos de juego, de largo el peor partido de la temporada. Hay que seguir trabajando, la próxima jornada nos visita el Blanes en horas bajas y luego otra salida que da miedo, si el equipo no es capaz de jugar como se le supone que saben, el Girona nos podría dar otra tarde de sufrimiento y padecer. Lo mejor de todo como ya manifesté en otro mensaje es que se perdió pero no se salió de los puestos del play-off.  saludos
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #108 el: 20 de Novembre de 2006, 22:10:29 pm »
Per cert, després de veure el Futbol Cat, jo crec que ni molt menys és justa l'expulsió de Juanje, i clar el penal del reus per mans.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #109 el: 20 de Novembre de 2006, 22:22:25 pm »
el penal es clarissim  >:(
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #110 el: 20 de Novembre de 2006, 22:23:52 pm »
Jo la trobo justa l'expulsió...això si, més expulsió era l'entrada que havia fet just abans el jugador del reus i l'altra al criado...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #111 el: 20 de Novembre de 2006, 22:30:37 pm »
Jo la trobo justa l'expulsió...això si, més expulsió era l'entrada que havia fet just abans el jugador del reus i l'altra al criado...

Exacte....
Si el Juanje va ser expulsat el Reus tindria que haver acabat el partit amb 9........

www.miequipo.es

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #112 el: 20 de Novembre de 2006, 22:53:35 pm »
He vist el reportatge per TV Vilanova i per Futbol Cat i puc dir el seguent:

El Reus va tenir les millors oportunitats (però no las va ficar)

I com diu el MUTIO, penal clarissim a favor del Sabadell. I la expulsio de Juanje jo hagues tret groga i ja està, tenint en compte que feia poc va sortir al camp.
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #113 el: 21 de Novembre de 2006, 15:45:55 pm »
He vist el reportatge per TV Vilanova i per Futbol Cat i puc dir el seguent:

El Reus va tenir les millors oportunitats (però no las va ficar)

I com diu el MUTIO, penal clarissim a favor del Sabadell. I la expulsio de Juanje jo hagues tret groga i ja està, tenint en compte que feia poc va sortir al camp.

I tenenit en compte amb alguna entrada del reus k eren mes mereixedora de tarjeta vermella...
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #114 el: 21 de Novembre de 2006, 17:35:31 pm »
Pues como lo he dicho en otros mensajes, no basta clasificarse para disputar los pay-off, no basta tener suerte y que en el sorteo le toque al CES., un grupo accesible, lo principal y lo más triste es que los señores del pito  :arbit, sean decentes y piten con dignidad e imparcialidad, para evitar un atropello por parte de estos señores, la junta directiva llegado el caso debería solicitar a la Federación sensatez en los señores del pito y hacerle saber lo que se juegan los equipos clasificados como para que una desición arbitral  erronea consentida, tire por los suelos todo el trabajo de una temporada y posiblemente el futuro de un Club histórico como el nuestro, no queremos que nos den nada, pero tampoco que nos quiten.  saludos

:anims    :anims   :anims   :anims
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #115 el: 21 de Novembre de 2006, 23:31:48 pm »
Com a nota "curiosa" per així dir-ho.... he vist avui per TV3 la imatge de l'hotel de Salou on ens vam "allotjar" el Murciano i jo.
M'ha impactat perque he ve vist que fa poc i va haver 1 assassinat o suicudi.... s'està investigant  :o
Era l'hotel Niza, de 1 estrella  :Paletas: Sort que vam estar-hi poc..... vaja, dormir poquet  :beer2

www.miequipo.es

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #116 el: 22 de Novembre de 2006, 13:54:51 pm »
Com a nota "curiosa" per així dir-ho.... he vist avui per TV3 la imatge de l'hotel de Salou on ens vam "allotjar" el Murciano i jo.
M'ha impactat perque he ve vist que fa poc i va haver 1 assassinat o suicudi.... s'està investigant :o
Era l'hotel Niza, de 1 estrella :Paletas: Sort que vam estar-hi poc..... vaja, dormir poquet :beer2

sino vareu dormir ¿a que us vau deicar a fer llavors ?  ;D  ::)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #117 el: 22 de Novembre de 2006, 19:54:41 pm »
M'ha impactat perque he ve vist que fa poc i va haver 1 assassinat o suicudi.... s'està investigant :o
Era l'hotel Niza, de 1 estrella :Paletas: Sort que vam estar-hi poc..... vaja, dormir poquet :beer2

sino vareu dormir ¿a que us vau deicar a fer llavors ?  ;D  ::)

Que CA-BRO* .. Mira chato, pa'que veas que hay algunos que todavia tenemos edad de llegar de fiesta de buena mañana...   :laugh:

y en cuanto a lo de dice el Mutio, es verdad. Me he quedado   :surprised:  cuando he visto la noticia... Pero lo mejor de todo, es que cuando llamó para hacer la reserva, él mismo me dijo que le habia "asustado" la voz de la del hotel y que estaba un poco giñado de entrar... Y no es para menos!  El hotel daba miedo! No iba el timbre, el ascensor sin luz.. y lo mas bueno de todo, es que las ventanas estaban cerradas con rejas!  Después de leer la noticia, no me extraña.... ;D
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #118 el: 22 de Novembre de 2006, 22:57:48 pm »
Era l'hotel Niza, de 1 estrella  :Paletas: Sort que vam estar-hi poc.....

:laugh: :laugh: :laugh: PErò vosaltres, on us fiqueu :icon_question: :icon_question: :icon_question: Allà es reuneixen capos mafiosos, hi han kedades de senyors 'amables' amb noies que fumen puros, i altres coses extranyes de la nit salvatge de la costa daurada :icon_exclaim: Algun dia acabareu vosaltres sortint a les notícies de TV3 :icon_exclaim: :laugh: :laugh: :laugh:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #119 el: 22 de Novembre de 2006, 23:18:26 pm »
Era l'hotel Niza, de 1 estrella  :Paletas: Sort que vam estar-hi poc.....

:laugh: :laugh: :laugh: PErò vosaltres, on us fiqueu :icon_question: :icon_question: :icon_question: Allà es reuneixen capos mafiosos, hi han kedades de senyors 'amables' amb noies que fumen puros, i altres coses extranyes de la nit salvatge de la costa daurada :icon_exclaim: Algun dia acabareu vosaltres sortint a les notícies de TV3 :icon_exclaim: :laugh: :laugh: :laugh:

aixo deu ser l'anomenat turisme de cualitat ::) ;D ;D