Autor Tema: Girona-sabadell  (Llegit 8869 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Surti-dor

• Infantil
  • Missatges: 108
Re: Girona-sabadell
« Respondre #20 el: 22 de Novembre de 2006, 12:14:41 pm »
Doncs tot i que trobo que l'horari es una mica indecent, si ho miro desde el meu punt de vista a mi ja em va be que ho facin per la tele així ho podré veure, perque els desplaçaments més llargs no puc anar-hi per temes de feina!!

Tots els que vulgueu veure'l podeu venir al restaurant que ho posarem!!!!!

Visca el C.E. SABADELL!!
« Darrera modificació: 29 de Novembre de 2006, 12:08:33 pm per Surti-dor »

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #21 el: 22 de Novembre de 2006, 12:36:20 pm »
Murciano, respeto tu enfado, pero decirte que desde Octubre del año pasado en la FCF se "nos" trata mejor.Otra cosa era desde la Española.
Saludos

company no se si ets directiu,per la teva manera d'expresarte aixo sembla,i jo penso que no podem acceptar de cap manera jugar un dissabte al mati,es simplement patetic que es dediqui tv3 a donar juvenils i cadets com fins ara,i siusplau no es baixem els pantalons com sempre,pensem que com sempre la perjudicada l'aficio molts treballem dissabtes al mati i no nomes ens quedem sense anar a veure el partit a girona sino que no el podrem veure ni per la tele per culpa d'un horari totalment demencial...per cert la setmana pasada ja te tv3 la primera negativa d'un equip a jugar dissabte al mati....i cosa increible l'equip que no va voler es el seu estimat barça

L'AFICIO NO VOL AQUESTS HORARIS RIDICULS

ferni20

• Visitant
« Respondre #22 el: 22 de Novembre de 2006, 13:58:12 pm »
Murciano, respeto tu enfado, pero decirte que desde Octubre del año pasado en la FCF se "nos" trata mejor.Otra cosa era desde la Española.
Saludos

company no se si ets directiu,per la teva manera d'expresarte aixo sembla,i jo penso que no podem acceptar de cap manera jugar un dissabte al mati,es simplement patetic que es dediqui tv3 a donar juvenils i cadets com fins ara,i siusplau no es baixem els pantalons com sempre,pensem que com sempre la perjudicada l'aficio molts treballem dissabtes al mati i no nomes ens quedem sense anar a veure el partit a girona sino que no el podrem veure ni per la tele per culpa d'un horari totalment demencial...per cert la setmana pasada ja te tv3 la primera negativa d'un equip a jugar dissabte al mati....i cosa increible l'equip que no va voler es el seu estimat barça

L'AFICIO NO VOL AQUESTS HORARIS RIDICULS

:clap :clap molt ben dit Dagar.

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
  • Gènere: Masculí
« Respondre #23 el: 22 de Novembre de 2006, 14:22:51 pm »
es que es una p****a... yo era el partidod el año (junto manresa) k mas esperaba para ir fuera (x motivos personales.... :p :ejem :ejem) y siendo el sábado x la mañana no voi a poder ir... 1º xq coincide con el partido de Benjamines ( y supongo k con la mayoria de partidos del futbol base...) y es que es el peor horario jamas decidido.. un 0 para los que han decidido esto... de los 300-400 k podrian haber ido se kedara en los 100-200... k espero k vayan

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #24 el: 22 de Novembre de 2006, 15:17:59 pm »
a part dels partits de futbol base ... hi ha gent q el dissabte al matí treballa !!
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat foraster

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 16
« Respondre #25 el: 22 de Novembre de 2006, 18:22:31 pm »
Estic d'acord en Panso, no voleu sortir per T.V. par que no veigue tota Catalunya com feu el ridicul.

ferni20

• Visitant
« Respondre #26 el: 22 de Novembre de 2006, 18:37:03 pm »
Estic d'acord en Panso, no voleu sortir per T.V. par que no veigue tota Catalunya com feu el ridicul.

que dius tu? jajajajajaj d'on has sortit? de Terrassa ? que has vingut aquí només a dir tonteries?  jeje haurien d fer psicotècnics per a poder-se registrar en aquest fòrum... així personatges com el PAJARILLO DEL TERRASSA, EL FORASTER AQUEST O EL XEX AQUELL no podrien enviar missatges mai :P

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #27 el: 22 de Novembre de 2006, 18:40:11 pm »

Mira, Rapitenc... per dir xurrades com aquesta que dius millor quasi que no diguis res... Ens agraden els forasters sempre que participin en les discursions i hi aportin noves opinions, com tu mateix has fet amb altres temes. Ara be, mes que la teva opinio, el quye has fet es ensenyar-nos el plumero  :ejem

Si futbol es futbol, com molt be dius... enveja es enveja, aqui i a tot arreu.  :angel:

Apa, salut i bona collita ;)

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #28 el: 22 de Novembre de 2006, 18:42:01 pm »

I tu no et canses de anant fent el ridícul per tots els foros? :wacky:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #29 el: 22 de Novembre de 2006, 22:03:34 pm »

Per cert, Foraster, aneu molt ben classificats....  Perdona, tú, que estava mirant la classificació al revés....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

ferni20

• Visitant
« Respondre #30 el: 22 de Novembre de 2006, 22:20:26 pm »
apart d'anar "ben classificats" :P es veu q stan foten el ridícul d mala manera per tots els camps q van: queixant-se de l'arbitratge sempre, la seva afició liantla per a tot arreu... en fi força pèssim....... semblen els partits d 2ª Regional del nostre filial....

- anda q vosaltres ens volieu fer agafar por d la nostra futura visita a La Ràpita, pos tal com aneu potser serà dels camps més facilons q anirem.... :laugh: :laugh:

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #31 el: 23 de Novembre de 2006, 16:49:18 pm »

mira tros de r*******t no fiquis als meus missatges tonterias que nomes tu t´imaginas fes el favor de no tragibersar las paraules dels demés, i de pas fes-nos un favor i desapareix del foro i****l  :**** :****
« Darrera modificació: 23 de Novembre de 2006, 19:57:19 pm per X-Men Aigua »
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #32 el: 23 de Novembre de 2006, 16:52:57 pm »

em podries definir la paraula ridicul?
1- no deu ser pas per esta en zona de play off d'ascens? 2- no deu ser pas per estar a 3 punts del lider?3- no deu ser pas per que li treiem 13 punts a la rapitenca? 4-no deu ser pas per haver perdut 2 partits de 13? 5- no deu ser pas perque en tots els desplaçaments som mes persones que l'afició local?

podria posar mil coses mes pero primer m'agradaria que em definissis la paraula ridicul  :tongue3:
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #33 el: 23 de Novembre de 2006, 20:20:46 pm »
No li feu gaire cas, que aquest deixa un missatget perque aixi gresca.*****, com interpreta els missatges. I es de la Rapitenca? Doncs que es preparin que el diumenge els visita el lider, jejejeje
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #34 el: 24 de Novembre de 2006, 16:43:07 pm »
Per cert... veient que ja és confirmat que serà dissabte al matí el partit a Girona....

Perquè, els que no poguem desplaçar-nos.... no quedem i el veiem TOTS junts en algun bar  :icon_question:  :smoking:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat foraster

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #35 el: 25 de Novembre de 2006, 12:13:56 pm »
Hola mutio, no es dolenta l'idea de pendre una cerveza amb vosaltres, pero treballo disabte i m'agafa una mica lluny, Xavier, us farem us farem un favor guanyan al Vilanova per que no se us escapin, Panso que la vida son cuatre dies no t'emprenys, que si no fos per aquests ratets que fariem, SALUT.                                                                                                                                                                                                    Tornare a la carrega.VISCA LA RAPITENCA

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #36 el: 25 de Novembre de 2006, 16:49:39 pm »
Hola mutio, no es dolenta l'idea de pendre una cerveza amb vosaltres, pero treballo disabte i m'agafa una mica lluny, Xavier, us farem us farem un favor guanyan al Vilanova per que no se us escapin, Panso que la vida son cuatre dies no t'emprenys, que si no fos per aquests ratets que fariem, SALUT.                                                                                                                                                                                                    Tornare a la carrega.VISCA LA RAPITENCA

No sé fins a kin punt li fas un favor al xavier eh?  :laugh:     :beer2  Per cert, no estaria malament que ens explikessis en un altre post què li està passant a la rapitenca q va començar tan bé i ara esteu com esteu...

Desconnectat foraster

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #37 el: 25 de Novembre de 2006, 17:30:24 pm »
Hola BIRRI,¿el per que de la situacio nostra?, jo crec que tret  Sabadell, Reus, Girona, Gava, Vilanova i Santboia, els demes esquips estan molt igualats, i si agafes una mala ratxa se joc i resultats com la que em patit nosaltres, t'en vas a la cua, i costa molt sortir de baix, segons molts tecnic de tercera la Rapitenca es un equip per estar dalt, inclos per lluitar per els play off, pero veinent el que he vist sincerament crec que si quedem del 12e al 15e lloc aquest any em comformaria, aixo no vol dir que llançem la tovallola, per que pensem posar les coses dificial a tots els equip, escomenzant dema p'el Vilanova.SALUT. VISCA LA RAPITENCA.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7189
FORASTER
« Respondre #38 el: 25 de Novembre de 2006, 18:55:58 pm »
FOTEU-LI OUS CONTRA EL VILANOVA !!!
JE JE JE

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #39 el: 26 de Novembre de 2006, 10:39:33 am »

per que ara parles amb to cordial i amistos si abans has dit tonterias i bestiessas? no hagues sigut millor per tots que haguessis entrat al foro escribin com ara?
fes-nos un favor i no canviis el tó!!!!

per cert la meva salut esta molt be  ;)  gracies
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/