Autor Tema: SAVIOLA AL MADRID?  (Llegit 994 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

ferni20

• Visitant
SAVIOLA AL MADRID?
« el: 26 de Abril de 2007, 19:44:51 pm »
Ja comença el mercat d verano a treure notícies sorpresa.
Serà per a vendre diaris? o realment serà veritat?

http://www.marca.com/

Desconnectat culé_imaje

• Infantil
  • Missatges: 148
  • Gènere: Masculí
Re: SAVIOLA AL MADRID?
« Respondre #1 el: 26 de Abril de 2007, 20:05:41 pm »
Suposo que això respon a una estrategia més desde madrid per intentar caldejar el tram final de lliga..aixo si, si ho volen aconseguir amb aquestes noticies ho tenen clar..
pero molt bé que caigui saviola a l'aficio blaugrana, el conillo crec que es un jugador mésper jugar a un at madrid, espanyol o saragossa q no en un ekip gran.
Per mi q el fitxin si volen, no és millor que Van nistelroy ni de lluny..

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #2 el: 26 de Abril de 2007, 20:49:19 pm »
http://www.marca.com/edicion/marca/futbol/1a_division/real_madrid/es/desarrollo/968408.html   pues nose como veis esto... de momento es 'verbal' nose nose... :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

ferni20

• Visitant
« Respondre #3 el: 26 de Abril de 2007, 20:53:45 pm »
eso es bastante verdad fitis, Saviola es un jugador q puede triunfar en equipos como Depor, Sevilla,At. Madrid, Betis, Español... pero q no´es un jugador q pueda ser titular para un gran ekipo como Madrid o Barça, aunk todo hay q decirlo ese jugador con el Barça los ratitos q a jugado algun q otro gol importante a metido eh.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #4 el: 27 de Abril de 2007, 02:22:42 am »
Doncs al Marca ho tenen molt clar, suposo que algo de veritat deu tenir, no crec que sigui una estrategia de ningu ja que el Barça amb o sense Saviola es igual de bon equip, a mi sincerament mai m'agradat el conejo com juga ni com es i menys desde una nit que va estar a Paladium, jo amb els meus amics tajats vem començar a cantar cançons de Boca xDD i em va venir i em va dir "tranquilitos eh" amb una xuleria espectacular mentre Bonano, una gran persona es posava a riure i parlava cordialment amb tothom  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

oriolh

• Visitant
« Respondre #5 el: 27 de Abril de 2007, 16:07:02 pm »
Doncs jo avui he sentit que potser aniria al Mallorca aixi que no se que creure.  ???    Tothom diu lo que vol val mes que el renovi el Barça perque es un gran jugador.  >:(                    :beer2

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #6 el: 27 de Abril de 2007, 16:11:11 pm »
Os lo podeis kedar, yo no lo veo para ekipos grande como el bar$a o madrid, mas bien lo veo pa ekipos asi tipo valencia, betis,...
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #7 el: 27 de Abril de 2007, 16:16:34 pm »
joer Jos, entre el Valencia y el Betis va un cacho eh jeje, yo creo que el Valencia es un grande i que Saviola le vendria bien el Mallorca o un betis como tu dices  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #8 el: 27 de Abril de 2007, 16:22:58 pm »
joer Jos, entre el Valencia y el Betis va un cacho eh jeje, yo creo que el Valencia es un grande i que Saviola le vendria bien el Mallorca o un betis como tu dices  :xin-xin

En el valencia tambien podria despuntar, pero donde si k no le veo es donde ya he dixo  :beer2
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!