Autor Tema: tenim una gran aficio, inmensa aficio però...  (Llegit 2894 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

friend

• Visitant
tenim una gran aficio, inmensa aficio però...
« el: 10 de Desembre de 2006, 14:27:39 pm »
tenim una gran aficio i cada cop estic mes satisfet de ser del sabadell i tenir laficio q tenim, però a vegades pequem o de sobrats o de subestimar a ekips inferiors com anar cantant el campo del masnou es un futbolin o algu aixi ara no recordu be, o ficarse tota lestona amb l'arbitre, quan estava pitant un partit aceptable, tot axo ho dic per escoltar despres del partit per la radio al noi akest del megafon q sa pasat tota la primera part animant al ekip pero tb despreciant al camp del masnou i ficant-se amb l'arbitre, nomes dic q si volem despres anar pels camps i ser respectats, si us plau animem al nostre ekip i no ens fikem am els ekips contraris!! jo crec q si hi ha un desplaçament de l'aficio de un ekip es va animar al ekip i no a altra cosa!! ;)

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
Re: tenim una gran aficio, inmensa aficio però...
« Respondre #1 el: 10 de Desembre de 2006, 14:48:53 pm »
estic d'acord mab tu ja estic fart que cada desplaçament que fem sortir el gracios-a de torn dient lo del campo es un patatal o un futbolin PROU de criticar els equips contraris i ANIMEN el nostre equip

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
  • Gènere: Masculí
« Respondre #2 el: 10 de Desembre de 2006, 15:56:41 pm »
tenim una gran aficio i cada cop estic mes satisfet de ser del sabadell i tenir laficio q tenim, però a vegades pequem o de sobrats o de subestimar a ekips inferiors com anar cantant el campo del masnou es un futbolin o algu aixi ara no recordu be, o ficarse tota lestona amb l'arbitre, quan estava pitant un partit aceptable, tot axo ho dic per escoltar despres del partit per la radio al noi akest del megafon q sa pasat tota la primera part animant al ekip pero tb despreciant al camp del masnou i ficant-se amb l'arbitre, nomes dic q si volem despres anar pels camps i ser respectats, si us plau animem al nostre ekip i no ens fikem am els ekips contraris!! jo crec q si hi ha un desplaçament de l'aficio de un ekip es va animar al ekip i no a altra cosa!! ;)

Tens rao, no es pot anar a un altre camp i despreciar al rival, aixi ens va k despres no ens respecte ningu i ens queixem, pero esk ens ho estem guanyant  a cada desplaçament, lo pitjor de tot esk paguem tots per uns pocs.
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

ferni20

• Visitant
« Respondre #3 el: 10 de Desembre de 2006, 16:05:38 pm »
això són 4-5 persones comptades, no em d generalitzar, la persona q dieu del megàfon aquell per la veu q tenia era un crio d no més d 16-17 anys,´jeje jo sóc el primer q m'avergonyeix segons com jugar en camps d'aquest estil... ahir vaig veure'n fotos i la veritat és d riure i weno ara miro el partit per la TV Badalona i apesar d veure's malament he pogut apreciar q amb una cámara veus tot el camp i part de ciutat.... pero weno és veritat q em d ser respectuosos, lógicament un masnou d Tercera divisió q a passat anys a Regional no tindrà un camp de Primera... ara q si alguns d nosaltres amb una certa edat ja em fet en algun camp segons quins comentaris doncs és normal q la nostra afició més joveneta a vegades faci aquestes coses..... no ens emprenyem home, l'afició contraria a d passar d'aquestes coses quan es tracta d 3-4 nens, el problema és quan és tota l'afició q canta com quan vem anar a Sta Coloma  :surprised:

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #4 el: 10 de Desembre de 2006, 16:32:57 pm »
això són 4-5 persones comptades, no em d generalitzar, la persona q dieu del megàfon aquell per la veu q tenia era un crio d no més d 16-17 anys,´jeje jo sóc el primer q m'avergonyeix segons com jugar en camps d'aquest estil... ahir vaig veure'n fotos i la veritat és d riure i weno ara miro el partit per la TV Badalona i apesar d veure's malament he pogut apreciar q amb una cámara veus tot el camp i part de ciutat.... pero weno és veritat q em d ser respectuosos, lógicament un masnou d Tercera divisió q a passat anys a Regional no tindrà un camp de Primera... ara q si alguns d nosaltres amb una certa edat ja em fet en algun camp segons quins comentaris doncs és normal q la nostra afició més joveneta a vegades faci aquestes coses..... no ens emprenyem home, l'afició contraria a d passar d'aquestes coses quan es tracta d 3-4 nens, el problema és quan és tota l'afició q canta com quan vem anar a Sta Coloma  :surprised:

Ja et dic jo k no es un noi  :laugh: I si no vaig errat es una veu femenina  :ejem
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #5 el: 10 de Desembre de 2006, 16:38:42 pm »
Per què no comencem a fer el debat sobre el pilotaso que va rebre l'àrbitre assistent al partit del Santboià passat???
Heu vist com totes les aficions de Catalunya estan condemnant als de Sant Boi???
Honor al Sabadell

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #6 el: 10 de Desembre de 2006, 16:44:31 pm »
si que era una noia la del megafon, ja la coneixem ... i aixo que el camp del santboia ens feia callar si insultavem una mica al presi i avui tot el sant partit insultant al arbit al jugador numero 2 del masnou i al camp.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #7 el: 10 de Desembre de 2006, 16:52:22 pm »
Jo coneixo aquesta noia i us puc dir que no té cap mal intenció aquest càntics, home possiblement no és el més correcte que es pot dir, però lo del camp no va en cap moment mal intencionat.

Que no us enrecordeu de la Gramanet, ara em direu que alguns de vosaltres no veu dir res....

Si no arribem a guanyar segur que sou capaços de tirar-li la m**** a la "noia del megafòn" com dieu vosaltres.... ::)
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #8 el: 10 de Desembre de 2006, 17:13:15 pm »
Jo coneixo aquesta noia i us puc dir que no té cap mal intenció aquest càntics, home possiblement no és el més correcte que es pot dir, però lo del camp no va en cap moment mal intencionat.

Que no us enrecordeu de la Gramanet, ara em direu que alguns de vosaltres no veu dir res....

Si no arribem a guanyar segur que sou capaços de tirar-li la m**** a la "noia del megafòn" com dieu vosaltres.... ::)

Erik lo de santa coloma molta gent es va rebotar per els cantics dedicats cap a nosaltres "a tercera". i tampoc va ser correcte ni la afició del sabadell (m'incloc) ni la de la gramanet.
Akesta noia k dius tu, no ho dira mal intencionat, pero tu creus k aixo s'ho prendran be els seguidors del masnou? Jo diria k no e. El k este k fer es animar i animar al sabadell, aixo es lo millor k pot fer una afició, pero mai despreciar al rival (execpte al terrassa xDDDD  :laugh:)

Desconnectat Erik_Sbd

• President
« Respondre #9 el: 10 de Desembre de 2006, 17:21:21 pm »
1-Havera ella és la que ho ha dit i ella mateixa ja es pot adonar del que ha fet(que suposo que s'haurà dona't compte que no era correcte)

2-Qui s'ha d'enfadar amb nosaltres els 4 directius que han posat les entrades a aquests preus??? o les 50 persones de Masnou que han anat a veure el Masnou i es pensaven que els aficionats del Sabadell no es desplaçarien?
HONOR AL SABADELL

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #10 el: 10 de Desembre de 2006, 17:32:41 pm »
1-Havera ella és la que ho ha dit i ella mateixa ja es pot adonar del que ha fet(que suposo que s'haurà dona't compte que no era correcte)

2-Qui s'ha d'enfadar amb nosaltres els 4 directius que han posat les entrades a aquests preus??? o les 50 persones de Masnou que han anat a veure el Masnou i es pensaven que els aficionats del Sabadell no es desplaçarien?

1- Espero k si, i sino al proxim desplaçament ja es veure, k crec k es a Mataro.

2- No tenim cap necessitat de k ningu s'enfadi amb la nostra afició, per molts pocs k siguin. I sobre els preus de l'entrada al final quant han clavat, 12 o 15? la veritat k es una passada per veure un partit de tercera...

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #11 el: 10 de Desembre de 2006, 17:34:54 pm »

1- Espero k si, i sino al proxim desplaçament ja es veure, k crec k es a Mataro.
2- No tenim cap necessitat de k ningu s'enfadi amb la nostra afició, per molts pocs k siguin. I sobre els preus de l'entrada al final quant han clavat, 12 o 15? la veritat k es una passada per veure un partit de tercera...

Proper desplaçament és a Premia

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #12 el: 10 de Desembre de 2006, 17:37:00 pm »

Proper desplaçament és a Premia

Pues a premia, gracies per la ractificacio :ok aixo si despres ja si k sera el mataro no?

Connectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #13 el: 10 de Desembre de 2006, 17:40:13 pm »
Al final l'entrada 12€, força abussiu!
Grada Jove - La Força Arlekinada

ferni20

• Visitant
« Respondre #14 el: 10 de Desembre de 2006, 18:11:40 pm »
erik la noia del megàfon és la q et vaig dir q no stava malament ?  :tongue3:

Desconnectat Erik_Sbd

• President
« Respondre #15 el: 10 de Desembre de 2006, 18:14:09 pm »
Exacte :tongue3: :tongue3:

Veig que no feia falta que digues el nom eh :P :P
HONOR AL SABADELL

ferni20

• Visitant
« Respondre #16 el: 10 de Desembre de 2006, 18:17:11 pm »
Exacte :tongue3: :tongue3:

Veig que no feia falta que digues el nom eh :P :P

a, si es ella no li em d tenir en compte això, dubto q ningú es pugui enfadar tractant-se d'una dona de bon veure jeje.... ja m'agrdaria a mi q a la NCA vinguessin aficionades rivals d'aquest estil.... :laugh:

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #17 el: 11 de Desembre de 2006, 10:37:54 am »
A veure, amb tots els respectes per tothom, però que escrigui el següent missatge qui no hagi escridassat mai ni a un àrbitre ni a un jugador de l'equip rival. :ejem

És molt fàcil i molt maco dir que ens hem de dedicar únicament i exclusiva a animar als nostres jugadors, però no podem perdre de vista que els àrbitres entre treuren a totes i a tots, de les nostres caselles i qui més qui menys, els hem dit de tot, excepte guapus. I pel què fa a algun jugador de l'equip rival, ara resulta que ningú ha escridassat mai a cap jugador contrari, sobretot el que portem d'aquesta temporada. ::)

Resumint, que si estem parlant d'una persona en concret que acostuma a ser qui calma els ànims, algú s'ha parat a pensar que potser hi havia algun motiu pel seu comportament :icon_question: Jo mateix, per exemple, em considero una persona pacífica i com alguns recordareu, això m'ha comportat rebre cops de porra de la policia nazi-anal al mateix estadi. O sigui, que ja no sóc pacífic sinó que, segons vosaltres, sóc com aquell qui diu, membre de la kaleborroka :icon_question: :Hecho_polvo:
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #18 el: 11 de Desembre de 2006, 16:00:48 pm »
Manel tens part de raó tots alguna vegada hem cridar contra els arbitre i algun jugador de l'equip contrari però t'asseguro jo que he anat a tots els desplaçaments que ja estic fart de que es cridi el tipic "el campo de *** es un patatal" o es un futbolin

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #19 el: 11 de Desembre de 2006, 16:05:24 pm »
Pero manelinho es diferent, nose, tu parles de insults cap a l'arbitre o jugadors de l'ekip rival, pero aixo son moments puntuals k et fan sortir de les teves caselles i no pots evitar cridarlis, aixo tots ho hem fet i ho seguirem fent, pero el k no pot ser es el k diu SABADELL que sempre k anem a fora o gairebe sempre sense cap motiu es comenci a despreciar l'ekip rival.