Primer que malauradament no estem a primera sinó a tercera i hem de posar les coses fàcils i no difícils pq vingui gent. Semblava que ultimament hi havia bones entrades i no voldria perdre tota aquesta gent. Clar que no omplirem el estadi ni al migdia ni a la tarda però si som 3000 millor que 1000 crec jo, vaja
Ja ho sé que ver veure el Barça o el Espanyol-Madrid del mateix diumenge que també crec que ens treurà gent pq juguen a les 7 la gent va a pasar fred. Però es que no es pot comparar la nostra realitat amb la seva. Per atreure als no habituals i enganxar-los al Sabadell jo crec que s´han de provar coses noves i crec que el canvi d´horari al hivern ajudaria a que vingués més públic
Segón aquest diumenge farà més fred que el pasat que acaben de dir per la tele que s´acosta una onada de fred a partir de dijous.
Tercer no és el mateix pasejar de compres que estar dues hores al estadi.
Però, sense mal rotllo, només era una sugerència. Però en fi continuem com sempre i ja estaré content si som més de 1000 i ja està. Jo només ho deia per intentar que fosim més. Ja et dic, Manelinho, m´ho dius diumenge al vespre quan espero que tinguem 3 punt més que és el important