Autor Tema: 1000 raons per ésser del Centre d'Esports Sabadell  (Llegit 38529 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat kiko19

• Infantil
  • Missatges: 259
Re: 1000 raons per ésser del Centre d'Esports Sabadell
« Respondre #200 el: 13 de Setembre de 2007, 11:47:35 am »
jo soc del sabadell per què cuan vaig neixer deu em va donar el poder de agafar un equip que estiguès sempre dins del meur cor i vaig triar el millor del mòn.

Ferni

• Visitant
« Respondre #201 el: 13 de Setembre de 2007, 13:30:07 pm »
perquè quan et quedes tancat als lavabos del teu etern rival en un derbi, no perds la paciencia i trobes recursos per a sortir i poder veure el partit sencer.  ;D ;D ( no és broma).

quin va ser el recurs? jeje

trencar la porta??  ???  ;D

encara no se ni jo quin va ser el recurs, la porta va cedir encara no se pas com ja que per molt q baixés la maneta de la porta el pany es quedava igual. Si és q ni les portes d'aquell camp estan en condicions. Teranyines, valles rovellades i trencades, panys fets mal bé.... vaya "Estadi Olímpic" quan faci 50 anys aquest camp estarà esquerdat per totes bandes.....
Ara bé, si arrivo a quedar-me allà tancat la lio grossa eh! us asseguro q cremo els wcs amb mi a dintre si és necessari.

Desconnectat SbdPrimera-Vitto52

• Jugador Prof.
  • Missatges: 972
  • Gènere: Masculí
  • Perquè aquest any torna la Vermella Arlekinada!!
    • Perandrew Web Personal
« Respondre #202 el: 13 de Setembre de 2007, 14:02:13 pm »
Ja haguessin vingut els "meus" grans amics mossos a salvarte!
Centre d'Esports Sabadell, un club de PRIMERA!!

Equip de Socis/No Penyistes - 3ers Classificats en el IV Torneig Interpenyes!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #203 el: 13 de Setembre de 2007, 14:10:59 pm »
Ja haguessin vingut els "meus" grans amics mossos a salvarte!

jaja encara hagués anat a comisaria perque la porta va cedir xD si a mi ni em van deixar posar-me on jo volia en el camp, ... poca feina tenien.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #204 el: 13 de Setembre de 2007, 15:57:49 pm »
Pronto diré la mía que yo tambien la tengo jeje, cuando vea que le poneis número a las últimas razones k no se por cual va si por 251 o 252 ... ok  :yes:
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #205 el: 13 de Setembre de 2007, 19:46:44 pm »
Pronto diré la mía que yo tambien la tengo jeje, cuando vea que le poneis número a las últimas razones k no se por cual va si por 251 o 252 ... ok  :yes:

A veure, una cosa és opinar i per això el froum és públic i l'atre és que tu arribessis a donar una raó quan no ets arlekinat sino de l'ekip rival, em sembla una incongruència i abans que ho facis públic reflexio-na-hi. Que et convidi a sopar un amic a casa seva no vol pas dir que després de sopar puguis anar-te'n amb la seva dona a ............,   sempre hi ha una ratlla que no es pot travessar, entesos

antcarcer

• Visitant
« Respondre #206 el: 13 de Setembre de 2007, 19:59:52 pm »
Si vic, este tio ya está rizando el rizo :ko le damos la mano y se coge el brazo :boig :exxxx

Desconnectat kiko19

• Infantil
  • Missatges: 259
« Respondre #207 el: 13 de Setembre de 2007, 22:03:58 pm »

A veure, una cosa és opinar i per això el froum és públic i l'atre és que tu arribessis a donar una raó quan no ets arlekinat sino de l'ekip rival, em sembla una incongruència i abans que ho facis públic reflexio-na-hi. Que et convidi a sopar un amic a casa seva no vol pas dir que després de sopar puguis anar-te'n amb la seva dona a ............,   sempre hi ha una ratlla que no es pot travessar, entesos

Nano que passa? et veig una mica molest amb el pjarillo, este tio ve aquí a tocar ellò que no sona per mi està clarissim, entenc el teu cabretx vicky i com siguis vicky el vkingo al pajarillo este ho pot passar malament, mira que voler ´raó per ser arlequinat si el tio es de Terrassa ja fan falta collons. Vete Pa tu barrio i no toques más los h****s

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12550
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #208 el: 13 de Setembre de 2007, 22:46:17 pm »
255- Per els 'calvos' amb els que vem obsequiar als egarencs a casa seva.  :laugh:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #209 el: 15 de Setembre de 2007, 01:50:27 am »
255- Per els 'calvos' amb els que vem obsequiar als egarencs a casa seva.  :laugh:

Hombre espero k te guste ésta razón Birrero te la dedico para ti pq la mereces  ;)

256- Por Birrero, porque se lo merece por las buenas cosas que dice y por la buena comunión k siempre tiene con los egarenses, un aplauso :clap  :xin-xin
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

futbolista

• Visitant
« Respondre #210 el: 20 de Setembre de 2007, 15:25:33 pm »
por que nos daran tres puntos en badalona amen :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12550
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #211 el: 24 de Setembre de 2007, 23:13:47 pm »
256- Por Birrero, porque se lo merece por las buenas cosas que dice y por la buena comunión k siempre tiene con los egarenses, un aplauso :clap  :xin-xin

:laugh: :laugh: :laugh:

257-Per tenir un fòrum net i no expulsar als rivals mentre es comportin amb educació.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

pepelu_1

• Visitant
« Respondre #212 el: 30 de Setembre de 2007, 22:39:59 pm »
por que e vuelto gracias al sabadell :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

pepelu_1

• Visitant
« Respondre #213 el: 03 de Octubre de 2007, 00:05:16 am »
por que vamos a eliminar al español y a ganar en benidor :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #214 el: 03 de Octubre de 2007, 13:08:02 pm »
perquè quan et quedes tancat als lavabos del teu etern rival en un derbi, no perds la paciencia i trobes recursos per a sortir i poder veure el partit sencer.  ;D ;D ( no és broma).

vols dir q no hi havia dos tios del terrassa aguantante la maneta desde fora???

et veurien amb tota la parafernalia del sbd :
-samarreta
-gorra
-trompeta
- bufanda (adicional)
i van dir...
a este c...n lo vamos a put.....ar!!! :geek

el q pasa es q devien sentir soroll i van apretar a corre!!!
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #215 el: 03 de Octubre de 2007, 13:12:08 pm »
no se si vaig be...

- 257, por que el foro de nuestro equipo es mas interesante q el del los equipos rivales,
( vease la cantidad indingente de rivales q pululan por aqui)

pepelu_1

• Visitant
« Respondre #216 el: 03 de Octubre de 2007, 23:06:43 pm »
por que despues del ridiculo de esta tarde y la mala llet que ting sigo siendo del sabadel por encima de estos.............. ................... ................... .................. :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #217 el: 05 de Desembre de 2007, 10:21:33 am »
despres de veure els videos que hi han penjats a internet del sabadell m'agradaria recuperar el post amb dues raons mes:

- 258 perque tenim els millors videos del nostre equip i la nostra aficio penjats a internet

- 259 perque tenim uns magnifics aficionats que dedican el seu temps ha fer uns videos espectaculars, tendres i molt profesionals (gracies, nois!)

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #218 el: 17 de Gener de 2008, 00:51:05 am »
260- després de l'actitut dels nostres directius, ja poques raons ens queden per ser del SABADELL.
PERÒ SEGUIREM SENT ARLEKINATS FINS A LA MORT i esperem que aquests ineptes no firmin l'acta de defunció  :scut :bandera

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #219 el: 18 de Gener de 2008, 23:23:41 pm »
Doncs en el forum del Lleida no hi ha aquest post.