Autor Tema: SI, PERÒ NO...  (Llegit 809 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
SI, PERÒ NO...
« el: 20 de Novembre de 2006, 19:48:57 pm »
Ahir vaig ser un dels molts arlequinats que van anar a Reus, i si us haig de dir la veritat en vaig sortir una mica preocupat. No vull ser ni molt menys un catastrofista i encara menys un oportunista. Ara bé, ahir vaig veure coses que no em van agradar, i no només ahir, sinó que ja fa uns quants dies que crec que hem de reflexionar una mica tots plegats.
La meva lectura és una i molt concreta: sempre que ens hem trobat al davant un equip amb cara i ulls, ens hem estimbat o en tot cas, el nostre poder de reacció ha estat molt limitat per no dir inexistent. Gavà i Reus, són dos clars exemples del que estic dient. Senzillament ens van anul.lar gairebé. A Reus vam començar molt bé, però arrel de gol vam desaparèixer del camp. Crec, sense que fessin cap partidàs, que van ser millors que nosaltres, tenien les idees molt més clares, se´ns van avançar en gairebé totes les jugades i en defensa van estar extraordinaris. Nosaltres vam oblidar les bandes, ens vam empenyar en entrar pel mig, i el pitjor, allò que sembla que funcionava va fer figa, el mig del camp. Nauzet està irreconeixible, i per mi de fet, i de llarg, Sergio Iglesias va ser el millor del partit ahir. Va ser l´únic jugador que va intentar posar ordre en aquell mig del camp. Nauzet no va atinar una sola passada, conduia la pilota en excés, alentia el joc i el més preocupant, en moments del partit es va arronsar. Crec que és ferm candidat a la suplència per uns quants partits. I a dalt? Doncs un Manel solitari, sol contra el món que de tant en tocava alguna de cap, i d'altres que les veia passar. Unes mares, així de clar, en atac falta moltíssima contundència. Es troba a faltar Montero, desaparegut ahir i contra l'Europa el passat diumenge.
Insisteixo, Reus i Gavà són dos clars exemples d'això que dic, que sí, per no. Vull dir, que estem a dalt, que tenim una trajectòria molt bona, però que quan ens hem topat amb ossos durs, amb l'èlit de la categoria, no hem estat a l'alçada. I tampoc no oblidem que hem estat capaços de guanyar a equips com l'Europa, Prato Rapitenca, patint horrors i en alguns casos amb molta sort, però molta... Doncs, senyors, si fem el play-off, que crec que sí, ens trobarem Gava´s i Reus, i començo a creure que aquest equip li falta alguna cosa, no se el que, però em sembla que alguns jugadors s´han relaxat una mica. Ahir a Reus em va faltar una mica d'intensitat, de lideratge sobre el camp, ganes d'anar a buscar el partit, idees clares. Per mi, va faltar mala llet, ràbia, contundència, anar a maxacar...
La pregunta és: tindrem equip per fer el play-off, però no per pujar???

En fi, doctores tiene la Iglesia, i compte! Amb lo dit no vull cremar-ho tot, ni crear la sensació de que tot és un desastre, ni molt menys!!! Considero que amb un equip 99% nou, fer el que estem fent fins ara, té molt de mèrit, i de fet continuo pensant que tenim un molt bon equip i un molt bon tècnic. De totes maneres, i ho sento, continuo tenint aquella sensació de que sí, però no...

VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIÓ!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
Re: SI, PERÒ NO...
« Respondre #1 el: 20 de Novembre de 2006, 20:05:54 pm »
Nosaltres vam oblidar les bandes, ens vam empenyar en entrar pel mig, i el pitjor, allò que sembla que funcionava va fer figa, el mig del camp.

En això no estic d'acord amb tu. Si ens haguessim oblidat de les bandes potser haguessim fet algo més. El problema d'ahir es que els que teniem a les bandes no van tenir cap dels 2 el seu dia i no van ser capaços ni de marxarse per velocitat dels seus defensors, ni de driblarlos i ni tan sols de fer un centro en condicions. Si ahir no haguessim jugat amb extrems entendria el teu comentari de q ens vam oblidar de les bandes, però hi teniem a 2 jugadors i els 2 molt bons, però que simplement van estar molt "grisos".
Ahir vaig trobar a faltar el cànoves de titular pq com a mínim té més arribada que el roca i ja que no centraven els extrems com a mínim ho hagués pogut fer ell en alguna ocasió. En defensa ahir el roca bastant fluixet, jo crec que era massa aviat com per posarlo de titular després de la lesió i per mi molt millor com a central, però el jaume i el pep per a mi son intocables...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #2 el: 20 de Novembre de 2006, 20:32:11 pm »
Perque totes aquestes "crítiques" no surten després d'haver guanyat un partit  :icon_question:   :ejem

Estic d'acord que el partit de Reus va ser lamentable. Però és el 1r que es veu una imatge MOLT dolenta de l'equip. No us enganyeu dient si estarem o no estarem a play-off. Som dels 3 millors equips del grup V de la Tercera divisió. Per cert, un dels grups més forts dels 18 que hi ha.

Queda massa temps per preguntar-nos segons que. Som 4rts i tenim els mateixos punts que el Reus per exemple.

Si no arribem a play-off si que serà un autèntic fracàs. De moment el que s'ha de fer és el que hem fet fins ara.

Per cert, si d'aquí dos setmanes es puntua o es guanya a Girona, que NINGÚ digui que ja estem a 1a divisió.......
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

ferni20

• Visitant
« Respondre #3 el: 20 de Novembre de 2006, 21:01:55 pm »
Perque totes aquestes "crítiques" no surten després d'haver guanyat un partit  :icon_question:   :ejem

Estic d'acord que el partit de Reus va ser lamentable. Però és el 1r que es veu una imatge MOLT dolenta de l'equip. No us enganyeu dient si estarem o no estarem a play-off. Som dels 3 millors equips del grup V de la Tercera divisió. Per cert, un dels grups més forts dels 18 que hi ha.

Queda massa temps per preguntar-nos segons que. Som 4rts i tenim els mateixos punts que el Reus per exemple.

Si no arribem a play-off si que serà un autèntic fracàs. De moment el que s'ha de fer és el que hem fet fins ara.

Per cert, si d'aquí dos setmanes es puntua o es guanya a Girona, que NINGÚ digui que ja estem a 1a divisió.......

no es fan perquè mentres anem tenint sort i anem sumant els 3 punts aquests dubtes no surten mai.
Ara ve tots estem d'acord en q molts dels partits q em guanyat han sigut amb molta sort ( Mataró, Rapitenca, Prat i segons com Europa), els únics q ens em impossat al rival amb criteri han sigut Peralada, Castelldefels i Barça B.
No em d'estar alarmats mentre estiguem dintre d les posicions de play off i weno és possible q amb el calendari q tenim comencem l'any com a cinquès classificats, ara és quan em de veure fins a Nadal com reacciona l'equip amb partits com:

GIRONA-SABADELL (3 DESEMBRE)
MASNOU-SABADELL ( 10 DESEMBRE)
SABADELL-VILANOVA (17 DESEMBRE)

hi ha partir d llavors veurem si s'hauria d fer alguna incorporació a l'equip ho s'hi s'han d cambiar les coses d cara a la segona volta.
A mi particularment tmb em fa por el joc de l'equip quan juguem amb equips d'entitat ja ho he dit en un altre post, i és una cosa q em de rectificar ja que en cas d'entrar a promoció tots els equips q ens trobarem seran bons, cap perita en dulce, i si anem amb por ens podríem quedar a les portes de l'ascens....... pero no ens atavalem, tenim vàries proves d foc abans d Nadal, a vere com va la cosa.

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #4 el: 20 de Novembre de 2006, 23:04:37 pm »
Nois, no passa res. Mireu, el Vilanova, va lider i sembla el rival a  batre. Doncs a la tercera jornada va anar a santboi i als 15 minuts el santboi ja habia fet 3 gols. La gent ja deia que si amb aquest  equip no es faria res, etc, etc. (jo entre ells, jejejeje).

Penseu que un mal partit sempre sortirà, i jo sincerament vull que el mal partit surti amb un equip de dalt, perque si et surt amb un equip de baix perds igualment i a sobre et fa mes ràbia. En un campionat sempre hi han 3 ó 4 partits molt dolents que s´acostuman a perdre. Be, ja es porta un, potser dos contan a Balaguer, no tots seran victòries per golejada.

El mateix Girona ja ha perdut 3 vegades ( i empatan al minut 94 a casa dos partits: Vilanova i Gava), sino portaria 5 derrotes, i per el que sento tothom diu maravelles del Girona.

Aixi que anims, que una derrota no pasa res.

Pero com es perdi contra el Blanes... :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :****
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #5 el: 21 de Novembre de 2006, 00:08:24 am »
Sembla que al perdre un partit ja tothom es desmoralitzi.. i no ho entenc.

He vist moltes opinions del plan "quan juguem amb equips de nivell playoff, no sabem guanyar.. blablabla"... Doncs jo el que veig, és que si això fos un partit de play-off, tindriem l'eliminatoria totalment oberta, ja que un 1-0 en el partit a fora de casa no és un mal resultat per remuntar a la nova creu alta.. és més, sé que l'equip no està encara al 100%, i a final de temporada estarem al 200%.. i encara dic més, si jugant "tan malament" un equip de play-off com el Reus només aconsegueix guanyar-nos d'un gol i jugant a casa.. no sé que pot passar quan juguem una miqueta millor  :ejem

A Reus era un dels partits on ens podiem permetre perdre. No passa res. De fet, perdent i encara estem amb els mateixos punts que ells... aquest any farem grans coses!  :beer2

VISCA EL SABADELL!!  :bandera :scut :bandera :scut

Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

ferni20

• Visitant
« Respondre #6 el: 21 de Novembre de 2006, 12:06:20 pm »
Sembla que al perdre un partit ja tothom es desmoralitzi.. i no ho entenc.

He vist moltes opinions del plan "quan juguem amb equips de nivell playoff, no sabem guanyar.. blablabla"... Doncs jo el que veig, és que si això fos un partit de play-off, tindriem l'eliminatoria totalment oberta, ja que un 1-0 en el partit a fora de casa no és un mal resultat per remuntar a la nova creu alta.. és més, sé que l'equip no està encara al 100%, i a final de temporada estarem al 200%.. i encara dic més, si jugant "tan malament" un equip de play-off com el Reus només aconsegueix guanyar-nos d'un gol i jugant a casa.. no sé que pot passar quan juguem una miqueta millor  :ejem

A Reus era un dels partits on ens podiem permetre perdre. No passa res. De fet, perdent i encara estem amb els mateixos punts que ells... aquest any farem grans coses!  :beer2

VISCA EL SABADELL!!  :bandera :scut :bandera :scut

això no té res a veure ofx.
No t res a veure un partit d la jornada 12 d lliga amb un partit d play off, ni el Reus jugarà com l'altre dia ( jugaria inclús millor) en un play off ni nosaltres no crec q juguèssim igual d malament, ara ve s'ha d tenir en compte q el nivell d nerviosisme i presió als camps en el play off serà molt més intens.
Apart d'això, si tu dones com a bo una derrota encara q sigui per 1-0 a fora en un play off, malament anem... si un Europa sense cap noció futbolística ni cap recurs ofensiu treu una derrota solament per 2-1 a la NCA pensa q qualsevol altre equip del play off tmb la podria treure i si fas comptes un 1-0 a fora i 2-1 a casa ens deixaria eliminats al play off... d moment no tenim un equip q resolgui amb facilitat els partits de casa, així doncs per tal d poder passar eliminatories a anada i tornada em d'apendre a ser molts més forts a fora.
Jo penso q el Reus q vam trobar el diumenge no serà el millor rival q ens enfrentarem aquesta temporada; ni de lliga ni de Copa Federació ni molt menys d Play Off : Girona, Vilanova, Gavà i fins i tot el Mataró ens podríen fer molt més mal i complicar-nos més la vida q no pas el Reus el diumenge, així doncs no podem pas donar per bo ni justificar la derrota del diumenge, s'ha d millorar tan a casa com a fora perquè d moment encara no tenim equip per a aspirar del tot a pujar a Segona B.

Desconnectat sangui

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1053
« Respondre #7 el: 21 de Novembre de 2006, 12:25:21 pm »
Jo tinc les mateixes sensacions que en Vicenç. Només queda espera que aquest aquest equip, que tots son nous, vagi creixent.
SANGUI