Autor Tema: REUNIÓ CLUB - PENYES/SOCIS 20/11/2006  (Llegit 3440 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: AVUI ASSAMBLEA INFORMATIVA SOCIS
« Respondre #20 el: 01 de Desembre de 2006, 18:51:24 pm »
yo lo recibí la semana pasada. De todas formas es verdad q se podria haber avisado por aquí en el foro o en la página web.

Ferni... la noticia de l'assemblea esta visible en el calendari del forum des de fa alguns dies ;)

el problema power es que hi ha foreros que no veiem el calendari  :disappointed:  es va comentar el problema al webteam pero encara no esta solucionat  :-\   potser el ferni es un dels que no veuen el calendari,el murciano i jo mateix tenim tambe aquest problema  :beer2
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

ferni20

• Visitant
« Respondre #21 el: 01 de Desembre de 2006, 19:18:37 pm »
no jo no miro el calendari, ni se on és jejeje, llavors rectifico si dieu q en algun lloc es podia veure q hi havia això.
Ara bé  com jo suposo q hi deu haber molta més gent, jo és q entro directament al fòrum ja no passo mai per la pàgina d'inici per tan no vec ni l'apartat última hora ni els altres, d totes maneres la notícia és del dia 15, jo del q em queixo q a l'apartat d'atenció al soci o tribuna no s'hagi exposat aquest tema ni s'hagi recordat els últims dos dies d q es feia aquesta reunió, q a vere molts no haguessin vingut igualment pero weno jo sóc dels q i vaig anar i reconec q va valdre molt la pena.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #22 el: 01 de Desembre de 2006, 20:12:33 pm »
no jo no miro el calendari, ni se on és jejeje, llavors rectifico si dieu q en algun lloc es podia veure q hi havia això.
Ara bé  com jo suposo q hi deu haber molta més gent, jo és q entro directament al fòrum ja no passo mai per la pàgina d'inici per tan no vec ni l'apartat última hora ni els altres, d totes maneres la notícia és del dia 15, jo del q em queixo q a l'apartat d'atenció al soci o tribuna no s'hagi exposat aquest tema ni s'hagi recordat els últims dos dies d q es feia aquesta reunió, q a vere molts no haguessin vingut igualment pero weno jo sóc dels q i vaig anar i reconec q va valdre molt la pena.

Amb tots els respectes company Ferni, crec que en algunes coses ens queixem per queixar. A mi em dóna la sensació que si hi arriba a haver un post concret del tema en qüestió, haguessim dit que no estava prou senyalitzat  i acabariem dient que el president del club no ha vingut a casa a buscar-nos una hora abans de l'assamblea... (espero que no t'ofengui el to humorístic o, si tu vols, sarcàstic ;))

Si està a les noticies d'Última Hora a la web del club, però no hi entrem, malament anem; si ho diu el Diari de Sabadell però no el llegim, malament anem; si ho diuen per Ràdio Sabadell però no l'escoltem, malament anem... crec que si volem estar informats, ho podem estar. :smart:

:beer2
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

ferni20

• Visitant
« Respondre #23 el: 01 de Desembre de 2006, 21:22:40 pm »
jaja no m'ofeng no, però q jo no sóc pas cap "quejica" home jo mai protesto per a res per un dia q dic algo :P, només dic q tants temes q tenim per aqúí al fòrum ( alguns inecessaris) i en cap es fa un sol comentari d'aquesta assamblea, només en un missatge del Labtec de fa molts dies o explica.
Si a mi m'és igual manel, jo vaig rebre la carta la setmana passada i ja fa dies q i tenia pensat anar-hi, jo ho dic per gent q entra poc al fòrum mira lo just i per postres encara no ha rebut la carta.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
Re: REUNIÓ CLUB - PENYES/SOCIS 20/11/2006
« Respondre #24 el: 02 de Desembre de 2006, 11:21:31 am »
La siguiente información es la que ha realizado Joan Blanch de RS., sobre la reunión que se efectuó el pasado día 30 de noviembre a las 19:30 horas, en el auditorio de la Caixa Sabadell. Expuesta en este mensaje para que quede constancia de lo que se trató en dicha reunión entre la Junta directiva del CE Sabadell FC y los socios asistentes a la misma:

Ha estat una bassa d'oli. Quan la marxa de l'equip és bona i les coses es fan amb coherència no hi ha d'haver problema, i això és que ha passat a l'Assemblea Informativa del Centre d'Esports Sabadell que s'ha celebrat avui a l'Auditori de Caixa Sabadell. L'acte que estava obert per a tots els socis arlequinats i que ha tingut la presència de nombrosos seguidors ha aprovat tots els punts del dia. La junta directiva que presideix Joan Soteras ha pogut explicar tot el que envolta a l'entitat, parlar de passat, present i futur, i a més escoltar algunes de les propostes que han fet els socis arlequinats.

Vessant Històrica
El primer en prendre la paraula ha estat Joan Soteras, que després de presentar l'acte ha donat la paraula a Enric Brullet, secretari de la Junta, que ha repassat el que ha estat el Centre d'Esports Sabadell, aquestes últimes temporades. Sobretot s'ha volgut destacar el poc ressò que va tenir el Centenari de l'entitat en el seu moment, i com a punt positiu, que el fet de donar les accions a la Fundació de l'Esports Sabadellenc, hagi servit per salvar el futur del Centre d'Esports.

Vessant Esportiva
A continuació Brullet ha seguit repassant en aquest l'actualitat esportiva de l'entitat, bàsicament sobre dos punts. El primer que vol crear i consolidar una estructura ferma en totes les vessant i el segon en el qual s'ha assegurat que l'objectiu immediat és retornar a la Segona B i a mig plaç donar el salt a la Segona A. Perquè això sigui possible s'ha de consolidar una estructura esportiva i donar continuïtat als diferents projectes tant, al primer equip, com el futbol base, com a l'amateur i el futbol femení. Aquí ha pres la paraula Joan Soteras que ha volgut deixar anar la frase més important de la nit. "Hem de creure en el futbol base, i tenir present que sempre serem un club venedor", ha dit, per seguir afirmant que "l'objectiu ha de ser pujar 2 o 3 equips de la base al primer equip cada temporada". De la mateixa manera s'ha volgut deixar clar que es lluitarà perquè els equips de base, l'amateur i el femení estiguin a les màximes categories possibles.

Vessant econòmica
Aquí ha agafat el torn de paraula Miquel Sellarés responsable d'aquesta àrea. Ha destacat que s'han superat a aquestes alçades els objectius marcats a principi de temporada i que tot fa pensar que fins el final de temporada es seguirà amb aquesta dinàmica. A més a més, Sellarés ha tret a la llum una estadística rellevant, que mostra que des de l'entrada de la nova Junta unes 500 persones estan pagant entrada els dies de partit a la Nova Creu Alta de mitjana, mentre que abans només eren 200 les persones que passaven per guixeta.

Precs i preguntes
Abans de tancar aquesta Assemblea s'ha donat veu als socis i aquests s'han mostrat actius. Primer s'ha demanat un canvi d'himne que serà un dels temes a tractar en futures Assemblees informatives. Posteriorment s'ha plantejat la possiblitat de crear una secció de futbol sala. Abans de tancar aquesta Assemblea s'ha deixat clar també per part de la Junta que no hi haurà fitxatges al mercat d'hivern i que el pilot Josep Nicolás lluirà l'escut del Centre d'Esports en la propera edició del Rally Dakkar, just al capó del seu automòbil i ho farà de forma totalment gratuïta, cosa que ha volgut destacar la Junta del Centre d'Esports.
                                   :anims    :anims    :anims    :anims    :anims   :anims
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia