Autor Tema: ÀRBITRES !!  (Llegit 2526 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
  • Gènere: Masculí
ÀRBITRES !!
« el: 03 de Desembre de 2006, 10:45:47 am »
no teniu l'extranya sensació que fins a tercera divisió ens prenen el pel ?

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
Re: ÀRBITRES !!
« Respondre #1 el: 03 de Desembre de 2006, 10:55:17 am »
La vritat es k si! :**** Sembla ser k no hi ha partit on vingui l'arbitre d torn i ens monti el numeret! :ko
Si a Segona B eran dolents aki son pitjor! :snore:
Grada Jove - La Força Arlekinada

ferni20

• Visitant
« Respondre #2 el: 03 de Desembre de 2006, 12:46:52 pm »
jo el q vec és q tenen unes ganes d ser els protagonistes dels partits impresionant.
Ahir mateix l'arbitre al final del partit va treure 2-3 targetes totalment inecessàries i q són parlant clar ganes d tocar els coll.... apart tmp va deixar q saquèssim el corner al final del partit, cosa q em sembla molt lleig d fer en un partit i mai m'ha agradat, dons això és por d q poguem marcar i dsp l'afició local s'el mengi, tema llei de l'avantatge tmb en alguna jugada es va liar una miqueta i weno a la segona part hi va haber una falta q va anar allà a demanar tranquilitat als jugadors i perdre el temps en general sense cap necessitat.... total són ganes d provocar i tocar els nassos en partits en q si algú no a d ser el protagonista és l'arbitre.

Desconnectat IVO sbd

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 274
« Respondre #3 el: 03 de Desembre de 2006, 17:29:49 pm »
Aquest tema, per mi, el trobo una tonteria. Mireu si a la champions, on se suposa que estan els millors àrbitres d'Europa, o sigui del món, i pasa de tot amb els àrbitres, que espereu dels arbitres de una divisió com la 3ª del grup 5è de l'estat Espanyol? Doncs que fan uns arbitratges que en la majoria dels casos no deixen indiferents a ningú.
Ara que el problema que hi vec, es que no hi ha ningú que els "castigui" per una mala actuació, com pasa en el cas dels jugadors, esque no trovo just que els àrbitres no tinguin cap "presió" que els fagi ser més cauts i estiguin més concentrats en els partits.
A i demano que vagin a classes d'ètica, que alguns àrbitres amb l'actitud que porten no se com poden sortir del camp indemnes, bueno si ho se, per que per sort la majoria respectem els altres.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #4 el: 03 de Desembre de 2006, 18:28:19 pm »
jo el q vec és q tenen unes ganes d ser els protagonistes dels partits impresionant.
Ahir mateix l'arbitre al final del partit va treure 2-3 targetes totalment inecessàries i q són parlant clar ganes d tocar els coll.... apart tmp va deixar q saquèssim el corner al final del partit, cosa q em sembla molt lleig d fer en un partit i mai m'ha agradat, dons això és por d q poguem marcar i dsp l'afició local s'el mengi, tema llei de l'avantatge tmb en alguna jugada es va liar una miqueta i weno a la segona part hi va haber una falta q va anar allà a demanar tranquilitat als jugadors i perdre el temps en general sense cap necessitat.... total són ganes d provocar i tocar els nassos en partits en q si algú no a d ser el protagonista és l'arbitre.

Nose ferni, pero lo del corner ja va ser en el minut 94 passat i tot, i abans del corner podria haver pitat, en akell fora de banda, cosa k em va sorprende k ens deixes realitzar akell fora de banda. Per mi l'arbitre d'ahir, si el comparem amb altres d'akesta temporada li doni mil voltes, recordeu k el gol legal anulat es gracies al linier...
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat foraster

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 16
« Respondre #5 el: 03 de Desembre de 2006, 19:48:08 pm »
Estic d'acord amb IVO, el que pasa que si son dolents a 1ª, ja sabeu com son a 3ª, el que pasa que cuan agafem l'amprenyamenta, nomes veiem fantasmes (tot-hom), de totes maneres potser que hi hagui algun arbit amb fixacio contra algun equip.

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2100
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #6 el: 03 de Desembre de 2006, 20:40:33 pm »
Mirad, hay dos tipos de árbitros:
1- Los que vuelan
2- Los que son malos

¿Habéis visto alguno que vuele? :beer2

Pues hala, mejor que dejemos el tema de banda porque no vamos a encontrar solución y siempre no sé porque extraña razón siempre van en contra nuestra :disappointed:

Saludos

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #7 el: 03 de Desembre de 2006, 20:45:31 pm »
Vosaltres mireu l'enllaç:

http://cat.lleida.com/actualitat/noticia.html?id=67562#activa

i jutgeu. Si és veritat, és al-lucinant, és el tercer tipus d'àrbitre, els que van 'encigalats'.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #8 el: 03 de Desembre de 2006, 20:53:05 pm »
 :arbit voladores por el aeropuerto no e visto ninguno je je je perdo pero me  a echo gracia el comentario
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #9 el: 03 de Desembre de 2006, 20:57:09 pm »
Es molt fort lu dl arbitre! :****
Em sembla k no es l'unic i es una moda molt estesa...
Grada Jove - La Força Arlekinada

ferni20

• Visitant
« Respondre #10 el: 03 de Desembre de 2006, 20:58:53 pm »
JAJAJAJAJAJAJAJAJAJ AJAJAJAJAJAJAJAJAJA JAJAJAJAJAJAJJA mare mevaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaa el q faltavaaaaaaaaa!!!! jajajajaajajajajajj a líniers borrachos ja és lo últim q podia passar a la Tercera Divisió...quina pena q fot tot això ja, ara entenc perq són tan dolents els àrbitres d'aquestes categories.

PD quin ens arbitra el dimecres? aviseu-me q el trucaré per emportarme'l a la hermètica el dimarts a la nit..... :laugh: :laugh: :laugh:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #11 el: 03 de Desembre de 2006, 21:10:26 pm »
PD quin ens arbitra el dimecres? aviseu-me q el trucaré per emportarme'l a la hermètica el dimarts a la nit..... :laugh: :laugh: :laugh:

Si, però explica-li que blanc i blau i arlekinat, és bó, i que blanc i negre a ratlles, son els que no han de guanyar, perquè a veure si ens la liaran encara!!!!  :laugh:

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

ferni20

• Visitant
« Respondre #12 el: 03 de Desembre de 2006, 21:30:01 pm »
s'han de fer controls d'alcolemia a les portes dels estadis!!!!! jajaja ah no q llavors molts dels foreros no els deixarien entrar:
- Birrero, Birri, Jos, Fum fum fum , jo mateix 

aquí tenim a la tripleta arbitral "fuegaaaa de fuegoooooooo" piiiiiiiiiiiiiiiiii iip.

:beer2   :Hecho_polvo:

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #13 el: 03 de Desembre de 2006, 21:33:04 pm »
s'han de fer controls d'alcolemia a les portes dels estadis!!!!! jajaja ah no q llavors molts dels foreros no els deixarien entrar:
- Birrero, Birri, Jos, Fum fum fum , jo mateix 

aquí tenim a la tripleta arbitral "fuegaaaa de fuegoooooooo" piiiiiiiiiiiiiiiiii iip.

:beer2   :Hecho_polvo:

jajajajaja vaja fama k estem agafant xDDDDDD Pero haig de dir k aki falta molta gent e  :laugh:
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat IVO sbd

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 274
« Respondre #14 el: 03 de Desembre de 2006, 21:33:18 pm »
Vosaltres mireu l'enllaç:

http://cat.lleida.com/actualitat/noticia.html?id=67562#activa

i jutgeu. Si és veritat, és al-lucinant, és el tercer tipus d'àrbitre, els que van 'encigalats'.

JAJAJAJA, ja era el que em faltava, ara ja se com no veuen els fores de joc de més de 5 metres :**** :****

Visca l' :beer2 :beer2 :beer2 :beer2 :beer2

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #15 el: 03 de Desembre de 2006, 21:34:25 pm »
arcooooooooo arcooooooooooo arcooooooooooooo emo venio borraxosss y el partio nos da igual... oeoeoeoeoe  :ejem

que trist...  :laugh:  :laugh:  :laugh:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #16 el: 03 de Desembre de 2006, 21:38:30 pm »
Jo plantejaria la nostra estrategia, ferni20, jo i algu mes ens portem l'arbitre de festa, birrero a l'hora del partit s'enporta una pilota de casa seva i se la tira al cap :laugh:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #17 el: 03 de Desembre de 2006, 21:43:39 pm »
Òstia, si que confieu en la meva punteria!!!!  :laugh: Jo el dimecres vindré amb el meu pare, que li foti uns quants crits a veure si l'atavala.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #18 el: 04 de Desembre de 2006, 15:27:01 pm »
que fort aixo del linier de balaguer, es lo ultim que m'esperava sentir en el mon del futbol. espero que el fotin fora avui mateix de l'arbitratge aixo no es serio
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #19 el: 04 de Desembre de 2006, 16:04:18 pm »
Els arbitres de Balaguer van arribar mitja hora abans del partit dient que s´havien perdut. Si el arbitre arriba mitja hora abans a la NCA ja sabeu el perque, jejejeje.

Per cert, aixo dels arbitres no te gaire solucio, el del vilanova palamos que va xiular un penal molt dubtos en contra del equip local al minut 92 em fa pensar que volen una mica de protagonisme. De totes maneres, jo soc dels que pensa que els àrbitres s´equivoquen i que no ho fan vulguen, perque sino seria mes fort. Ara, aixo de que vagin borratxos, no pasa ni a 3ª Regional.
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.