Autor Tema: horari contra el vilanova  (Llegit 3266 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
Re: horari contra el vilanova
« Respondre #40 el: 15 de Desembre de 2006, 18:26:29 pm »
El que aconsegueixes portant gent menys habitual a les 12 del migdia t'ho carregues fent que no hi pugui anar molta de la q ja és habitual, i akesta és la real p...ada ;)

Penso com tu Birri, aquesta gent que va sempre a les 17.00h diumenge rere diumenge, aquesta gent perquè ha de pagar els plats trencats? es l'afició fiel, els que vinguin de "nous" que s'abituin a l'horari, perquè s'han de fotre els fiels de sempre de les 17.h?
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Connectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #41 el: 15 de Desembre de 2006, 18:38:20 pm »
Aixi no es pot provar ni un dia? Jo el que vull és el millor per el centre d´esports no la meva comoditat i  per veure si al hivern feia més goig la graderia i enganxavem a més gent que els 1500 de sempre però si prefiriu continuar aixi pq us va millor em sembla perfecte i no provem mai coses noves pq ja ens va bé així. Total tampoc la directiva mai ha dit res això. Només es tractava d´una proposta per fer una prova. A veure quans serem diumenge...

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #42 el: 15 de Desembre de 2006, 18:40:12 pm »
Militu a mi el q em sembla una tonteria es q busqueu la excusa del dinar tard i d viure fora d Sabadell per a q un partit no es pugui jugar a les 4 d la tarda.
Quantes vegades pel motiu q sigui alguns d nosaltres em hagut d dinar mitja horeta o una horeta abans.... fins i tot el q viu més lluny pot dinar a la 13:30 H i a les 4 d la tarda ser a la NCA no fotem home!!  el q em fa gracia és q alguns q es queixen són dels q s'anirien un dia a veure un partit del Barça a les 9 del vespre ( hora teóricament d sopar) o a un concert q  i la única cosa q farien és lo normal i q per un dia no passa res: o dinar una miqueta abans q no és la mort d ningú per 1 diumenge ! ( no diem q o fem cada diumenge) o ve dinar un entrepà abans d venir... és q o volem tot d vritat.... em sembla increible q la gent em possi l'excusa del dinar tard o d'haber d dormir per haber anat d festa tot perq un partit no es jugui a les 12 del migdia o a les 16 h d la tarda en q evitaríem molt més el fred, en fin.... és increible els motius q possa la gent perq un partit no s'avanci alguna horeta...el q s'ha  d veure en aquesta vida!!!!!!  :ko :ko

company ferni perdona pero el que ami personalment em sembla una tonteria es discutir sobre el horari del futbol a la nca....sempre s'ha jugat a les 5 de la tarda no se que busqueu discutint aixo...i si vols un motiu per no jugar al mati en tens molts,tots els clubs de barri juguen a les 12(som nosaltres un equip de barri?)

ferni20

• Visitant
« Respondre #43 el: 15 de Desembre de 2006, 18:59:52 pm »
dagar per 5ª vegada et diré q a mi m'aniria bé jugar a les 4 d la tarda, per temperatura ens aniria genial jugar al matí però és cert q hi ha molta gent q comprarà, li jugaran els fills, etc....
Ara ve no li vec cap pega però cap d jugar a les 4 d la tarda, d moment ningú m'ha donat una raó d pes per a no poder  jugar 1 hora abans el partit... ni crec q me la pugui donar ningú perq no existeix cap raó d pes... el tema dinar ja he dit el q... per 2 diumenges perq són 2 diumenges els q demanem jugar a les 4 a ningú crec q li passi res per a dinar més d'hora o per a no fer siesta.... i tu diràs q i guanyem? doncs ja t'ho dic jo guanyem una hora d sol molt bona q ens toca per sobre dels pisos d tribuna i q impideix q a mitja part ( a les 6 d la tarda) estiguem tots glaçats... si voleu q us digui la veritat i apesar d q estic costipat dsp d tota la setmana discutir el tema d la hora i q al final es jugui a les 5 d la tarda ojalà pero ojalà es foti a ploure a les 6 d la tarda ( hora en la qual si es jugués a les 4 d la tarda ja estaríem tots a casa..), així potser molts un altre dia estarieu més d'acord en jugar a les 4 q total són 60 minutets abans i la birreta d'abans del partit pos es podria fer dsp del partit o uan horeta abans tmb....

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #44 el: 15 de Desembre de 2006, 19:09:39 pm »
home company entre jugar a les 4 o les 5 a l'hivern aqui tens rao.....jo el que no accepto es jugar al mati

Connectat hicks

• Entrenador
« Respondre #45 el: 16 de Desembre de 2006, 02:51:29 am »
el que no entenc pq no voleu ni que es provi un diumenge. Podrieu pensar en els arlekinats de tota la vida que ja són avis i que no poden anar amb el fred pq s´arrisquen a una galipandria greu. Aqui només parlem els joves que tenen por de no dormir prou si sorten a la nitperò m´agradaria conèixer l´opinió de la gent més gran que van al camp desde quan nosaltres no haviem ni nascut .
Si per casualitat és provés i es veies que hi ha el doble de espectadors que el habitual encara estarieu en desacord de jugar al migdia o una hora abans i encara seguiriau defensant el horari que us va milllor a vosaltres?Jo no dic que al migdia sigui millor només que ho podriem provar algun dia per veure que pasa ii això no comporta que siguem un equip de barri que ja dic que jo he vist varies vegades el sabadell a 2A al migdia i amb el camp plé.
I també em sembla que a les quatre hi ha temps de sobra de dinar, fer la migdiada i el que calgui que jo quan acabo de dinar els diumenges encara s´em fa llarga l´espera fins a les 5.
Encara que el que molaria és que el Bustos que diu que ajuda tant el centre d´esports ens arreglés el camp de veritat. I potser posar un sostre de fusta o de uralita encara que fós baratet a general e inclús estufes d´aquestes exteriors que tenen moltes discoteques i estadis del nord d´espanya i extrangers. Això si que seria la solució per no pasar fred
« Darrera modificació: 16 de Desembre de 2006, 02:55:00 am per hicks »

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #46 el: 16 de Desembre de 2006, 10:41:20 am »
ojalà pero ojalà es foti a ploure a les 6 d la tarda ( hora en la qual si es jugués a les 4 d la tarda ja estaríem tots a casa..), així potser molts un altre dia estarieu més d'acord en jugar a les 4 q total són 60 minutets abans i la birreta d'abans del partit pos es podria fer dsp del partit o uan horeta abans tmb....

No diguis tonteries home, per akesta regla de 3 et podem contestar que ojalà estigui plovent tot el mati i pari de ploure a les 4'45 pq tots poguem anar a la nova creu alta i així es fastidiarien els de les 12 i els de les 4... tu tp dius gaires raons de pes eh?;)
 A mi em donaria igual jugar a les 4 o a les 5, però deixem de dir tonteries i "cridar al mal temps", mai més ben dit ;) Pensa q el solet q tu dius també molesta molt a segons kines hores pq et dona de cara, però això també és tota la temporada. A mi m'agradaria saber com és q arriba tanta gent a l'estadi amb el partit ja començat...  fins i tot hi ha gent q li va justet començant el partit a les 5 així que trobo q estem discutint per discutir, a totes hores a uns els anirà bé i a d'altres malament, però trobo injust que per portar akesta gent nova q tu dius no puguin venir a veure el partit els fidels de tota la vida q han anat a les 5  pq esteu pensant molt en els pares q porten els seus fills...però es q a moltes mares no els va el futbol i prefereixen anar a passejar, que akest també seria un altre tema, les preferències de la gent, i aquestes arrastrarien a passejar també molts pares. Anar a passejar a les 6 amb els fills quan ja és de nit doncs molta gent com q diu q no també...
I recordeu q la discussió va començar per una proposta que era a les 12 del migdia, no a les 4 de la tarda, i la gent q ha dit q no a les 12 del migdia no està dient q no a les 4 ;)

Connectat hicks

• Entrenador
« Respondre #47 el: 16 de Desembre de 2006, 10:50:49 am »
I els que dieu que no dieu també no a provar-ho només un parell de diumenges? LLavors si que podriem opinar si vé més gent o no

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #48 el: 16 de Desembre de 2006, 11:18:45 am »
Por que no dejamos de marear al personal? el futbol debe de ser siempres a las 17:00. Si no que quereis? Cambiar el horario para ir haciendo pruebas... Va que los que participamos en este foro lo tenemos bien para enterarnos, pero los socios más veteranos.. los llamarán de las oficinas para notificar el cambio de horario? Seamos un Club serio y dejemonos de tonterias. Futbol a la Creu Alta siempre a las 17:00. Cuando llega el verano ya nos informarán A TODOS de los respectivos cambios a las 18:00.

SEMPRE ENDAVANT SABADELL...

Connectat hicks

• Entrenador
« Respondre #49 el: 16 de Desembre de 2006, 18:42:58 pm »
sreà que no han canviat a vegades el horarii la gent clar que s´entera que escolta la ràdio i llegeix el diari. A propòsit i no és per res. heu vist el dia que feia aquest migdia que es podia pendre el sol i tot i el fred que fa ara? Voleu dir que no faria més goig la general si es facilitan les coses ?Però bueno demà a guanyar siguem 1000 o 3000

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #50 el: 16 de Desembre de 2006, 20:20:48 pm »
Doncs jo he anat a jugar ara a les 6'30 i no feia GENS de fred ;)

ferni20

• Visitant
« Respondre #51 el: 17 de Desembre de 2006, 21:48:30 pm »

ojalà pero ojalà es foti a ploure a les 6 d la tarda ( hora en la qual si es jugués a les 4 d la tarda ja estaríem tots a casa..), així potser molts un altre dia estarieu més d'acord en jugar a les 4 q total són 60 minutets abans i la birreta d'abans del partit pos es podria fer dsp del partit o uan horeta abans tmb....

JOJOJO..... al final més d'un s'en deu haber enrrecordat d mi quan han començat a caure gotetes i alguns han anat cap a tribuna per si començava a ploure fort eh..... avui us he perdonat però així apendrem per un altre dia a fer les coses més bé q ja heu vist la fresqueta q a fotut a la segona part al camp...

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #52 el: 17 de Desembre de 2006, 22:34:00 pm »

JOJOJO..... al final més d'un s'en deu haber enrrecordat d mi quan han començat a caure gotetes i alguns han anat cap a tribuna per si començava a ploure fort eh..... avui us he perdonat però així apendrem per un altre dia a fer les coses més bé q ja heu vist la fresqueta q a fotut a la segona part al camp...

Yo me acordado, sera gafes este ferni! Pero bueno al final na, 3 o 4 gotas de na. La verdad k frio tampoco hacia muxo, se podia aguantar vaya.
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #53 el: 17 de Desembre de 2006, 23:54:52 pm »
La majoria de vosaltres sou gent jove, però en aquest tema hi ha un munt de posts amb idees de vells i puretes. Jo no sé en quin moment han caigut 4 gotes perquè realment no he notat res, però encara que plogués fort a mí no hem mouen del meu lloc. Mireu una mica la lliga anglesa i veureu com la gent no es refugia a cap lloc sinó que es queda on està i llestus.
I l'horari és el que toca per un club com el nostre i punt. Al final hi ha hagut la gent que hi va i s'ha demostrat que el dia del Palafrugell SÍ que va tenir algo a veure el pont.
Honor al Sabadell