bufffffffffffffffff ff, pregunta important q m'he fet avui, si realment amb aquesta plantilla podríem ser competitius o no a la Segona B.
A veure és molt d'hora per a valorar-ho potser ara diria una cosa hi ha final d temporada una altre.
Penso q tenim una plantilla molt competitiva, completa, lluitadora i en determinats moments amb molta qualitat tan individual com col·lectiva; ara ve realment podríem seguir amb aquest equip a Segona B? jo crec q dependria molt de les aspiracions que tinguèssim; m'explico, amb aquest equip i portant 2-3 reforços penso q podríem tenir un equip d mitja taula d la Segona B, no crec pas q patíssim per a mantenir-nos però tmp crec q podríem estar entre els 8 primers.
Això depén d com acabi aquesta temporada, i segons el q volguem en cas d pujar, ja dic en cas d pujar q encara ens queda molta feina.
Si pujèssim s'hauria d valorar si es vol fer un equip per a retornar a Segona A o ve un equip per a quedar-se fix sense problemes a Segona B.
Llavors penso q si volem un equip per a tornar aviat a Segona A doncs hauríem d portar més d 5-6 reforços ( és a dir renovar gairebé al 50% la plantilla), quedar-nos amb els 9-10 jugadors més interessants, portar 3-4 del juvenil i completar la plantilla amb bons reforços ara ve si pel contrari volem simplement conservar la categoria fora bo mantenir-la gairebé al complet i portar només 2-3 reforços, ja veurem, ara mateix penso q no tenim cap jugadors d'aquells q dius..... osti aquest ja cal q marxi a final d temporada, tots estan donant el 100% i tots ens estan donant bones sensacions, així q la competència és absoluta i com a clar exemple vease la porteria.