jo penso el mateix q el Hicks, no estaria gens malament poder adelantar el partit a les 16 h d la tarda o ve intentar fer-lo al matí ( cosa q ja vec més difícil).
Ja se q l'horari d futbol és a les 17 h però aquests dies ( avui ho he comprovat dsp d fer 4 dies q no sortia d casa) estic veient q fa molt fred, i molta gent decidirà quedar-se a casa sapiguent el fred q fot al nostre estadi, és una pena perq és un molt bon partit d futbol q segurament si es fes a les 12 del migdia aquesta vegada si q respondria l'afició siguent un diumenge, i si fa sol millor!!
Total ho estic demanant un partit només, aquest en especial perq el fred d'aquests dies no és massa normal, apart q ja la próxima cita a la NCA ja seria el 20 de gener osigui un mes dsp, no és q estiguem cada 4 dies jugant a la NCA, no aniria gens malament fer un petit esforç d cambiar l'horari per a l'afició, és q si no alguns com jo q encara estem ben refredats potser o acabarem agafant una pulmonia o no podrem anar a l'estadi. Gràcies.