A veure, amb tots els respectes per tothom, però que escrigui el següent missatge qui no hagi escridassat mai ni a un àrbitre ni a un jugador de l'equip rival.
És molt fàcil i molt maco dir que ens hem de dedicar únicament i exclusiva a animar als nostres jugadors, però no podem perdre de vista que els àrbitres entre treuren a totes i a tots, de les nostres caselles i qui més qui menys, els hem dit de tot, excepte
guapus. I pel què fa a algun jugador de l'equip rival, ara resulta que ningú ha escridassat mai a cap jugador contrari, sobretot el que portem d'aquesta temporada.
Resumint, que si estem parlant d'una persona en concret que acostuma a ser qui calma els ànims, algú s'ha parat a pensar que potser hi havia algun motiu pel seu comportament
Jo mateix, per exemple, em considero una persona pacífica i com alguns recordareu, això m'ha comportat rebre cops de porra de la policia nazi-anal al mateix estadi. O sigui, que ja no sóc pacífic sinó que, segons vosaltres, sóc com aquell qui diu, membre de la kaleborroka