Fòrum sponsoritzat per la Penya @rlekinats.com
0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.
68- Perque som l'unic equip que ha arribat a una final de la copa del rey militant a la segona divisio!
Cita de: brq en 07 de Setembre de 2005, 14:44:13 pm68- Perque som l'unic equip que ha arribat a una final de la copa del rey militant a la segona divisio!Si no m'equivoco, aquesta raó no és exacte. El Castilla va arribar a una final de Copa del Rey contra el Madrid i la va perdre. I el Castilla sent filial del Madrid no crec que hagi estat mai a primera... A més, no sé si el Sabadell estava a segona quan va arribar a la final, diria que no, perque em sembla haver llegit que es tenia un gran equip per aquella época.
Cita de: J.R.G. en 15 de Setembre de 2005, 09:24:18 amCita de: brq en 07 de Setembre de 2005, 14:44:13 pm68- Perque som l'unic equip que ha arribat a una final de la copa del rey militant a la segona divisio!Si no m'equivoco, aquesta raó no és exacte. El Castilla va arribar a una final de Copa del Rey contra el Madrid i la va perdre. I el Castilla sent filial del Madrid no crec que hagi estat mai a primera... A més, no sé si el Sabadell estava a segona quan va arribar a la final, diria que no, perque em sembla haver llegit que es tenia un gran equip per aquella época.No som els únics, però si que vam ser els primers. Això ja no ens ho treu ningú