Autor Tema: COPA DE LA UEFA ( FASE FINAL)  (Llegit 26167 cops)

0 Usuaris i 6 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
Re: COPA DE LA UEFA ( FASE FINAL)
« Respondre #200 el: 03 de Maig de 2007, 22:00:57 pm »
DIO0O0O0O0O0O0O0SSS SSSSSS QUE GRANDEEEEEEEEEEEEEE EESSSSSSSSSSS

A LA FINAAAAAAAAL A LA FINAAAAAAAAL OEEEEEEE OEEEEEE OEEEEEEEEEEEEE

PD:espero no arrepentirme :paret
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Arlekinat5

• Visitant
« Respondre #201 el: 03 de Maig de 2007, 22:06:02 pm »
1-2 Gol de delacruz  :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 :oooooo: :oooooo: :beer2 :beer2 :beer2 :anims :anims :

Desconnectat Navarrog

• President
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #202 el: 03 de Maig de 2007, 22:06:51 pm »
i GOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOLLLL DE L'ESPANYOOOOOOOOOOL !!!  CLAROOO FAVORITO PARA EL TITULO!! MARCA LACRUZ!!! EL ESPANYOL QUE GANÓ 3-0 EN MONTJUIC AHORA EN ALEMANIA GANA 1-2 ALE ALE ALEEEEE FINAL ESPAÑOLA EN UEFAAAAAAAAAA  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Arlekinat5

• Visitant
« Respondre #203 el: 03 de Maig de 2007, 22:09:13 pm »
Si alguien lo quiere ver el espanyol lo dan en la sat1 alemana que es por donde lo veo

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #204 el: 03 de Maig de 2007, 22:41:58 pm »
FINAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAL EN EL SANCHEZ PIJUÁN!!!!!!!!!!!!   Y EL SEVILLAAAAAAAAAA LA FINAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAL MADREEEE MIAAAAAA LOS PELOOOOOS DE PUNTAAAAAAAAAAA COMO RUJE ESE ESTADIOOOOOOOOOOOOO O   

Pués bien alguien duda todavía que es el mejor equipo del mundo? sigue vivo en las 3 competecioneees que empezó jugandooo en 1 está ya en la final, en la otra a a un paso i la ligaaaa pffffff emoción astaa el finaaaaaal QUE GRANDEEEES QUE SOOOON! VAYA EQUIPAZOOOOOOOOO

:clap2 :visca :dance :borratxo :balla :balla :balla :balla
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #205 el: 03 de Maig de 2007, 22:44:02 pm »
ojo con el español ke va fuerte! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #206 el: 03 de Maig de 2007, 22:49:08 pm »
ojo con el español ke va fuerte! :beer2

jajajajaja no me jodería mucho que la ganase el español, creo que más te jodería a ti... :ejem  donde está eso de "perico que vola, perico a la cassola"'? :ejem :ejem :ejem

lo dicho, que si la gana el español se lo habrá merecido también... :hurra
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

ferni20

• Visitant
« Respondre #207 el: 03 de Maig de 2007, 22:54:09 pm »
Gran Sevilla la verdad, increible lo q está haciendo este equipo:

- a un punto del líder en la Liga y sérias opciones d ganar el campeonato visto el calendario.
- finalista de la Copa de la Uefa
- con pié y medio en la final de la Copa del Rey ( queda la vuelta ante el Depor en el Pizjuan pero q weno dsp del 0-3 d la ida...).
No se como acabará esto pero a día 3 de Mayo estar íntegro en las 3 competiciones que juega un ekipo como el Sevilla es algo increible la verdad, kizas no gane nada kien sabe pero q mérito lo tiene todo hay q decirlo.... ya se pueden ir repartiendo los sevillistas.. unos a Glasgow otros a la final del Bernabeu y otros q se keden en el Pizjuan a esperar haber si se gana la liga.... IN- CRE- I- BLE!!!!!

Por otro lado el Español q se planta tmb en la final dsp de ganar 1-2 en campo del Werder Bremen, tmb déu ni do la verdad, ganar en Alemania eso no lo hicieron ni unos q yo se  :ejem :ejem..... han eliminado a 2 ex-Champions: Benfica y Werder, además del Livorno italiano. En finnnnnnnnn tenemos final española: SEVILLA- ESPAÑOL
haber kien gana, yo claramente prefiero q gane el Sevilla pero weno ja veremos porq el Español parece ser q este año tmb va bastante en serio almenos en competición europea.  :beer2 :beer2 en fin...........OH SEVILLA SEVILLA SEVILLA!!  :beer3

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #208 el: 03 de Maig de 2007, 22:54:20 pm »
be la segona part he seguit mes el partit de l'espanyol............un amic senyors REINKE un amic.............la primera part domini total del werder bremen,l'espanyol totalment desconegut........f ins que arriba als pocs minuts de la segona part l'errada gran del porter alemany,centrada raseta sense perill es llença REINKE per agafarla i la toca per posarla als peus de coro que no perdona l'empat............a partir d'aqui el werder bremen es trenca i baixa els braços i arriba el 1-2 en un corner que remata de cap lacruz i un cop mes REINKE es queda totalment parat fent l'estatua veient com la pilota entraba a la porteria........

espero i vui que la final de glasgow la guanyi l'espanyol

PERICOS A PER LA UEFA!!!!!!!!!!! :trebol :trebol

PER CERT PER EL FERNI I COMPANYIA L'EQUIP ES DIU REAL CLUB DEPORTIU ESPANYOL DE BARCELONA,no español gracies............

ferni20

• Visitant
« Respondre #209 el: 03 de Maig de 2007, 23:01:24 pm »
be la segona part he seguit mes el partit de l'espanyol............un amic senyors REINKE un amic.............la primera part domini total del werder bremen,l'espanyol totalment desconegut........f ins que arriba als pocs minuts de la segona part l'errada gran del porter alemany,centrada raseta sense perill es llença REINKE per agafarla i la toca per posarla als peus de coro que no perdona l'empat............a partir d'aqui el werder bremen es trenca i baixa els braços i arriba el 1-2 en un corner que remata de cap lacruz i un cop mes REINKE es queda totalment parat fent l'estatua veient com la pilota entraba a la porteria........

PER CERT PER EL FERNI I COMPANYIA L'EQUIP ES DIU REAL CLUB DEPORTIU ESPANYOL DE BARCELONA,no español gracies............

ostres si q sona català  :laugh: :laugh: jo diria q ells són els primers q diuen Apañó!!! jo sempre he cregut q el prototip d soci de l'Espanyol parla com el Montilla jiji.
Ja s'ha vist avui com representen a Catalunya per Europa, amb banderes ben grosses del " toro català?"  :veryangry: ,  en fi... no ens allarguem, crec q a la final es veuran més banderes de Catalunya al fons dels Biris Norte q sempre porten estelades i avui una creu d St Jordi q no pas amb tota l'afició de l'Espanyol q tret d'alguna bandera del toro que els a tocat a la tómbola d la fira no porten res més....

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #210 el: 03 de Maig de 2007, 23:09:01 pm »

ostres si q sona català  :laugh: :laugh: jo diria q ells són els primers q diuen Apañó!!! jo sempre he cregut q el prototip d soci de l'Espanyol parla com el Montilla jiji.
Ja s'ha vist avui com representen a Catalunya per Europa, amb banderes ben grosses del " toro català?"  :veryangry: ,  en fi... no ens allarguem, crec q a la final es veuran més banderes de Catalunya al fons dels Biris Norte q sempre porten estelades i avui una creu d St Jordi q no pas amb tota l'afició de l'Espanyol q tret d'alguna bandera del toro que els a tocat a la tómbola d la fira no porten res més....

amic ferni no es una discusio politica.....jo tambe he vist la bandera del toro.........i jo et pregunto tu as vist les senyeres i estelades que duien seguidors de l'espanyol? per que jo si le he vist per la tele,per cert creume que jo he anat molts cops a montjuic a veure l'espanyol(algun any he sigut soci tambe de l'espanyol) i et puc dir que les banderetes del toro i similars son minoria a montjuic.........el curios es que molts volen fer veure que es majoria i despres es queixen de tv3 i similars :ejem :ejem :beer2

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #211 el: 03 de Maig de 2007, 23:09:26 pm »
Otra vez el hij... de p... del Corominas este, y todavia pensar que hay gente que se alegra cuando marca este tipejo....    :****

En fin, ENHORABUENA pericos y sevillistas... Ya tiene Antena3 su final soñada, anda que no se notaban con quien iban hoy... que imparciales    :laugh: , y nada a escuchar el "que viva España" en Glasgow, fiesta española 100% y todos contentos...    :beer2
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

ferni20

• Visitant
« Respondre #212 el: 03 de Maig de 2007, 23:10:56 pm »

amic ferni no es una discusio politica.....jo tambe he vist la bandera del toro.........i jo et pregunto tu as vist les senyeres i estelades que duien seguidors de l'espanyol? per que jo si le he vist per la tele,per cert creume que jo he anat molts cops a montjuic a veure l'espanyol(algun any he sigut soci tambe de l'espanyol) i et puc dir que les banderetes del toro i similars son minoria a montjuic.........el curios es que molts volen fer veure que es majoria i despres es queixen de tv3 i similars :ejem :ejem :beer2

ok ok Dagar, el q com a la tele sempre enfoquen només on hi ha banderes del toro... q suposo q deu ser la zona més aviat Brigadas... ja s'ho faran si a mi tmb m'és igual eh, pero q jo vaig a favor del Sevilla q a mi l'Español ni fu ni fa.

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #213 el: 03 de Maig de 2007, 23:16:46 pm »

ok ok Dagar, el q com a la tele sempre enfoquen només on hi ha banderes del toro... q suposo q deu ser la zona més aviat Brigadas... ja s'ho faran si a mi tmb m'és igual eh, pero q jo vaig a favor del Sevilla q a mi l'Español ni fu ni fa.

justa la fusta amic ferni!!!!!!!!!! si tu veus per dir alguna cosa 6 banderes d'espanya a montjuic 5 estan a la zona de brigadas,per exemple existeix la penya sarria nord que la seva pancarta te els colors blanc i blaus i de la senyera i en aquella zona trobes les senyeres i estelades que volguis.........cur iosament mai o casi mai surten per tv3 :ejem :ejem..........cosa realment curiosa,no els interesa? tindran por de que la gent es doni compte que es pot ser catalanista i de l'espanyol?

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12565
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #214 el: 03 de Maig de 2007, 23:48:37 pm »
Ara que parles de Sarrià Nord:
www.sarrianord.com

Jo tots els partits que he vist amb els pericos, ho he fet amb uns col-legues que son d'aquesta penya, és més... allà trobareu unes fotografies que confirmen el que diu en dagar.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #215 el: 04 de Maig de 2007, 00:16:21 am »
Ara que parles de Sarrià Nord:
www.sarrianord.com

Jo tots els partits que he vist amb els pericos, ho he fet amb uns col-legues que son d'aquesta penya, és més... allà trobareu unes fotografies que confirmen el que diu en dagar.

gracies per l'enllac birrero,es realment curios i lamentable que les imatges que surten de pericos sempre son les brigadas i banderes de toros,jo ho deia per experiencia d'anar a montjuic molts cops,recomano que mireu les fotos de l'enllac que possa el birrero

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #216 el: 04 de Maig de 2007, 01:55:15 am »
joer amb el Sevilla, no afluixen aquesta gent, es impresionant lo que estan fent aquesta temporada aguantant en les 3 competicions. i el Espanyol uff als 3 minuts ja amb 1-0 sort que han expulsat al Klose al minut 20 que sino encara tornaba el fantasma de leverkusen. en fi que guanyi el millor a la final  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1789
« Respondre #217 el: 04 de Maig de 2007, 11:26:55 am »
veo que ESCUEZE Y MUCHO en algun que otro forero que gane el español y no lo haga el barsa en fin como diria el sabio futbol es futbol y el español a jugar una final europea esta temporada que la gane sera una tarea dura pero se intenara  VISCA EL ESPAÑOL
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1789
« Respondre #218 el: 13 de Maig de 2007, 22:52:27 pm »
bueno ya entramos en la que puede ser la gran semana del español siempre y cuando se gane al sevilla que es un hueso duro de roer y a esperar con impaciencia que llege el miercoles para ir a glasgow  :visca :visca
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8283
  • un camp de primera
« Respondre #219 el: 14 de Maig de 2007, 18:34:01 pm »

La sensacional temporada de l´Espanyol mereix aquesta Copa de la UEFA.

Lo del Sevilla d´aguantar el tipo a les 3 competicions és molt meritori, però bé, de totes maneres Copa del Rei la té a mà i tampoc es pot descartar per la Lliga.

Personalment també penso que un triomf de l´Espanyol trencaria una mica amb l´hegemonia abassagadora d´un sol club a Catalunya.  I això és bo també pels equips modestos.  El fet és que a la Comunitat Autònoma de Madrid, s´ha produït l´eclosió del Getafe i el Rayo Vallecano no tardarà a dalt.   I això perquè?  al marge de temes relacionats amb bona gestió i sort, és la percepció global de que el món futbolístic
d´una comunitat autònoma és més complexe i que les possibilitats d´arribar a l´èlit són més diverses i no concentrades en uns sols colors.

4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.