Ahir vaig ser un dels molts arlequinats que van anar a Reus, i si us haig de dir la veritat en vaig sortir una mica preocupat. No vull ser ni molt menys un catastrofista i encara menys un oportunista. Ara bé, ahir vaig veure coses que no em van agradar, i no només ahir, sinó que ja fa uns quants dies que crec que hem de reflexionar una mica tots plegats.
La meva lectura és una i molt concreta: sempre que ens hem trobat al davant un equip amb cara i ulls, ens hem estimbat o en tot cas, el nostre poder de reacció ha estat molt limitat per no dir inexistent. Gavà i Reus, són dos clars exemples del que estic dient. Senzillament ens van anul.lar gairebé. A Reus vam començar molt bé, però arrel de gol vam desaparèixer del camp. Crec, sense que fessin cap partidàs, que van ser millors que nosaltres, tenien les idees molt més clares, se´ns van avançar en gairebé totes les jugades i en defensa van estar extraordinaris. Nosaltres vam oblidar les bandes, ens vam empenyar en entrar pel mig, i el pitjor, allò que sembla que funcionava va fer figa, el mig del camp. Nauzet està irreconeixible, i per mi de fet, i de llarg, Sergio Iglesias va ser el millor del partit ahir. Va ser l´únic jugador que va intentar posar ordre en aquell mig del camp. Nauzet no va atinar una sola passada, conduia la pilota en excés, alentia el joc i el més preocupant, en moments del partit es va arronsar. Crec que és ferm candidat a la suplència per uns quants partits. I a dalt? Doncs un Manel solitari, sol contra el món que de tant en tocava alguna de cap, i d'altres que les veia passar. Unes mares, així de clar, en atac falta moltíssima contundència. Es troba a faltar Montero, desaparegut ahir i contra l'Europa el passat diumenge.
Insisteixo, Reus i Gavà són dos clars exemples d'això que dic, que sí, per no. Vull dir, que estem a dalt, que tenim una trajectòria molt bona, però que quan ens hem topat amb ossos durs, amb l'èlit de la categoria, no hem estat a l'alçada. I tampoc no oblidem que hem estat capaços de guanyar a equips com l'Europa, Prato Rapitenca, patint horrors i en alguns casos amb molta sort, però molta... Doncs, senyors, si fem el play-off, que crec que sí, ens trobarem Gava´s i Reus, i començo a creure que aquest equip li falta alguna cosa, no se el que, però em sembla que alguns jugadors s´han relaxat una mica. Ahir a Reus em va faltar una mica d'intensitat, de lideratge sobre el camp, ganes d'anar a buscar el partit, idees clares. Per mi, va faltar mala llet, ràbia, contundència, anar a maxacar...
La pregunta és: tindrem equip per fer el play-off, però no per pujar???
En fi, doctores tiene la Iglesia, i compte! Amb lo dit no vull cremar-ho tot, ni crear la sensació de que tot és un desastre, ni molt menys!!! Considero que amb un equip 99% nou, fer el que estem fent fins ara, té molt de mèrit, i de fet continuo pensant que tenim un molt bon equip i un molt bon tècnic. De totes maneres, i ho sento, continuo tenint aquella sensació de que sí, però no...
VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIÓ!!!!