Un partit on s'ha patit més de lo normal però que finalment s'ha imposat la lògica.
El partit començava més que bé al minut 10, una falta similar a un corner a estat rematat per Laura. Apartir d'aqui, em anat a menys i el igualada a anat guanyant terreny tot i que només xutava a porta en jugades a pilota parada.
A la segona part, una gerra d'aigua freda només començar. al minut 2 una falta en contra i un barullo a l'area a propiciat l'empat. Des d'aqui fins al minut 20 que Sonia a tornat a avançar al
ha sigut un partit molt boig que podia caure d'un cantó o d'un altre. No a sigut fins que a Sortit Arantxa quan ens em tornar a espavilar molt i fruit daixò han sigut els 2 darrers gols obra de la propia Arantxa. Una jugada personal perfecte primer, i un minut més tard un exelent rematada de cap han acabat d'apuntillar a un fluix pero guerriler igualada que ha vist com la relaxació final del
les permetia fer el 2n gol de tota la lliga en el descompte.
Cal dir que l'arbitre a sigut nefast, dels pitjors que em tingut aquesta temporada. La dada més curiosa es que ens a pitat 26 faltes en contra i només 5 a favor...
Com bé han dit, portem una molt bona dinàmica, 7 punts dels darrers 9. Tot i això, aquesta jornada no sortim encara del descens ja que l'AEM a guanyat, i es qui marcava la salvacio. a l'espera del resultat del Llevant LP, com a molt podrem ascendir una posició. POC A POC!
GRACIES A TOTS!!